Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1137 ggr
[tråkig]
0

ligger och gråter

jag känner mej maktlös när jag har gjort allt för han och ändå går de trögt med vikten! Jag vill bara att de ska finnas ett piller som gör att han går upp i vikt

Nwmo
11

Klotterplanket - Always there for you.

- Emil

Thatgirl
7

Hon kanske inte förstår eftersom att hon fortsätter göra dessa trådar och struntar i oss som skriver det där så ja. 

TS LÄS DETTA - Det finns en 'tråd' som kallas för klotterplanket, där kan man skriva om man bara vill dela med sig av något. Något som inte är så himla viktigt kanske. Som denna kanske, vad vill du att vi ska svara? Du har ju inte direkt skrivit någon fråga till oss, inget du vill ha hjälp med. Sedan finns det en 'tråd' som heter (X) Måste skriva av mig, den kan man säga att är som klotterplanket. Bara det att där skriver du om deppigare saker. Den finns där för att vissa inte vill få de negativa sakerna kastade upp i ansiktet eller för att man är känslig och inte vill höra om hemska saker. 

Du hittar både klotterplanket och (X) Måste skriva av mig till vänster där du hittar inläggen, dem ligger under 'Aktuellt just nu' och är fastnålade där för att du ska kunna hitta dem lätt. FÖRSTÅR DU?

Don't just sit there and hope to become something, fight for it.

[MiniPim]
4

Jag vet att två stycken nämnt klotterplanket, IGEN.

Men, du har gjort så otroligt många trådar som hör till i klotterplanket, och när man skriver det till dig struntar du i det. Så du kan väll lära dig att skriva i klotterplank istället?

Är ledsen över att du är så upprörd, vill inte låta oartig men för guds skull - KLOTTERPLANK!

HejPåDig
3

Tråkigt att du är ledsen. Men, som flera andra har sagt… Klotterplank. Är det inte tråkigt att få sina trådar låsta hela tiden? Då är deltävling bättre att bara skriva sina tankar i klotterplank?

[tråkig]
0

jo   ja får göra de#5

Inlägget är låst för nya kommentarer