Annons:
Etikettbilder
Läst 459 ggr
[Sommarsommar1]
2/21/20, 11:01 PM

Instagram inlägg

Hur många inlägg per vecka kan man lägga upp på Instagram? Jag håller på och ändrar mitt feed och har tagit några bilder jag är väldigt nöjd med men vill inte lägga upp en bild om dagen, men samtidigt vill jag få ett fint feed fort. ”Kan” man lägga upp två bilder i veckan? Jag fattar ju att man kan göra det men tänker på om följarna stör sig på att jag uppdaterar mycket när jag inte gjort det tidigare. Jag har tre bilder jag vill lägga upp men har redan lagt upp två bilder på två dagar. Jag vet att influensers lägger upp 2-3 bilder i veckan, så jag kanske också kan det? Hur många bilder i veckan är okej?

Annons:
Shia1
2/21/20, 11:19 PM
#1

Jag lägger ut ca 1-5 bilder i veckan på mitt vanliga konto. Dock varierar bilderna. Ex ksk 2 är på bakning, 2 på målning, 1 på häst. Max 1/dag är ngt jag brukar tänka Under sommaren på min café insta lägg jag ut en /dag. För att påminna och visa vad som bakas osv. Samt under den tid det ej är café lägg jag upp bilder på tårtor osv. Ibland blir det 5 på en v ibland ingen så🤷‍♀️

vendelay
2/21/20, 11:22 PM
#2

What?? Jag lägger ut MINST en bild per dag på alla mina tre konton, och jag har runt 1000 följare på det ena och runt 500 på de andra två vardera. Ingen har klagat. Om någon klagar på att du lägger ut 3 bilder på en vecka borde de ju verkligen fundera över sina liv 😂

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Calcifer
2/22/20, 1:28 AM
#3

Lägg ut så många du vill. Om någon klagar är det dem som är tragiska.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Devya]
2/23/20, 7:18 AM
#4

Jag har en vän som lägger ut minst ca 30 bilder i veckan plus en massa videos. Det spelar väl ingen roll hur många bilder det blir.

vendelay
2/23/20, 8:54 PM
#5

#4 Och OM en nu skulle tycka att det var jobbigt får en väl avfölja eller göra inläggen "osynliga" så en slipper se det, en kan ju inte klaga på kontoinnehavaren 😂

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: