det bästa tipset är att var dig själv! Då är det lättare än om du försöker vara någon annan och lättare att ha en tjej🙂
Frida
Beror på tjejen/killen vad den gillar, och anser är en bra pojkväm-
För mig är en bra pojkvän:
- Omtänksam
- Romantisk
- Hjälpsam
- Lyssnar
- Snäll
- Dömer inte mig om jag gör misstag (otrohet och sånt är inte misstag för mig)
- Älskar mig för den jag är
- Överraskar (bra överraskningar)
Det jag kommer på nu hehe
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tack Frida (#1 & #2)
- Emil
Är så individuellt med tanke på att det sjukt nog finns människor med väldigt annorlunda behov, vissa vill tex. kunna ligga runt även när de är i ett förhållande, så de söker nog inte "det vanliga". Vem vet vad en sån människa anser är bra liksom…
Men kan tänka mig att majoriteten skulle säga att en bra partner är någon som är
- Ärlig
- Trogen
- Säker på vad den känner
- Snäll
- Ansvarsfull
Sen finns det ju också dom som är jättekräsna, och de som är tvärtom, men tror nog mycket bygger på de punkterna jag nämnde, det är nog grunden :)
#2 Hur är man romantisk då? (Har aldrig varit i något "seriöst", kalla mig trög! :)
- Emil
#5 Romantisk kan folk ta lite på olika vis tror jag 🙂
Men för mig är romantisk att t.ex ordna en mysig middag med tända ljus & filmkväll t.ex, komma med någon överraskning eller så. Lite svårt att förklara, då det kan vara mycket för mig hehe
tar exempel min kille🙂
han ska vara=
snälll
omtänksam
kärleks full
älska mej för den jag är
kan vara sig själv
inte vara katig
För mig:
-Snäll
-Bryr sig om andra, snackar inte skit om någon annan bakom deras rygg
-Är snäll mot naturen
-lite romantisk
-Konstig/knäpp, gör lite galna grejer typ =P det gör allting roligare
-Vågar stå ut
-ROLIG
-Kanske lite, hmm.. hur beskriver man detta? asså han ska vara typ lite sån här att han e lite "hård"? asså typ han kanske drar till sig en kyss eller så lite helt random av ingen anledning, kanske trycker upp mig mot en vägg och kysser mig… Ååååhhh *smälter* Vet inte varför, jag tycker det är skit sexigt och lite romantiskt om han gör sånna saker xP
-Vara öppen sinnad
-Gilla att köra pranks, public pranks också =D
-Modig
-Är öppen för att göra nya saker
-Är lite av ett barn i sinnet xP För det är jag också xD
-vara lite omogen, fast mogen när det behövs
Kommer inte på mer. Fast det jag har skrivit nu är inget måste direkt, jag bryr mig inte om han jag är ihop med är alla dessa saker, fast det skulle bli ett stort + om han var det :P
Man ska inte vara blyg å tråkig utan gärna komma med förslag vad man kan göra mer än att ligga hemma och mysa. Låt intresserad oavsett om du är det eller inte. Tycker absolut inte man ska sitta å spela när man e med sin tjej. Humor tycker jag är rätt viktigt :) att man ska kunna tåla och förstå skämt. Skämta dock ALDRIG om ens tjejs utseende.. Va gullig och omtänksam. Lyssna och säg hur mycket du älskar henne (om du verkligen gör det, säg det inte "bara för att"). Ljug aldrig vad det än gäller, var alltid ärlig och visa att du kan va dej själv och försök inte vara som "alla andra".
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se
Jag tycker att min pojkvän är en "bra pojkvän", och honom skulle jag beskriva på följande vis;
- Snäll (herp derp)
- Inte självisk (Visst ska man också tänka på sig själv, men inte alla gånger)
- Stöttande/Finnas där för en (Man behöver inte alltid ha svar på sin partners problem, viktigast är att man finns där! När jag är helt ledsen så vet inte min pojk alltid vad han ska göra, men då kan det oftast bara räcka att han finns där och kramar mig.)
- Accepterar mig för den jag är
- Han gillar att mysa
- Han är sig själv
För att bara ta några grejer då.
Angående det här med att spela när man är med sin partner. Det beror väldigt mycket på hur partnern tar det! Jag har inget emot att min kille spelar ibland när vi är med varandra. Då sitter jag med min dator och gör någonting annat. 😛
Men det funkar bara om båda går med på det. Om man har en partner som inte tycker om att sitta vid datorn/spela så kanske man kan spela när man är själv.
Och att skämta om sin partners utseende/vikt/osäkerheter/fobier/etc. är inte alltid jättebra. En del kan absolut ta det, och bryr sig helt enkelt inte. Men bäst är nog att inte skämta om det, så länge partnern inte själv gör det.
/Jennifer
♥ http://jennuts.blogspot.se ♥
Enligt mig: * omtänksam * romantisk * ärlig * rolig * finnas för en när man tex är ledsen * mysig * artig
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
För mig:
*Snäll
*Gilla mig för den jag är
*Ärlig
*Humor är VIKTIGT :3
*Mysig
*Förstår mig och lyssnar på mig
*Omtänksam
*Inte bara bry sig om sig själv
*Mogen
*Lite romantisk
Om jag ska ha en kille, då ska han vara sig själv hela tiden . Inte vara världens snällaste när han bara är med mig, och sen när han är med sina kompisar T.ex vara bitchig och elak.. Och omtänksam.
Hitta någon som vill ha dig för den du är och var dig själv.
PJUM
#14 Ingen kommer vilja ha mig för mig ^^
- Emil
Man är sig själv, uttjatat men sant. Alla kan inte tycka om en, men någon gör det :)
Sig själv! För uppenbarligen gillar man personen i sig om man väljer att vara med den.. För det jag tror en tjej minst vill ha är en kille som försöker vara någonting han inte är. Bättre att vara sig själv inför sin partner tycker jag.
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Just nu vill jag inte vara mig själv..
- Emil
#15 Varför inte?
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
#18 ?
#18 Why not?
Man ska inte vara den man inte är.😉
Har problem med lite saker, menade inte att jag ska låtsas vara mågon annan.
- Emil