Annons:
Etikettkänsliga-rummet
Läst 261 ggr
alinazz
2/14/20, 7:47 AM

Mens? Flytningar?

Jag är en tjej som ska fylla 13 i år. Jag har haft flytningar sedan jag var typ 10 år. Det känns som jag borde få min mens när som helst men den kommer inte. Men igår när jag tog av mig mina kläder så var det något brunt i trosan blandat med min flytningar. Och idag när jag gick upp på toa så tittade jag ner och då låg lite brun rinnig sörja där i som hade droppat ner. Jag kollade mellan mina ben och det (torr) låg brun sörja lite runt omkring där man får mens tror jag. Det såg ut som om jag hade målat mig med brun vattenfärg typ. Vad är det? Hade kramper igår men tror att det var för att jag var gasig…Snälla svara 🙏🙏🥺

Annons:
Sindri
2/14/20, 9:11 AM
#1

Det kan mycket väl vara din men som kommer. Det kan vara på så många olika sätt, men det låter som det.

Lona
2/14/20, 9:42 AM
#2

Ja, det låter som att det är mensen som är på gång. I början så kan den vara lite "konstig", variera till utseende, färg och mängd. Det är också relativt vanligt att man får mer och lite annorlunda smärtor än vad man får senare i livet som mensvärk. Det tar tid innan kroppen fått ordning på hormonerna och kommit igång, helt enkelt.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Upp till toppen
Annons: