Annons:
Etikettjösses-vad-bra-jag-är
Läst 830 ggr
[EM_L]
2020-01-19 21:06

Pepptalk! Bara ett ryck jag fick!

Fick bara ett sådant ryck för att skriva detta till alla här! ~~ Vem är du? Vem är jag? Ingen vet vad du gillar förutom dig. Bry dig inte om vad andra tycker om din klädstil. Gör det du vill inom lagens gränser! Tyck om det du verkligen brinner för. Se ditt liv som ett äventyr där du kan lära dig något nytt varje dag ända tills du dör. Njut av livet du har! Njut av det du har och håller fast vid! Ett leende på dina läppar och lycka som du sprider kan ge andra en känsla av lycka i de mörkaste dagarna. Hata inte den som ser ner på dig. Visa att du är stark och inte behöver den personens hat. Bry dig inte om du har satt upp håret slarvigt. För det äe du! Bry dig inte om du har valt ett par byxor som inte passar till den tröjan. För det är du och snyggt på dig! Skäms inte för ditt mod! Stå upp för klimatet och hat mot rasism. Delta i demonstrationer som blir starkare av dig och flera andra. Ge inte upp om du har misslyckats på ett prov! Kämpa på och nå det du vill! Var dig själv! Gör bra saker för andra och tacka aldrig nej till att hjälpa till. För tacken vi får… är det som värmer mest. Var dig själv. Klä dig hur du vill. Bry dig inte om du har acne. För du är ändå vacker. För det som är vackrast är den snälla och hjälpsamma personen inuti skalet. Det är insidan av dig själv… som är vackrast och som du ska låta blomma ut. /MEML

Annons:
Upp till toppen
Annons: