Annons:
Etikettstudier-och-utbildning
Läst 520 ggr
SneakyBitch1212
2020-02-23 21:40

Bli sjuk snabbt

Jag behöver bli sjuk fort! Jag ska ha en presentation tills imorgon och den är inte klar! Hinner inte heller göra klart den idag! Och jag vet att jag borde gå till skolan och ta konsekvenserna, men nu kan jag inte det för jag vill verkligen inte få sämre betyg pågrund av en försenad uppgift! Är förresten allergisk mot laktos så det hade ju kunnat funka! Skriv era bästa knep här nere!⬇️

Annons:
Fridaaaa
2020-02-23 21:41
#1

Man ska inte ge tips på skolk

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
2020-02-23 21:43
#2

Att önska sig sjuk även om det är falskt känns ju…sjukt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

SneakyBitch1212
2020-02-23 21:46
#3

Jag vet det men jag behöver bara en dag till för att göra klart min uppgift, förresten är jag redan förkyld så…😞

Shia1
2020-02-23 22:05
#4

Bättre att göra det du kan imorn, och vid senare tillfälle ta hela alltet för läraren, än att skippa imorn å riskera skjuta fram det för mycket. Så är iaf våra lärare m de mesta--är vi inte klara osv, skicka in det en kan å sen fixar det i efterhand. Är du hemma missar du mer. Hårt men sant. Du kan gå upp 2 h tidigare imorgon och göra det du hinner då🤷‍♀️

silverfiisk
2020-02-24 09:16
#5

Jobba med uppgiften under dina raster idag om du har möjlighet, sen får du försöka ta dig tid efter skolan idag också. Gå upp tidigt imorgon och fortsätt. Man kan inte strunta i att gå till skolan för att man inte är klar med en uppgift. Gör så mycket du hinner och sen får du prata med läraren. Om det är första gången du inte är klar i tid så tror jag inte att det påverkar dina betyg.

Upp till toppen
Annons: