Annons:
Etikettböcker-film-och-musik
Läst 261 ggr
[Sommarsommar1]
3/7/20, 2:33 PM

Vad heter filmen?

Kan ni försöka hjälpa mig att komma på vad en film/serie heter? Minns inte riktigt om det är en film eller serie då det var flera år sedan jag tittade på den. En tjej som är på en ö i Sverige (Gotland eller Öland) och träffar en mörkhyad kille och dem blir vänner som leder till förhållande. Dem letar efter en jungfru som massor med turister kommer för att försöka fota. Finns även en mystisk man med i filmen/serien som går runt i en svart rock och svart hatt och tjejen (huvudrollen) försöker komma på varför han följer efter henne. Tror det är en fyr hon letar efter också. Minns inte riktigt men vill verkligen se den filmen/serien igen, men ingen i min familj kommer på vad den heter..?

Annons:
[Sommarsommar1]
3/7/20, 2:35 PM
#1

Det handlar om tonåringar (typ 16 åringar), om det hjälper er att försöka komma på vad filmen/serien heter.

[Sommarsommar1]
3/7/20, 2:38 PM
#2

Yes! Kom på vad filmen heter med lite googlesökning. ”Svalekär” heter den 😃

[Sommarsommar1]
3/7/20, 2:41 PM
#3

”Vikingshill” är också en serie jag såg som barn, måste se!!! 😍😍😍 Älskar när man hittar serier och filmer man såg som barn/yngre tonår! Så många minnen och flashbacks, blir lycklig på något konstigt sätt haha

91Marran
3/7/20, 2:44 PM
#4

Ja Svalekär är den bra serie.

Mvh
Mig

Upp till toppen
Annons: