Brainstorma med mig! - Blogg
Jag tänker starta en ny blogg, men vet inte riktigt vad den ska heta… 🤔 Den ska handla om mig och min vardag, men främst om mode, skönhet och med massa outfitbilder och liknande.
Anledningen till att jag ska starta en ny är för min nuvarande blogg är så "bläää" - jag har förstört den med onödiga inlägg osv. Den heter Beauty by Tirin, men jag vill inte längre kalla mig Tirin, så det ska vara ett helt annat namn! Jag tänker främst skriva på svenska och med en kort engelsk översättning.
Jag funderade på CPH Couture (Copenhagen Couture), men det låter så allvarligt och min blogg ska ju inte fokusera på high end fashion som så liksom… 😛
Sen undrar jag om ni föredrar bloggar med kvalité (exempelvis fina outfitbilder tagna med systemkamera och information om olika plagg, osv.) - eller kvatitet (mobilbilder, men man skriver oftare och lägger upp fler bilder och mindre text)? Jag tänkte satsa på kvalité den här gången.. 🙂
Namntips har jag inga men vill bara säga att en balans mellan kvalité och kvantitet så klart är bäst. Korta, välformulerade inlägg och en bra bild till :) Gärna 1 om dagen eller mer!
Det är såna bloggar som fångar upp mig i alla fall :) Stör mig på bloggar fyllda av mobilbilder och en rubrik, alltså ingen text i inläggen alls(?!) men jag stör mig nästan ännu mer på de med 1 mil långa texter, tråkig design och helt utan bilder xD
#1 Håller med! Vet bara inte om jag skulle kunna blogga varje dag, men vi får se :) Det blir i alla fall ingen blogg där det kommer ett inlägg en gång i månaden eller så!
Haha nej, jag kan inte läsa bloggar med bara text och inga bilder (då ska det verkligen vara om något intressant och ha ett bra upplägg med styckeindelning).
BLOGGFÖLJARE HÄR JAO! 😊
http://ask.fm/JessicaReips