Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 580 ggr
kaninalskaren06
3/29/20, 9:14 PM

Gå upp i vikt m.m

Hej! Jag är en 13 årig tjej som väger ca 45 kg (tror jag) och är 165 cm lång. Jag är så extremt smal så det går inte, och sen har man ju ingen röv Heller hehe. Vill verkligen få min drömkropp, (inte smal och inte tjock, utan liksom mitt emellan) och så vill jag få lite större röv hehe och mer muskler! I nuläget äter jag knappt frukost utom på helger, jag går inte på npn aktivitet och jag tränar ingenting. Kan alla ge mig tips på hur man kan gå upp i vikt och träna rumpan och få muskler? Vill gärna träna hemma. Sedan så fryser jag också super lätt och tror att det beror på att jag är så otroligt smal.

Annons:
Sindri
3/30/20, 2:28 PM
#1

Du ger ju själv svaret på varför du inte går upp i vikt
" I nuläget äter jag knappt frukost utom på helger, jag går inte på npn aktivitet och jag tränar ingenting."

Ät ordentligt, rör på dig (promenera, jogga går bra), träna muskler, kan man göra hemma med ett par hantlar. Finns jättebra instruktioner på nätet.

[Henry Norrström]
5/29/20, 7:29 PM
#2

Bry dig inte, du kommer att gå upp i vikt med åldern.

Frukosten har ingen betydelse enligt forskning, det är vad du äter under dygnet.

Gå på gym o få en instruktör, Friskis/Svettis är bra så får du en "rumpa" som du vill ha. Kostar lite eftersom du är ung. Du måste testa. Du träffar andra som tycker att dom har problem med sitt utseende.

Testa….Prata med dom iallafall.

Min tjej väger 50 o är 168 lång o älskar henne, gott hjärta…

Juwel34
7/1/20, 12:00 PM
#3

Om du verkligen vill gå upp i vikt råder jag dig att ladda ner appen Lifesum, den kommer hjälpa dig och där står det hur mycket mat du behöver få i dig!

[Henry Norrström]
7/3/20, 4:40 PM
#4

Du är bara 13 år, vänta ett par år så får du se vad som händer. Du växer fortfarande.

Mina barn var korta o tjocka…ja kraftiga men är långa o normala om man nu kan säga så, så det kommer att bli bra med dig oxå. Ge det lite tid, du kommer att upptäcka det med tiden, ha inte bråttom.

Gå o träna, det kommer du att ha nytta av hela livet.

Upp till toppen
Annons: