Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 6235 ggr
conadrie
62

Så jävla kär.

Måste bara skriva av mig.

Är faktiskt kär på riktigt för en gångs skull. Första gången. Känns så himla härligt. Var med denne grabben idag - som jag gillar. Vi var hos honom, och några har nog läst mitt tidigare inlägg "vad tycker ni tjejer?", så ni vet nog vad det handlar om det mesta. 

I alla fall. Vi liksom har ögonkontakt hela tiden. Vi var inne i några timmar först, låg i hans säng och typ bara snackade, umgicks. Sen gick vi ut, ville till Ica. Flummade en del på vägen och hade jättekul. Han försöker få mig att skratta hela tiden.

Jag tänker på honom HELA tiden, pratar om honom jämt. Jag vill krama honom jämt, bara ha honom nära mig. ÅH!

När vi kom tillbaka så satt han vid datorn i sängen, och jag låg bredvid. Började klia hans högerarm (med högerarmen) samtidigt som jag hade vänster armen under hans högerarm. När någon skrev på t.ex skype på datorn så flyttade han högerarmen för att svara (snabbare än att bara skriva med vänster), när han var klar tog han tillbaka armen och la handen allt närmare min vänsterhand. Till slut blev det så att vi faktiskt låg och höll hand i en halvtimme-timme samtidigt som jag kliade på hans arm. Så jävla glad jag var, usch. 

Känns så bra, för första gången. Vill träffa honom hela tiden, är glad när jag är med honom, enligt hans bästa kompis (tjej, som även är min bästa kompis) så lät jag annorlunda när jag var i hans närvaro, som att jag lät snällare och lugnare osv. Brukar oftast vara hyper osv.

Nej men gud, jag är så sjukt glad.. och när jag var på väg hem skickade jag ett sms och frågade varför han höll min hand, fick svaret att det var mysigt, plus att han tycker om mig, mihi. Precis vad jag ville höra. Han vet redan att jag tycker om honom så. 

Han satte på mig sin keps också, fick kommentaren "du är fin i kepsen", och några sekunder efter avslutade han det med "du är fin ändå såklart.", åh. 

Ååååh! så glad at the moment. Gud.

Eldlilja
14

Vad roligt! May the love be with you😉

Cazzos
10

Av någon anledning kände jag ett oerhört lugn när jag läste inlägget, haha. Oftast brukar det vara väldigt high-speed emotions typ 🤦‍♂️

Men! Kul att du känner dig bekväm med killen. Att vara kär är obeskrivligt underbart 😃

Jag hoppas att det går framåt för er 👍

deleteduser
9

Sluta aldrig uppdatera oss tack, blir glad ända in i själen av dina berättelser 😊

conadrie
6

#1 Hihi 😇

#2 Haha, okej :3 ja, det hoppas jag med. Är så himla glad när jag är med honom :') får liksom fjärilar i magen istället för en äcklig klump, och blir glad inombords. Magkänslan säger liksom inte till att "det här känns inte rätt" osv. 

#3 Haha, lovar! :'D

conadrie
6

Haha, hade svårt för att hålla mig idag när jag skulle äta med honom, hans mor och hans storebror (som då går i min klass). Hans bror vågade knappt kolla på mig, haha! Huvudet var vid tallriken hela tiden ;) det enda han sa var ".. he-ej." HAHAHA. Var väl lite skämmigt att hans lillebror var med en i hans klass.. xD

Frida B
8

Gud vad glad jag blir av att läsa detta! Men samtidigt avundsjuk, har aldrig fått känna riktig kärlek 😉 Sluta inte uppdatera!

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[MikeW]
6

Awww :D Jag är så glad för din skull!! Hoppas att det går bra mellan er två! :D

Håller med #3 Sluta inte uppdatera oss! :D Blir så glad av att läsa detta :P

Pennybus
2

Vilken härlig känsla det måste vara, håller med #6, man blir sjukt glad av att läsa detta samtidigt som man blir lite avundsjuk, haha! :D

"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"

conadrie
2

#6, 7 & 8 Haha, jag blir lite smått avundsjuk på mig själv faktiskt o: haha! 

Lovar, ska bli uppdatering! Redan bestämt att träffas under veckan. Mihih.

conadrie
6

Jahaja. Då ska han tydligen komma hit vid 17.27 också c: 

uppdaterar efteråt, mihi!

[alisja]
4

Blir helt galet glad av att läsa detta!! Uppdatera oss mer, åh. Kärlek är så fint!

conadrie
2

#11 :'D blir själv glad av att läsa det jag själv skrivit, hihi. Han åker hem vid 8 ikväll, så uppdaterar efteråt c:

BunnyHope
2

Åhh! :') Uppdatera oss nu!

Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12

Anoki
4

Håller med er andra, man blir jätteglad av att läsa detta, så gulligt alltså :')

#13 Klockan är inte 8 än ;)

fsigge
4

vet presic hur det känns. En kille jag gillar följde mig hem och vi bakade kanelbullar ( små svarta stenar) och vi glömde av de och sedan så sa han " det luktar lite bränt" haha. Bara av att vara med den man gillar gör en verkligen överlycklig.

Frida

conadrie
14

Nu har han åkt hem. Följde honom till tåget. Alltså, åh. Jag är verkligen kär. Vi höll hand i princip hela dagen, låg och chillade i sängen jättenära varandra. Hans bästa kompis ringde mitt i allt, och jag kunde höra henne, "har du pussat henne än?" - hon är rätt fjantig när det gäller mig och William xD han bara ".. neej" haha. 

Nej men, finns väl inte något direkt jag kan säga mer tror jag, det har varit som de andra dagarna vi umgåtts :') 

Kändes som att han ville kyssa mig ibland.. 
Haha, gud vad jag hatar ordet kyssa. Tycker pussa låter mycket bättre D:

conadrie
16

Blir att följa med William hem efter skolan imorgon då! :') åh, ska bli så kul. Får verkligen fjärilar i magen när jag är med honom. Han gör mig så glad. Aaah. Kärlek är jobbigt men ändå underbart på samma gång. 

Detta känns verkligen rätt. För första gången. Helt otroligt.

[Spökriddare]
6

Åh, vad glad man blir när man läser detta :')

[MikeW]
2

Jaa vad roligt!! :D Håll oss uppdaterade :D

[rocklover]
0

#19 ,_. du glömde att hålla oss uppdaterade :(!

[MikeW]
0

#20 Mellan mig o jonte?

Smullis
4

Men raring! Gud vad.. lycklig(!) jag blir av att läsa att det går bra för er två :') Blir sådär jätteglatt-pirrig inombords haha xP

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

conadrie
0

#22 Haha :') jag blir också det, haha! o:

Revolt
0

Åååh jag blir oxå jätteglad! :'D

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

Blodfot
0

Vad roligt, att vara kär är underbart! Jag har ju än kille!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Josse5233
0

#0 Så härligt att läsa :D

Ha en trevlig dag! 

farido13
0

åå vad bra. jag är en kille om nån vill ha mig😉

[MikeW]
6

#27 KOM HIT! :D

farido13
0

oo 😎

farido13
2

skojar

[rocklover]
2

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#27 no. I´m a lesbian :D 

#28 :3 bögkärlek

farido13
0

vadå menade han det🤐

[MikeW]
4

OJA! KOM HIT SNYGGING!

(lol nej menade det inte :P)

[MikeW]
0

Awesome låt btw :D

farido13
0

vad menar du med (Awesome låt btw)

[rocklover]
0

#35 tror han menar att den videon jag länkade till var awesome ;)

farido13
0

ok

conadrie
12

Kan ni sluta skriva random i min tråd? :* haha

Men i alla fall. Hemma från ännu en lyckad dag med William. Följde som sagt med honom hem efter skolan.. och som vanligt så flummade vi. Hade en liten mini-pillow fight (minikuddar alltså), när vi hade lugnat ner oss lite så blev det faktiskt lite puss hit och puss dit.. ah. Fjärilar i magen. Känns underbart c:

Jessicahagstrom94
6

Ååh, pussar! Nu vill jag också följa :) detta bara måste ju leda till något gulligt.

Smullis
2

Pussar :3 💋

conadrie
10

#39 Hehe :D måste faktiskt erkänna att han inte kysser som en 14 åring.. skulle fan tro att han är 16-18 D:

Jessicahagstrom94
2

#41 Det är bra, man ska bli glatt överraskad ;)

conadrie
0

#42 Haha ;)

[MikeW]
2

Sorry att vi tog över din tråd lite ;) :P

Vad gulligt! Pussar! :D Är ni tillsammans nu då? :)

conadrie
0

#44 Jag skulle vilja tippa på det då det inte bara var 1.. ehe. Men jag är inte säker än. Känns så mesigt att fråga också, typ "hur blir det nu då?" osv, så får se hur det blir nästa gång vi är osv.. i sådana fall är det väl mer självklart c;

Workingdog
0

åååh så gulligt, dör lite här! haha det här måste man ju bara följa! 😍

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Frida B
0

sluta inte uppdatera oss, vill veta hur det fortsätter! Det låter så underbart!

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

conadrie
2

#46 Hihi (a)

#47 Nejdå! Lovar :D

hugoochip
2

Åh låter sååå mysigt :D

conadrie
12

Kan väl uppdatera. 

Är väl lite "stelt" i skolan om man säger så, hänger inte på varandra för mycket. Vi har knappt rast samtidigt, så hinner inte heller iofs. Men han åkte med min buss idag - skulle med Alma och Alex (kompisar), och när de gick av (de gick av före mig), så fick jag en puss av William :') 

Pratade även med morsan idag, berättade lite saker vi hade skrivit och hon sa "toppen kille.", alltså hon menade det verkligen, det hörde jag i rösten. Så lättad att hon är glad för min skull.

[MikeW]
2

Awwwwww !!! <3 :D

Smullis
2

#50 Åh vad kul att höra! :D ♡

conadrie
32

#51 & 52 ! :D

Var tvungen att reda ut allting med William. Så frågade hur det fortsätter nu då. Med tanke på att vi har kyssts så många gånger, och det gör man ju inte om man inte är tillsammans.. ;) 

så, jag är inte singel längre. o-o

Smullis
4

#53 Amajgad vad roligt! :D Grattis! ♡ :D

conadrie
0

#54 Mihi, tack :'D

Pennybus
0

Åh vad kul, grattis! :D

Pennybus
0

Dubbelpost

deleteduser
0

Stort grattis till er båda!

[MikeW]
0

Jaaa! vad roligt! Grattis!!! ♥♥!

Revolt
0

Grattiis!!! :D

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

conadrie
0

Tack alla :D

Jessicahagstrom94
0

Naw! Grattis :D

Josse5233
0

#53 Åh, vad kul :D Grattis! :D

Ha en trevlig dag! 

[Siffran2]
2

Fick en sån underbar känsla när jag läste det här! 😇

Grattis conadrie! ❤️

fsigge
0

ååh vad kul! Jag visste det!

Frida

conadrie
0

Tack :3

BunnyHope
0

Åhh! Blir så glad för din skull! GRATTIS!!🥳

Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12

conadrie
12

Hihi. Då ska William komma hit idag då :3 ska gå och möta honom vid tåget om ca 40 minuter.. c': 

Saknar honom sjukt mycket, klarar knappt att vara utan honom en dag :o

conadrie
10

Då har han åkt hem. Åh vilken underbar dag :') som vanligt, haha. 

Är så lycklig, för en gångs skull. För första gången klarar jag faktiskt av att ligga i sängen och bara mysa. Har aldrig kunnat det tidigare utan att få panik eller så. Detta måste vara rätt. Åh. ♥

Hållit hand och pussats en del idag, haha. För er som vill veta ;)

conadrie
12

Alltså, ja.

Får man sms från morsan, "hörde av Evelina att du och Wille är tillsammans nu?" (Evelina är min brors tjej). Sa "aha?" och fick svaret "det gick snabbt."? 

Vi snackade i i princip en månad (3 veckor och någon dag typ då) innan vi blev tillsammans, och vi har haft kontakt sen han började sjuan. Fattar inte vad problemet är, det känns bra och jag trivs i hans närvaro. Min bror och hans tjej hade ju bara snackat i en vecka innan de blev tillsammans.. :P det är ju snabbt om något.. 

Meh, orkar inte bry mig längre.

Eldlilja
4

Det är ju inte hennes problem😛! Bra att du inte bryr dig om det🙂

Sweety
2

Grattis Victoria!! :D så kul att läsa!

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

conadrie
10

#71 Hon förklarade hur hon menade nu, hade missuppfattat det och tagit det lite mer personligt än vad jag skulle tror jag. Allt är löst nu :) 

#72 Tack :'D

Fridaaaa
2

#70 Känns det bara rätt så 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[MikeW]
0

#73 vad bra :)

Hoppas det går bra mellan dig och william! :D

Eldlilja
0

#73: Vad bra😃

conadrie
18

Har inte uppdaterat, kom jag på nu xD 

Det går bra mellan mig och William, vi umgås 2-3 gånger i veckan. Den 6e har det redan gått en månad! 

Är så himla lycklig med honom, känner mig älskad och omtyckt, trygg. Han är verkligen något jag längtat efter. :')

[tösen,cesse, malte]
0

så söt känner fortfarnade likadant med min kille ny kärlek❤️😍 dock varit tsm i 1 och ett halvt år 😃😉

längat så tills nästa helg då kommer han 😊

nummer 77

[alisja]
6

Uppdatering?? 😍

[00livia]
0

^^ 😍

farido13
0

vadå 😍

Gaiezza
8

Uppdatera oss människa!!! 😭

Bacon, svaret är bacon. 

conadrie
10

Haha, ja, ja. Lugna ner er nu :D 

Inga som har frågat om uppdatering förrän nu, så kan ju likaväl uppdatera idag. ;) Kunde inte uppdatera igår då jag sov över hos prinsen min, haha!

Redan gått 1 månad och 9 dagar, men hoppas på längre tid. Älskar honom otroligt mycket! 

Vet inte vad som finns att berätta riktigt, hm. :3

Cazzos
2

EEEEEEEEEEH jag är så glad för din skull 😃

Jag vill ocksååååååååååååååååå! Forever alone 😭

Tokyo
2

Åh jag är så glad för din skull :) Måste kännas helt underbart.

Roligt att läsa! :) ❤️

conadrie
0

#84 Hihi, tack! :'D aw, dröjer nog inte länge till :3

#85 Tack, tack! :) oja, det är grymt underbart. Aldrig känt såhär förut. Saknar honom hela tiden, och har inte tröttnat på honom ett dugg.

Tokyo
6

#86 Åh, grattis :D

Som i en film 😍

HejPåDig
0

Grattis :)

Frida B
2

Asså åååååå vad sött, dör lite här! Håller med #87, nästan som i en film!

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

conadrie
6

Tack alla :3

Vet inte varför, men vi har en sådan där grej att vi brukar köra "sten, sax, påse" när vi inte har något direkt att göra. Det roliga är att jag har kommit på hans teknik, vi körde igår innan vi somnade, och han vann 2 gånger av minst 10. Haha, gissa om han blev lite sur! "Men du vet ju vad jag ska ta!" haha! Så söt. 

Sen kallar han mig för dålig vinnare när jag vinner och är lite mallig över det, medan han är en riktigt dålig förlorare som vill köra om hela tiden för att få revenge. 

Tar allt täcke gör han också, den lille tjuven.

[MikeW]
0

Haha naww!! gulliga ni två är!!! x)

conadrie
0

#91 x3

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.