Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 476 ggr
Ellen_
2020-03-20 16:17

Få tillbaka flickvän

Jag och min tjej eller ex eller vad man ska säga gjorde slut igår efter nästan 8månader. Och jag är helt förstörd för jag älskar henne verkligen och hon säger att hon inte tappat känslorna. Utan orsaken är att vi bor 4h ifrån varandra så vi ses bara varannan helg och ibland inte ens det. Och när vi är ifrån varandra så lyckas vi alltid bråka på något sätt. Men alltså det här är tjejen jag förlorade min oskuld till och jag vill verkligen inte ha någon annan. Hon är mitt allt och jag älskar henne. Jag funderar på att ringa henne ikväll och fråga om vi inte kan ge det en chans till för jag är redo att göra vad som helst för att få ha kvar henne. Tycker ni att det är fel i och med att vi tillsammans valde att göra slut igår? Finns det något jag kan göra? Vi är ju enbart vänner nu men jag vill inte vara vara hennes vän för jag är förälskad i henne och jag har aldrig varit kär innan (vi är båda snart 17)

Annons:
Herveaux
2020-03-20 16:25
#1

Jag tycker ni ska börja med att låta allt landa i ett par dagar iaf, sen kan du ringa och fråga om ni kan prata om saken så du får berätta hur du känner. 
Även om ni blir tillsammans igen så kvarstår problemet att ni bor långt ifrån varandra. 

Distansförhållanden är inte alltid så enkla. 
Jag var tillsammans med en tjej som då bodde i Lund och jag i Uppsala (tror vi båda var 15). 
Efter x månader tillsammans gjorde jag slut, distansen funkade inte för mig. 
Hon bad om att vi skulle ge det en chans till och efter veckor av tjat så gav jag med mig. Mådde skrutt i ett par veckor igen innan  jag återigen gjorde slut för gott.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: