Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkropp-och-själ
Läst 1986 ggr
[rocklover]
1

ehm..lite hjälp?

asså..jag tror jag råkade svälja lite superlim (skäms så sjukt mkt över detta inlägg, kan ngn vara snäll och ta bort det när jag fått bra svar?) , vad ska jag göra? känner mig så sjukt korkad, skulle ta och lägga ner min macka på mitt bord men istället råkade jag lägga ner den rakt i en limpöl D; jag tog en tugga utav brödet, kände doften utav lim och insåg vad jag råkat gjort, sedan dess har jag spottat som en galning och druckit vatten, hur stor är chansen att jag råkat få i mig lite lim? D;

[rumelle]
0

Låter som att det inte kan har varit mycket lim du svalde isåfall. Då lär det nog inte hända något.

BettaSplendens
0

http://giftinformation.se/AlphaList.asp?ArticleID=10601&CategoryID=6289&pDisplayType=1

Enligt här så ska man dricka lite bara. Verkar ju heller inte vara några gigantiska mängder du fått i sig så tror det är lugnt 😉

[rocklover]
0

tack! fick lite panik då jag blev sjukt yr och började tok hosta :S fast det kan ha vart att jag är extremt förkyld och att limmet inehöll massa gaser och sånt xP aja..nu lär jag väl att se upp för vart jag sätter saker ._.

BettaSplendens
0

#3 Jag tror inte det var nåt med det. Sen när man gör något som man tror är farligt och så kan man börja stressa upp sig så man "inbillar" (fast de händer..) sig massa konstiga saker 🙂