Vad är ert minsta bekymmer just nu?
Hmm jag mår nästan bara dåligt av att läsa i "vad är ert största bekymmer"-tråden så då tycker jag vi borde ha en tråd med saker vi inte bekymmrar oss om just nu ;)
Själv är det väl skolan, bara härligt sommarlov nu! 😃
Att sova:-) Att äta:-)
Gammla crushes :-)
"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"
Minsta bekymret? Haha det var svårare. Undrar varför det är lättare att hitta dåliga saker än bra? Får börja träna på detta! 😃 Minsta bekymret är nog att jag måste väckas av alarm imorgon bitti. Men det är för en god sak, ska in till Borås och shoppa! 😃
Never judge someone. You don't know their history.
Seriously, you don't!
Just nu att mitt ägg blev typ rått och att jag måste koka om det efter att jag hällde kallt vatten i kastrullen 😭
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Att jag inte orkar resa på mig för att släcka lampan för att kunna se på film.. Vill så gärna se på film ju :(
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Pappa släckte åt mig! Så nu kan jag se på film! :D Så nu är mitt minsta beskymmer att… Fan… Jag är törstig :(
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Mitt ägg jag kokade blev hårdkokt och jag ville ha det medium 😭!
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Mitt minsta bekymmer är också mitt största bekymmer
Ska köpa båt men hittar ingen som passar in på mina kriterier!
Trist att ha så "stora" problem
#7 Hahah det verkar inte gå så bra med ditt ägg där hahaha ^^
Okej just nu är det väl… att jag är trött men orkar inte sova 😃
Att jag åker hem från det här underbara lägret imorgon :((((( okej nej, det är ett stort bekymmer.
Att jag är hungrig men orkar inte gå till kylen.
Att jag inte vågar öppna garderoben för jag tror det ligger en katt där inne..
🙂
Att dom borrar eller nåt utanför mitt hus och jag inte kunde sova så länge som jag ville ^^
Mitt minsta bekymmer just nu är att lunchrasten snart är slut. :( Men det är helt okej, slutar om tre timmar. ^^