• Om iFokus
  • iFokus-bloggen
  • Intressesajter
  • Starta en sajt
  • Support
  • Logga in med Facebook
  • Bli medlem
  • Logga in
iFokus Hoppas du har en bra dag!
Reworking iFokus
  • Om sajten
  • Lexikon
  • Länkar
  • Medlemmar
  • Sök
  • A A
Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (7) Senaste inläggen Alkohol och droger Bilder Böcker, film och musik Familjen Hobby och fritid
Vill jobba med film, hjälp mig!
4 svar

Virans<3
2019-11-14
Tappat motivationen för fotbollen
2 svar

Morris:)
2019-10-08
Hur skaffar man kompisar?
12 svar

Zingo.s
2019-09-07
Gymnastik?
1 svar

MelliOO
2019-08-11
Vill sluta men får inte
2 svar

Rimmaren
2019-08-07
Förslag på aktiviteter/sporter?
4 svar

MelliOO
2019-08-04
Behöver pengar till allt!!
5 svar

Unicorngirl4
2019-07-05
kompisresa i Gbg och köpenhamn.
1 svar

whoppydough
2019-06-16
Planer för i sommar
10 svar

anonympajas
2019-06-05
Vill börja rida men får inte
5 svar

MelliOO
2019-05-16
Ge till 18 åring
3 svar

Carronella1
2019-05-16
Saker att göra när man har tråkigt
16 svar

Linn12dogs
2019-04-02
hur lär man sig pi?
19 svar

mlina
2019-03-24
Linser
4 svar

Thedogmaja
2019-03-19
Helgjobb?
6 svar

Travis D
2019-03-01

Nästa »

Husdjur Internet, datorer, tv-spel Jösses vad bra jag är! Kropp och själ Känsliga rummet Kärlek och förälskelser Lekar och skoj LÄNKAR Mat och dryck Mode och skönhet Måste skriva av mig Om iFokus & sajten Religion och samhälle Sex och samlevnad Sport och aktiviteter Studier och utbildning Säljes/Köpes Undersökningar Övrigt

Regler för Tonåringar iFokus

För att alla ska trivas här hos oss finns det en del regler som måste följas. Se till att läsa igenom dem innan du börjar skriva inlägg här på TiF, och tveka inte att meddela sajtvärd eller medarbetare om du ser någon bryta mot en regel! Läs mer »

Att anmäla inlägg

Det finns inte bara en "Bra inlägg"-funktion här på iFokus, utan det finns även en knapp som heter "anmäl". Denna funktion ska dock endast användas på rätt sätt! Läs mer »

Mitt liv som Catfish - Varningstecken

Under större delen av mina tonår och även början av mitt vuxna liv har jag utgett mig för att vara andra på internet. Det har gått så långt att jag lagt hela min vakna tid på att fortsätta ljuga om vem jag är. Idag vill jag hjälpa unga att se varningstecknena på att en människa inte är den hen utger sig för att vara. Läs mer »

(x) 6 Myter Om Sex

Det finns myter om allting, men något som verkar vara oerhört populärt att sprida myter och lögner om är sex. I denna artikel tänker jag lista några av de vanligaste myterna som alldeles för många fortfarande tror på. Läs mer »

HBTQ - En sammanfattning

Att försöka hitta sig själv i tonåren är inte lätt. Det är vanligt att man hamnar i HBTQ-träsket och inte vet alls vad eller vem man är. Det finns så många olika termer, vem är jag egentligen och vad passar mig bäst? Denna artikel berättar om de vanligaste läggningarna och könsidentiteterna. Läs mer »

TÄVLING - Börja om

Dags för en ny tävling, en fototävling! Denna gången är temat att börja om, en ny start eller vad man vill kalla det. Läs vidare för att ta reda på regler. :) Läs mer »

Julpyssel: DIY julkrans

Nu är det mindre än en månad kvar till jul och vad är mer passande än lite julpyssel? Kika in här för att se hur du gör en fin och unik julkrans! Läs mer »

(X) Känsligt innehåll

Symbolen (X) går nu från att stå för "sexrelaterat" till betydelsen "känsligt innehåll". Detta inkluderar mer än bara ämnen som ingår under den gamla betydelsen. Läs mer »

Dagens ungdomar är så lata

Hur ofta har man inte hört om hur "dagens ungdomar" är lata, oengagerade och tror att de ska få allting serverat? Jag tänkte i denna artikel berätta vad jag tycker om detta. Läs mer »

(x) Min ätstörning räknas inte

Det tog mig flera år att inse hur nära jag var att utveckla bulimi, för jag hade ingen aning om vad det egentligen innebar. Ingen tog min ätstörning seriöst, så varför skulle jag det? Läs mer »

VINNARE: Börja om

Nu är äntligen vinnaren korad i tävlingen Börja om! Lite sent på vår sida, men vi har haft massa saker körande... Men nu behöver ni inte grubbla mer över vem som hade den mest passande bilden för temat, kika bara in här! Läs mer »

Tävling: Julpyssel

Nu är det dags för en jultävling! Så ta fram er kreativa sida och bida med fina bilder och pysseltips! Läs mer »

Vinnare av Midsommartävlingen!

Vi fick in många fina bidrag till midsommartävlingen och för en gångs skull är det vi bakom Tonåringar iFokus som har utsett en vinnare! Läs mer »

Nya inlägg på iFokus

• Extra intuitionsövning 10/12 2019.
  • Marie Fredriksson har avlidit
  • Marie Fredriksson har gått bory
  • Förhoppningsvis snart med remiss!
  • Vad har ni för kläder?
  • Nobel
  • Intuitionsövning 10 december
  • Camera obscura
  • - Visa fler -
Om iFokus Mobilversion Annonsera Kontakta oss Support Användaravtal Skrivregler Cookies
iFokus logo

LONDON - NEW YORK - PARIS - MILANO - TOKYO - HONG KONG - RESTEN AV VÄRLDEN

© Copyright Internetfokus i Sverige AB

Tillbaka till toppen