Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: övrigt
Läst 729 ggr
BettaSplendens
0

Vad är ert minsta bekymmer just nu?

Hmm jag mår nästan bara dåligt av att läsa i "vad är ert största bekymmer"-tråden så då tycker jag vi borde ha en tråd med saker vi inte bekymmrar oss om just nu ;)

Själv är det väl skolan, bara härligt sommarlov nu! 😃

[tråkig]
0

Att sova:-) Att äta:-)

Pennybus
0

Gammla crushes :-)

"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"

Tregly
0

Minsta bekymret? Haha det var svårare. Undrar varför det är lättare att hitta dåliga saker än bra? Får börja träna på detta! 😃 Minsta bekymret är nog att jag måste väckas av alarm imorgon bitti. Men det är för en god sak, ska in till Borås och shoppa! 😃

Never judge someone. You don't know their history.

Seriously, you don't!

Sweelin
0

Just nu att mitt ägg blev typ rått och att jag måste koka om det efter att jag hällde kallt vatten i kastrullen 😭

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Frida B
1

Att jag inte orkar resa på mig för att släcka lampan för att kunna se på film.. Vill så gärna se på film ju :(

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Frida B
3

Pappa släckte åt mig! Så nu kan jag se på film! :D Så nu är mitt minsta beskymmer att… Fan… Jag är törstig :(

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Sweelin
0

Mitt ägg jag kokade blev hårdkokt och jag ville ha det medium 😭!

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

knugi
0

Mitt minsta bekymmer är också mitt största bekymmer

Ska köpa båt men hittar ingen som passar in på mina kriterier! 

Trist att ha så "stora" problem

:holmgreen:
4

#7 Hahah det verkar inte gå så bra med ditt ägg där hahaha ^^

BettaSplendens
2

Okej just nu är det väl… att jag är trött men orkar inte sova 😃

deleteduser
0

Att jag åker hem från det här underbara lägret imorgon :((((( okej nej, det är ett stort bekymmer.

[00livia]
0

Att jag är hungrig men orkar inte gå till kylen.

Att jag inte vågar öppna garderoben för jag tror det ligger en katt där inne..

🙂

Thildalulu
0

Att dom borrar eller nåt utanför mitt hus och jag inte  kunde sova så länge som jag ville ^^

Inaarah
0

Mitt minsta bekymmer just nu är att lunchrasten snart är slut. :( Men det är helt okej, slutar om tre timmar. ^^