Annons:
Etikettövrigt
Läst 432 ggr
Girl123
2020-03-08 17:37

sova med mens

fick mens första gången igår och använder binda men jag blöder jättemycket så jag vågar knappt vända mig i sängen när jag sover för det känns som det ska läcka ut, vad ska jag göra?

Annons:
91Marran
2020-03-08 17:41
#1

Använder två bindor. En långt fram och en långt bak. Sen två trosskydd vid sidan om vid den bakre. Ibland lägger jag ett till trosskydd längst bak också. Bindorna är nattbindor från apoteket hjärtat.

Mvh
Mig

Cireea
2020-03-08 17:45
#2

Det går även att använda tamponger (finns i olika storlekar beroende på mängd mens) eller menskopp om du vill testa andra alternativ än bindor. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[EM_L]
2020-03-08 18:01
#3

Ha en handduk i sängen för att skydda lakan så gott det går ifall du skulle råka blöda igenom. Använd också större bindor eller alternativ tamponger och menskopp. Rekommenderar varmt menskopp.

[Sommarsommar1]
2020-03-09 09:13
#4

Känner du dig bekväm i att använda tampong så kan du sätta i en tampong och två bindor innan du lägger dig så kan du vara säker på att du inte blöder igenom på hela natten. Jag blödde väldigt mycket på nätterna för ett par år sedan så jag la en handduk under lakanet och hade två bindor, en längre bak så blodet inte rann ut och en längre fram. Finns bindor för kvinnor som precis fött barn, dom bindorna är väldigt bra vid riklig blödning.

Upp till toppen
Annons: