Annons:
Etikettövrigt
Läst 378 ggr
Shia1
1/12/20, 8:58 PM

Vad minns du från högstadiet?

Hellu! Tänkte det kunde vara roligt att höra vad folk minns från deras högstadietid elr mellanstadiet? (okej låt jättegammal ut men tänk typ ofta tbx på högstadiet..)

Annons:
[EM_L]
1/13/20, 7:03 PM
#1

Ahah. I sexan åkte vi på läger båda klasserna. Blev ett sådant ståhej på kvällen om någon myt om en kvinna som hade dött i mitten av lägret och flera 'såg' kvinnans spöke vid en av mina kompisars säng. I själva verket så var spöket en del av tvåvånings sängen xD Och så den gången alla fick veta att jag gillar en kille i höstterminen i åttan… inte kul… När jag går på gymnasiet kommer jag nog att komma ihåg alla gånger då jag och två kompisar smet ut från skolan på rasterna för att köpa snacks och bara vara ute. Gahah.

powerade
1/13/20, 10:29 PM
#2

Kommer ihåg alla discon. Hur töntig man var hehe. Att folk retade en o ba "…. gillar …." xD

Turast
1/14/20, 5:28 PM
#3

Jag tycker det är lite läskigt för jag kommer nästan inte ihåg någonting innan 9an typ 😬 är 23 år idag så var ju inte överdrivet länge sen, men känner vissa som kommer ihåg både för och efternamn på folk de gick på dagis med och har riktigt färgstarka bilder från grundskoletiden

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Upp till toppen
Annons: