Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 522 ggr
[Sommarsommar1]
2020-02-04 18:42

(X) Avskyr min kropp

Hej. Jag har och har haft ätstörningar under ca 8 månaders tid. Jag har varit underviktig och då var jag som nöjdast med min kropp, men nu har jag gått upp några kilo och jag trivs inte alls i min kropp. Eftersom jag vanligtvis bara äter frukost varje dag så har det blivit att jag ”överäter” ca 1 gång i veckan. Med det menar jag inte att jag äter lite chips eller godis, utan jag menar att jag äter som en häst och trycker i mig all mat jag kan under en hel dag, ibland kan det vara i 3 dagar jag gör det. Nu har jag ätit som en häst i 2 dagar och min kropp har självklart blivit stor och svullen. Mitt ansikte ser tjockt ut, mina låt ser tjocka ut och min mage ser gravid ut. Efter mina ätardagar känner jag mig äcklig och tjock. Går helst inte utanför dörren förens kroppen återgått till sitt normala, vilket tar minst 5 dagar. Nu har jag bestämt mig för att aldrig igen överäta, eftersom det får mig att gå runt med ångest 1 vecka efteråt. Med den här texten lovar jag med mitt hjärta att aldrig göra såhär mot mig själv igen. ❤️ Jag vill inte ha kommentarer om att jag måste söka hjälp för mina ätstörningar, utan jag vill bara dela med mig. Jag ska söka hjälp för det här om 1,5 vecka då jag ska på återbesök om min spiral jag satte in förra veckan, så jag tänkte ta upp det då. Vill inte trigga andra, vill bara skriva av mig.

Annons:
silverfiisk
2020-02-05 10:46
#1

Kan någon sätta ett (X) i rubriken?

Upp till toppen
Annons: