Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 5629 ggr
semenius95
0

Hur vet man...

Om en kille är intresserad? Kan man märka de, eller de bästa är att fråga ? ….

vikkipedia
1

Det är ju egentligen - om du inte känner personen väldigt, väldigt bra - omöjligt att veta om han är intresserad eller inte.

Jag skulle råda dig att fråga honom. Utan frågor får man inga svar! 🙂

Lycka till!

Cazzos
0

Håller med #1!

snakkecharmer
0

För att få rätt svar är det bästa att fråga. Men har ni precis börjat träffas skulle jag verkligen råda dig att INTE fråga han nu, eftersom kommer det tidigt inpå att man börjat träffas kan du skrämma iväg killen.

Men långa blickar är ett tecken på intresserad. Vill han vara nära dig så kan det också vara ett tecken.

När man är intresserad av någon vill man gärna vara nära personen, och ha en kontakt med personen (på sms/eller bara prata) . Så hör han av sig mycket kan det betyda att han är intresserad!

Om du är intresserad av killen, så lycka till!

semenius95
0

Tack alla. Då vet jag :) 

Jag tänker inte fråga, då vi har pratat i en vecka. Och träffats en gång, oh då ville han ha en kram. Oh vi skratta mycket osv. Och vi smsar/skickar bilder varje dag. De är lite tidigt, men jag var bara nyfiken. Ifall man nu kan veta de redan nu xD

semenius95
1

Men de betyder ju kanske inte de är på de sättet :)

Cazzos
2

#5 Nej, absolut inte, han kanske vill bara ha dig som vän 🙂

Men detta märker ju du när ni känt varandra ett tag. Det kan ta ett år eller två år, men förvänta dig inte att han ska säga det till dig, och överanalysera inte hans beteende mot dig (t.ex. att han höll armen om dig på ett vänskapligt sätt och du tänker hela tiden efter det att "ååh han är kär i mig!" typ), och ta dagarna som de kommer 😃

snakkecharmer
0

Om det tar över ett år innan någonting händer mellan er så skulle jag "friend zona" han på direkten. Ett år är för lång tid att bara gå å hoppas på att han någon gång ska börja gilla dig, men du får iallafall räkna med att inget händer på några veckor till.. :)

Nwmo
0

Jag fattar inte hur men, alla kan se på mig när jag gillar någon.. Läskigt.

- Emil

semenius95
0

- jag är nog den mest korkade bruden i Sverige.

Cazzos
0

#9 För att?…

:holmgreen:
0

#8 super enkelt! Jag har jätte lätt för att läsa av människor, det handlar om att läsa av deras beteenden ^^

semenius95
0

Han verkar intresserad iallafall.. Han sov hos mig hela helgen, ohja.. dom flesta kan lista ut resten..

[Noxblood]
1

Tittar han dig mer i ögonen än på brösten på dig så är han intresserad:P

semenius95
0

Okej, kan man skriva så här till honom: 

- Asså jag är rädd för att säga de, för du kanske inte känner samma. Men jag gillar dig.

Cazzos
2

#14 Jag tror att det är bättre att du säger det face to face…

semenius95
0

#15 Tack för ditt svar. 

Jag tänkte ochså på de, men jag vet inte när vi ses nästa gång.. Då han har mycket att göra nu innan han tar studenten, som han gör på fredag.. 

*långt* 
I fredes när han var hos mig, så smsa jag med en kompis, jag skratta typ hela tiden. Så fråga han var de va, så sa jag: de är hemligt, om dig. 
Så han har frågat varje dag.. Senast nu för en timme sen..  Men jag är rädd, ifall jag blir nobbad, att vara framför honom.. Men alla jag pratat med, typ 7 pers, säger att de verkar som att han gillar mig. Alla har sagt samma grej..

Cazzos
0

#16 Vad var det du skrattade åt? 😛

Ge honom lite space nu närmre studenten, om han har mycket att tänka på dvs. Vissa som ska ta studenten stressar ju lite nu till slutet, det gjorde min kompis iaf.

Men om jag var du så skulle jag träffat honom nån gång på sommarlovet och hänga, kanske gå på bio eller nåt, och då kan du prata med honom om det.

Jag skulle inte slängt ur mig att "Jag gillar dig", utan att jag förklarar lite mer djupgående, typ "På senare tid så har jag insett att jag trivs väldigt mycket med dig och jag gillar dig mer nu än vad jag gjorde förut"… Eller, det är så jag skulle sagt det, men du ska ju säga det på ditt sätt självklart 🙂

semenius95
0

#17 Tack så himla mycket för ditt svar! 

Gäller er andra som svara ochså, tack så hemskt mycket!

Cazzos
0

#18 Inga problem 🙂

Lycka till med honom nu, och återkom om du behöver stöd! 😉

semenius95
0

Pallar inte hålla de inne.. 
I fredes natt ringde killen mig, vi pratade i en timme. Han var askalas. Han ville jag skulle komma dit, han ville ha mig där, jag var söt&snäll&rolig sa han..

Vi bestämde att han skulle sova hos mig lördagen till söndag. Men han mådde inte bra.. Sen ringde han mig vid 9 på kvällen och undra om jag kunde komma dit. Jo visst, träffade hans föräldrar och så.. Och vi pratade om allt möjligt, otrohet osv..

Jag sov där, vi hade sex… Och sen nästa dag körde vi till Ikea, och Emporia.. Och sen hem till mig och han träffa min förädrar.. 

I måndes skrev jag att jag inte ville ha de såhära, att jag vill inte vara hans kk. Så skrev han att han inte var ute efter ett förhållande, så visst, de är okej. 

Sen har vi inte smsat alls som vi gjort innan.. Så jag skrev till honom..
Jag: Alltså är de något fel, sen jag berätta att jag inte ville vara kk med dig så har vi inte snackat alls som innan?
Han: Nej inget är fel..
Han:asså.. jag träffar en tjej, och jag venne, hur jag känner. Jag: Okej, varför berättar du detta för mig? Han: Jag vet inte. Jag: en förklaring kanske? Han: jag vet inte..

jag: varfölr sa du de då? om du inte kan förklara varför du skrev så?
han: jag venne, jag gillar verkligen hon hära.
jag: Och du säger de t mig?
Jag drar mig för att skriva detta,, men skit i.Så jag dög bara tills du hitta en brud ? SÅ jag är något man kan leka med ? De var precis så jag så från första början.. du borde inte ens sagt något. oh då borde du gillat henne under tiden vi hade sex osv…

han: asså de e fuckt up allt.

jag: oh de trodde jag vrkligen inte om dig. men som sagt: skenet kan bedra

Cazzos
0

#20 Åhnej, vad tråkigt att det blev så! Jag kan förstå att du känner dig utnyttjad. Jag tycker att ni borde prata med varandra och reda ut eran relation så att ni båda vet var ni står. 

Han verkar ju bara svara "Jag venne" på varje sms så det skulle vara bra om ni snackade med varandra. Bjud hem honom eller åk hem till honom, alternativt träffas utomhus och prata.