Annons:
Etikettmode-och-skönhet
Läst 2231 ggr
elisabethi
2020-01-18 20:11

Glow Up?

Tjatja

Har under en längre tid känt mig så j*vla ful! Haha kanske konstigt sätt att börja en mening på. Well… Har ni tips på vad man kan göra för att få en riktigt nice glow up? Förutom att färga håret osånt för vill vara så naturlig som möjligt samtidigt och dessutom gillar jag min hårfärg och man ska inte behöva smink för att vara perfekt heller för ni e perfekta okok? Så smink räknas inte heller… Kollar man på youtube så kommer det typ DrIcK vAtTeN man bah ok

Annons:
Äppelsnäckan
2020-01-20 01:20
#1

Färga ögonbrynen, sköt din hudvård varje dag, sköt ditt hår extra noga med oljor/spraybalsam, hitta en frisyr som får dig se fräschare/finare ut.

Ny uppstart hösten 2023!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!

Travis D
2020-01-23 17:16
#2

kände likadant ett tag, jag klippte mig (från 110cm till typ 30cm/axellängd) sminkade mig mer och bytte ut min garderob, började sköta min hudvård mera och måste säga att jag tycker jag fått en ganska fin glow up :)

Ellen_
2020-01-26 07:47
#3

Jag började främst tänka på hur JAG ville se ut och inte hur andra skulle vilja att jag såg ut. Så jag färgade håret rött och klippte det och nu är 2/3 av håret snaggat. Vet att du inte vill göra något med håret men syftar mer på att man ska tänka själv på hur man vill se ut. Jag gick från att alltid ha jeans och en halv-tight långärmad till flanellskjortor, fler lager och mycket second hand. Gav upp på normer och skapade en egen stil och för att vara helt ärlig tycker jag personligen att det gav mig en rejäl glow up

[EM_L]
2020-02-06 18:22
#4

Jag ändrsr min klädstil otroligt mycket! Lyckan då att ha en massa olika kläder kvar från min mamma och kläder som min syster gett till mig. Kläder som jag köper second hand också. Kunde gå från sötare stil med ljust till mer rutig skjorta med sweatpants och mössa. Klippte först mitt hår så att det istället för att nå till midjan, så nådde det strax innan brösten slutar. Sedan nu i januari så klippte jag det till lite längre än till axlarna. Så har haft lite olika glow ups. En kort period använde jag typ läppglans/läppbalsam och ögonskugga och hade lite tajtare kläder. Ett tag hade jag vit skjorta och en tröja över. Nu kör jag väldigt blandat med rutig skjorta, jeans, stickade tröjor. T-shirts med tryck. Men också vit skjorta uppknäppt över en svart t-shirt. Vilket jag tycker är rätt så snyggt. Det beror på hur DU vill se ut och vad du tycker om! So just go on!

Upp till toppen
Annons: