Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthobby-och-fritid
Läst 1812 ggr
HejPåDig
0

Sommar!

Ska ni göra något kul i sommar?

Fridaaaa
0

Gå på marknad-,er, sommarjobba och slappa 🙂
Är det som är planerat i alla fall 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[liisssaaaa]
0

fylla 16  :D

[Taxie]
1

Ska flytta till en egen etta 1 Juli, så jävla gött… sommaren räddad och jag får pengar till mat osv, slippa gå hungrig och oroa mig🙂 (ni kanske tycker det låter konstigt men alla föräldrar har inte samma förutsättningar att kunna ta hand om sitt barn både pengamässigt och ha en dålig roll som förälder.)

Power big meet i Västerås 4-6 Juli! världens största bilträff. Blir att campa, kolla på bilutställning och dricka bärs med trevliga vänner. 🙂

Är det som är planerat än sålänge, blir kanske Liseberg framöver.

[rocklover]
0

åka till Dalarna med min gamla kompis, åka till Dalarna igen, kanske tälta, lyssna på punk och massa annat :3!

CupcakeGod
0

Tråka hemma med katten, åka till Köpenhamn hela tiden och försöka få min mamma att åka utomlands.

[MikeW]
0

Ska åka till min faster nu på onsdag och ska vara där 1 vecka. Sen ska jag till min morbror och vara där 1 vecka.

Sen ska jag tråka resten av sommarlovet :P

Pennybus
0

Skaffa möss och hyra träningslokaler och träna med vovven :)

"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"

[rumelle]
1

Yep! Tre veckor i Kanada. :)

LLLINN
0

Ska till landstället som vanligt men annars inte andra planer än att träffa massa nytt kul folk, festa och njuta av sista sommaren innan gymnasiet! :D

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

Thatgirl
1

Jag ska släppa loss denna sommar. Jag ska på fester typ varannan helg. Sedan ska jag vara med mina vänner hela dagarna, och om det går bra med han jag gillar kommer jag vara mycket med honom också. Jag ska spela fotboll och vi ska utomlands med laget för att spela cup :D En cup i Sverige också. Massa fotbollsmatcher och om jag kommer vidare i distriktet så har vi läger i Augusti. Jag ska bada, sola och bara ha det skoj med vänner och familj. Få nya kompisar och åka på nya ställen. Fyfan vad kul jag ska ha!😃

Don't just sit there and hope to become something, fight for it.

Wanzel
1

För mig blir det en 3 veckor lång språkresa, med start på lördag!
Och någon vecka efter jag kommit hem så ska jag sommarjobba 😂

Tokyo
0

Dansläger 23 juni :)

semenius95
0

Sommarjobb, vara med kompisar, vara med hunden, åka runt, tälta kanske, bakken/liseberg? och fylla 18 :)

Tregly
1

Jobba 6 veckor, så inget sommarlov här! Jag och mamma håller på att flytta nu med, så blir ny bostad att bo i nu i sommar. Förövrigt ska jag träna med min hund så mycket jag bara kan, vara med vänner och ta det allmänt lugnt :) Ska troligen åka till Irland i augusti-september ca 5 veckor och praktisera (om jag får nån plats vill säga då) 😃 Just nu ska jag njuta av mina 3 veckor som jag har kvar av lovet!

Never judge someone. You don't know their history.

Seriously, you don't!

Dipsie'n'Poo
0

Göra små saker under dagarna. :) Sedan i juli ska jag till Irland i 1 1/2 vecka. I augusti, kanske åker ner till gammelfarsters kusthus nere vid Göteborg. Rida nästa vecka osså! 😃

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

[tråkig]
0

Sommar jobba :-) har börjat i dag trivs bra:-) sen en shopping dag :-) Lära känna silver med :-)

Frida B
0

Sommarjobba på hundpensionat, passa hundar efter sommarjobbet, bo i husvagn, träffa kompisar, bada, sola, bo på liseberg (ska sova på båtarna i kålerado) u name it! :D

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

signin
0

Tjäna pengar :) Pappa jobbar på en stor camping som varje år fylls av norskar. Där blirdet flera hundra kronor pant om dagen som de inte tar hand om, och där kommer jag in i bilden….hehe ;) Annars ska jag fylla fjorton. Sen hade jag tänkt bli brun, få lite magmuskler och andra saker som jag inte kommer hålla tillslut ;)

knugi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sticka till Åndalsnes i Norge själv och fiska och må bra i typ 2 veckor

Kommer bli asnice

Gerro
0

Det vanliga antar jag..

Sitta själv framför datorn & bara deppa.. Ensam som vanligt förstås..

Revolt
0

Inget speciellt, förutom att jag o massa killar o tjejer ska tälta vid en sjö nästa vecka, haha kommer bli så sjukt kuul

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥