Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkänsliga-rummet
Läst 7613 ggr
[Tilde]
1

(X) Skriva av mig #5

Nytt plank för oss som behöver skriva av oss om känsligare saker :)

LLLINN
0

Först!

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

Zorro_Tiger
18

Fick veta att en nära vän till mig's mamma ska dö, denna jävla cancer.

I hope cancer gets cancer then dies.

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

[MikeW]
4

Jag har precis legat i min säng och gråtit i typ 10 minuter.

Jag hatar verkligen att vara så ensam. Jag har aldrig varit kär, i någon.
Jag har aldrig en pussat eller hållit hand med en kille förr.

Jag är så ensam och det gör så ont. Jag vill ha en pojkvän. Jag har aldrig tänkt på hur ensam jag igentligen är.

Fan då! Allt skulle vara så jävla mycket enklare om jag vore hetro!
fan fan Fan!!

Jag vill bara ha en kille! Är det så mycket att begära?! 😭

Juliaskaniner
1

End of story.

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Juliaskaniner
15

Små saker kan göra stor skillnad. Är så glad, mitt liv har tagit en sån snäv vändning. Sköter om mig själv typ helt okej, kaninerna sköts bättre än någonsin, bortskämda som tusan, slutat med nästan alla idiotier, sover rätt okej och allting. Mår så mycket bättre! Skolan tar vi sen. Viktigare att kunna överleva vardagen och må ganska bra än att skolan är på topp just nu när den ändå inte varit det på ett par år. Nu ska jag faktiskt sova. Trött efter en lång skoldag, springtur, omskötning av kaniner och städning av rummet. Jag mår bra nu, jag är bra nu.

Blodfot
11

Igår så såg jag att jag va vacker! Men ush vad mycket at göra nu, men bara 9 skolveckor kvar innan jag slutar i denna shit skola!!!!!!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

[rocklover]
3

#3 :3 han kommer! 😃jag lovar dig <3 du kmr att träffa jordens gulligaste pojkvän :3 bögkärlek :´) (brukar hata kärlek..men när två st killar kysser varann smälter mitt hjärta :3…)

.__. ohh..kmr  att få F- i musik! -.- yeey! som tur att det bara är musik..hade det t.e vart svenska hade jag vart död…

LLLINN
11

Guuuud vad tjejer ska snacka skit. Hur funkar man egentligen om man smörar och ställer in sig hon en person man lite senare spyr galla över bakom dans rygg?! Ogillar man någon: IGNORERA DEN! Var inte falsk, det vinner ingen på. Trött på falska människor, ska försöka vara uppmärksam o hålla mig till äkta människor.

8/5-13 & 1/6-13

Juliaskaniner
0

Well this actually broke me totally.

Workingdog
0

#9 ? :( finns om du behöver prata!!

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Juliaskaniner
2

Juliaskaniner
1

Men dumma telefon.. Skulle vara ett hjärta..

Juliaskaniner
1

Dubbelpost

Zorro_Tiger
3

Hjärtat bara vill brista, för mycket nu, alldeles för mycket nu. Hennes mamma kommer dö, hon kommer inte finnas mer. Hon ska DÖ, går uppför mig nu att jag aldrig mer kommer se henne igen, usch JÄVLA CANCER!!! 

Pappa har inte hört av sig, 3 veckor sedan på torsdag. Vet att jag skulle dö om han lämnar mig, glömmer bort mig, åhh vad är hans problem egentligen? IDIOT! Jag säger till mamma att han inte är värd hennes energi men ändå är han det ända jag tänker på. Det är han som får mig att ligga och gråta så jag knappt får luft. Vilken jävla idiot han är.

Jahapp, vad gör man nudå, livet är förstört, så otroligt förstört.

Smullis
0

Känns som en våg av längtan snart ska ha ihjäl mig inifrån och sen ut genom fingertopparna. Snart kommer jag tvingas slita loss min bröstkorg tyvärr, detta måste få ett slut.

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Blodfot
0

Jag känner mig så jävla hemsk…….

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Siggedenpigge
2

Känner mest för att lägga mer på tågrelset och dö, dessa jävla myggor. Dem tar kål på mej. Dem hoppar som kaniner över mej. Förstår inte alls er andra som skriver sådant skit. Fyfan för myggor.

Workingdog
0

Aldrig haft en sån hemsk kväll som igår. 

Bröt ihop totalt.. det är inte kul att höra hela tiden att ens kaniner hoppar bättre med andra, att andra borde tävla dom istället. Att jag "inte ska para den där kaninen" trots att hon har allt jag vill att en hoppkanin ska ha (och genetiskt är det ju absolut inget fel eftersom hon tog kull på systern) och att en av kaninerna borde säljas eftersom hon tar ju bara upp en burplats eftersom hon inte kan hoppa. 

Bröt ihop totalt, grät i flera timmar. Visste inte vad jag skulle göra, var påväg att lägga ut annons på alla kaniner.. men pratade med världens bästa som övertalade mig att inte göra det.

/Mvh Jennifer

Ztrawberries
10

Vet precis vad du menar! Alla andra och deras J*VLA kommentarer om hur man ska sköta saker och ting.. Blir såå galet arg 😡

Speciellt när det kommer till kaninerna och hästarna.. Att man inte tar rätt hand om djuren och att man är en sämre ägare för att man kanske inte tävlar 1.50 med hästen eller att alla kaniner är champion kaniner. ALLT detta får man ibland höra, vilket gör mig fruktansvärt ursinnig, speciellt om det kommer ifrån någon som ska vara ens vän och som för den delen brukar be mig om råd, förvirrad 🤔

Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård

[trabajo]
12

#17 LÄGG AV, TÖNTIGT.😟

Smullis
2

Något saknas och det gör mig så fruktansvärt ledsen. Jag kan inte längre tänka klart, inte fokusera. Jag har ett stort djupt hål i min själ som bara tycks fortsätta växa.. och växa.. Det tär på mig så hårt. Någon saknas, som jag verkligen behöver. Jag vet bara inte vem och det är det som gör mig så fruktansvärt ledsen. Snälla..

Creepiie
0

Känner igen mig i det mesta, dålig far, döden härjar runt en. 

Jag menar bara detta året har jag förlorat min mormor, farfar två kompisar samt att en kompis mormor dog. Underbart att den ena kompisen tar livet av sig 17 år och två dagar senare tar andra kompisen livet av sig 22 år. 

Att folk påpekar hur man ska sköta sina djur är oxå extremt enerverande, Man känner oftast sina djur bättre än någon som aldrig ens har träffat dom (annars är det något som är riktigt fel!) 

#8 skrivetav LLLINN 

Är med dig på den punkten till 100%. varför kan inte bara folk (speciellt tjejer) bara vara antingen ärliga mot varandra eller ignorera varandra?

Alla levande ting har lika värde!

Kraamiz

gaabriellaaa
1

Jag mår så fruktansvärt dåligt. Sover bort hela dagarna för att skippa ångesten och alla tankar. Jag orkar inte mer.
Jag har praktiskt taget börjat acceptera det faktum att det alltid kommer vara så här för vem kan rädda mig? Jag är ju redan _trasig. 

Depression is like a war
you either win 
or you die trying 
_

Juliaskaniner
0

#23 Du vet att jag finns här, min telefon går inte att smsa med dock.. Hjärtat.. <3

Zorro_Tiger
0

Det är så otroligt tomt inom mig, när jag skrattar är det falskt, mina leenden kan inte bli mer än grimaser och jag känner mig så otroligt falsk. Åhh, vill inte kalla honom pappa mer, vill inte minnas honom mer. Han är inte värd mig mer, idioter som han är inte värd mig.

Juliaskaniner
0

Well, I'm here.. Again.

But I made it once, why not twice?…

Juliaskaniner
0

Nu har det startat..

Zorro_Tiger
0

Dagarna går, har inte en aning om det handlar om dagar, veckor eller månader. Åhh jävla cancer, gå och dööö!

Så var det den där pappan som inte hör av sig, 3 veckor idag. Det gör så jävla ont, ondare än allt annat. Men som Jenni skulle sagt: He can go fuck himself!

Det är tur att jag har mina kompisar, hos dom kan jag prata om allt, jag kan berätta hur besviken jag är på pappa och dom säger att jag inte ska bry mig om en idiot som honom. De är bäst <3

Arinya
2

Känner mig inte lika älskad av min pojkvän längre….

Zorro_Tiger
0

Gå och va med henne då, gå och va med idioten du säger att du hatar. Om någon skulle krosat ditt hjärta skulle jag utan att tveka slåt ner personen, du skulle bara stå och skratta om samma sak skulle hända dig. Du är personen jag ska kalla bästis? phtf! om du ska hålla på såhär kunde du lämnat mig för länge sedan, svikare.

[GerbilLooover]
0

Jag är en så stor idiot att det inte finns ord för det

mabzor
0

Jag älskar pengar på gott och ont. http://bit.ly/Z1tdd1

[MiniPim]
0

Fy farao min hals gör jätteont ._.

[rocklover]
0

Vaknade upp med extrem magont o halsont…borde jag gå till skolan? ._. Känner mig sjuk :( fast om jag missar denna franskalektion så får jag inga slutbetyg i franska :/ uhg! Vad ska jag göra -.-!?

[rocklover]
0

Vaknade upp med extrem magont o halsont…borde jag gå till skolan? ._. Känner mig sjuk :( fast om jag missar denna franskalektion så får jag inga slutbetyg i franska :/ uhg! Vad ska jag göra -.-!?

Zorro_Tiger
0

Varför ska allt vara så jävla jobbigt för då? Pappa, huvudvärken, kompisar, skolan ALLT.

[MiniPim]
0

#35 samma hör men jag gick till skolan ändå! Hr skitont i halsmandlarna

Juliaskaniner
6

Har sån träningsverk att jag knappt kan gå, men det är härligt, då vet man att man gjort nått bra!

Workingdog
0

jag har ren och skär ångest…

Minns knappt något från i måndags.. minns typ 2-3 låtar.. sen är allt svart, och 5 låtar missade jag pga att jag svimmade. Det är som att jag aldrig varit där, aldrig sett honom live. Jag har väntat i 5 år, och så händer det här.. och jag kunde inte komma in idag heller. Och så träffar jag några kompisar som ska gå, dom ba vi gillar ju inte riktigt honom men det är en kul grej. Och här sitter jag, har ren och skär ÅNGEST för att jag missade så mycket av konserten, för att det jag väntat på i 5 år bara rann förbi, det har aldrig hänt, jag fick aldrig höra mina favoritlåtar. Allt är bara svart. 

Har nog aldrig gråtit såhär mycket i mitt liv. Jag orkar verkligen inget mer nu.. det var det här som har hållt mig vid liv, att veta att jag skulle se min största idol. Men jag minns ingenting, och blev bortburen efter halva… Är förstörd, vill inte mer, orkar inte mer.

/Mvh Jennifer

[GerbilLooover]
0

Måste sluta leka med saxar :S Har ett varigt sår nu :S

deleteduser
1

Idag (eller i går) dog 2 underbara varelser på grund av mig. 
Lily, min kämpe. Min hjälte. Och hennes underbara dotter Miss Sixty.

Jag hatar mig själv obeskrivligt mycket just nu.

Vila i frid mina finaste Hjärta Hoppas ni har det bra var ni än är nu. Jag älskar er i all evighet. 

Lily 28/1-12 - 29/4-13 Miss Sixty 26/10-12 - 29/4-13

Juliaskaniner
0

#41 får man fråga varför? :(
Så sorgligt, styrkekram! <3

deleteduser
0

#42 Tack ❤️

Min kära mor erbjöd sig att städa lite burar i fredags. Och i tjejernas bur har vi en stor skål som står uppochner på "golvet", i botten av akvariet. Den här skålen ska alltså ställas dit innan man häller i spånet. Men min mamma hade missat det så hon ställde dit skålen ovanpå spånet. 
Självklart tyckte tjejerna att detta var ett bra ställe att gräva sig in och göra ett bo. De hade alltså grävt ut allt spån inne i skålen och fastnat där inne. Riktigt tragisktLedsen

Juliaskaniner
1

#43 åh :( 
Men klandra inte dig själv, det var inte ditt fel :(

deleteduser
0

#44 Fast jag borde ju märkt att de aldrig var ute eller att maten låg kvar…

Zorro_Tiger
1

#45 Det är absolut inte ditt fel tjejen! Det kanske bara var så att det var dags för dem att lämna jord livet, att de var klara här? Och de hade det säkert jätte bra när de levde! Styrkekramar i massor till dig! <3

deleteduser
0

#46 Tack ❤️Dock kommer det nog ta ett tag innan jag kan tänka så.

gaabriellaaa
0

-want to know what hurts the most?
- Sure. - Having to pretend it doesn't hurt at all   ** reality is a fucking prison  **

Workingdog
3

"Are you really okay?"

I'm acting like I am okay. Please don't interupt my performace

/Mvh Jennifer

Quenzi
0

Orkar inte gå till skolan, men vet inte ens varför, vill verkligen inte dit, är jag väl där vill jag bara där ifrån. Kommer tvingas dit imorgon, men vill verkligen inte, klarar inte av det…

PJUM

[rocklover]
0

#50 har inte ni halvdag imorgon?…då är det väl inte så farligt? :)

Zorro_Tiger
0

Livet just nu, fyfan.

Quenzi
0

#51 Nej

PJUM

Arinya
0

Pojkvän sur på mig..igen, gonna be a great day..

Juliaskaniner
0

#48 #49 kram! *hjärta*

[MiniPim]
0

Dumma Valborg. Är så förkrossad och ledsen! Asså nej.. snälla kom tillbaka. Annars dör jag. Hr inte kunnat äta eller dricka eller knappt tänka sen kl 3..

Zorro_Tiger
0

#56 Varför det? pga djuren? 😢

Åhh orkar inte med att vara sjuk 😡

[MiniPim]
0

#57 ja min älskade Molly. :(

Zorro_Tiger
0

#58 Jaha, åhh stackare! :(( Styrkekramar till dig! <3

Juliaskaniner
0

Vissa filmer eller låtar klarar jag inte av utan att bryta ihop. Minnen minnen…

Workingdog
0

Bröt ihop igårkväll och grät mig igenom hela natten.. 
Min kompis började prata och hålla på om att hon ville ha min kropp osv.. jag klarar verkligen inte av att höra sånt.. Min kropp är hemsk på alla sätt och vis. och nu har jag förstört den ännu mer. Vem fan skulle vilja ha den. Det är den som är orsaken till alla problem i mitt liv, till all mobbning, till ALLT. Och att sitta där, veta att hon ljuger mig rätt upp i ansiktet.. blev för mycket… Sov knappt inatt pga min breakdown..

/Mvh Jennifer

Juliaskaniner
0

Jag har några riktigt sjukt seriösa problem, shit. Känns inte ens äkta. Måste försöka fixa något, snart.. Jävligt snart…

[MiniPim]
0

Jag orkar inte längre..

Zorro_Tiger
0

#63 Även om vi kanske inte har varit bästa vänner innan så ska du veta att jag finns här för dig! <3

Juliaskaniner
0

#63 du vet att jag finns här, jag vill så gärna bara plocka upp henne någonstans och ge henne till dig så alt blir rätt, och bra igen.. Kram! Hon kommer nog tillbaka.. *hjärta*

Quenzi
0

Jahapp, nu måste jag prata med rektorn oxå.. Inte för att jag orkar bry mig.

PJUM

Juliaskaniner
0

Åh.. Jag orkar inte dethär..

Anoki
0

alltså orkar inte… sluta stalka.

[rocklover]
0

#68 känner exakt samma sak ._. lite privatliv kan man väl få?

Anoki
0

#69 Precis -.-''

Wezza
6
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänker på dig varje dag, å varje dag fylls mina ögon av tårar 😭

Disa 5/2-1998 - 13/3-2013

Medarbetare på Hundparkour.ifokus

Workingdog
0

Stängde av mobilen… vill inte bli nådd på ett bra tag just nu.. jag bara orkar inte med allting. Jag borde vara glad, glad att någon faktiskt bryr sig. Men det är jag inte, jag VILL inte att någon ska bry sig, det är mitt liv, min kropp. Jag mår bara dåligt när han börjar prata om det.. alltingen känns bara så meningslöst. Jag lovar saker, som jag VET att jag inte kommer hålla. "ring mig" well no, jag kan inte. Jag KAN inte göra det, jag kan inte lägga över mina problem på någon annan. Det är mina problem, mina problem only och jag har skapat dom, det är inte mer än rättvisst att det är JAG som ska handskas med dom, på egen hand, utan att blanda in någon annan som får stå ut med min skit..

Jag vet inte vad jag ska göra tbh… Ångrar allt

/Mvh Jennifer

Zorro_Tiger
1

#72 Det är inte att lägga över dina problem på någon annan, de som erbjuder sig att du kan prata med dem vill ju hjälpa dig, de bryr sig om dig. Finns här iaf, släng iväg ett pm eller något om du känner för det! :)

[MiniPim]
1

Jag är sur, sjukt sur..

Rör mig, men inte mina djur. 

Min älskade flicka, snälla kom tillbaka till mig. Jag saknar dig så det gör ont. 

Smullis
0

#74 😢 Du hittar henne Aynaz! Ge inte upp bara!♥

Juliaskaniner
0

Ta mig här ifrån bara, snälla.

Workingdog
0

#73 jo.. men det är svårt.. Ingen har någonsin brytt sig, ingen har någonsin pratat med mig om det.. vet inte hur jag ska reagera. Och på toppen av det, jag har inte kännt någonting på 5-6 år. Alltså INGENTING, ingen smärta, ingen glädje, ingenting bara tomhet. Och helt plötsligt KÄNNER jag något.. det är läskigt och jag vet inte riktigt hur jag ska handskas med allt.. Har aldrig riktigt öppnat upp mig för någon.. så när folk försöker så stänger jag dom ute ännu mer… :/

/Mvh Jennifer

gaabriellaaa
0

cause nothing feels like home, you're a thousand miles away and the hardest part of living  is just taking breaths to stay 

Zorro_Tiger
0

#77 Har du någon du verkligen kan lita på? Prata med dem isåfall (om du vet att de klarar av det såklart!) för det hjälper så otroligt mycket för många. Som sagt finns jag ett pm bort :)

[00livia]
0

Jag mår illa, har ont i huvudet, kallsvettas och bara skakar. Usch, hatar att mår såhär

Arinya
0

Har börjat tveka på om min pojkvän verkligen är den jag vill tillbringa min tid med. Jag älskar honom så otroligt mycket men han har svåra problem med att anpassa sig till mig, utan de är jag som måste anpassa mig efter honom hela tiden…han pratar inte om allt och ingenting med mig längre och känns som att allt går utför, så jävla ledsen. Just nu vet jag inte om jag älskar honom eller inte, vet bara att jag vill att han ska ändra på sig…

Anoki
0

När ens "bästa vän" totalt fryser ut en på bussen till skolan, så undrar man vad man gjort.. -.-"

Juliaskaniner
0

En sånhär period igen, jag orkar inte..

Arinya
0

Får inget stopp på tårarna, jag orkar inte mer.. klarar inte av detta de är för jobbigt. Men vill inte göra slut, orkar inte gå igenom de igen..

Juliaskaniner
0

Allting faller ner i gropen igen. Och med allt, så menar jag ALLT.

gaabriellaaa
0

#85 <333

you stay up till 3 AM,  falling apart, until you have shattered into a million pieces, and then you finally  fall asleep,  because there is nothing  left of you. 

Juliaskaniner
0

#86 *hjärta*

Juliaskaniner
0

Everything is gone, everything is gone. It will never come back again, never come home again, it's dead. Everything is over, nothing to fight for. Everyone hates you, because o someone who lied. That sucks. Alone. I'm alone in the stormy shit.

vaanjja
1

jävla liv.

Anoki
0

J*vla påhopp, anglagesler. Vad f*n har jag gjort…

Juliaskaniner
0

Ångrar allting, jag är så körd. varförvarförvarför händer allt mig? satan..

Juliaskaniner
1

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone, but it goes to waste
Could it be worse?

gaabriellaaa
0

No matter how many times I deny it, 
I will always remember every detail,
every moment, every piece of memories you've left me
No matter how much I try to forget, it will always be there

[MiniPim]
0

Ursäkta mig, men jag blir SÅ JÄVLA TRÖTT på alla hat ''frågor'' på ask…

kolla :''''( ask.fm/aynanaz 
och alla är anonyma! det är så elakt, jag ville inte att min kanin skulle försvinna.. då skulle allt varit bättre, om hon hade stannat kvar.

Zorro_Tiger
0

#94 Haters gonna hate, de är avundsjuka idioter 😡

vaanjja
0

så arg så arg hatar mitt liv är så tjock är så stor är så ful är så vidrig och han vill inte ha mig han smsar inte ens jag smsar inte honom är arg på honom hatar allt vill dö asdfghjkl. vill inte va sån här vill vara finast i skolan orkar inte gå till skolan imorgon ville inte gå idag. är egoist är dålig och dramatisk som han säger åh jaa jag är så dramatisk ojojoj dramatik här alltså dramatisk tjock farlig hipster det är vad jag är yezz

Workingdog
0

Så jävla värdelös… det här fungerar ju inte längre… 
Höll på att bryta kontakten med både min pojkvän och bästa vän igår.. vet inte vad jag vill göra, har ångest över mitt gymnasieval nu (i år igen…) och allt går bara fel…

/Mvh Jennifer

Kadoor
0

Hatar att vara ensam, inte ha några vänner i skolan… Speciellt när två idioter i klassen skrattar åt en varje dag och bara håller på… Orkar inte mer nu

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

[rocklover]
0

#98 bli kompis med mig!;) vi två kan vara forever alone tillsammans :3

Workingdog
0

Tror på riktigt att jag har Borderline eller någon personlighetsstörning… Kan verkligen inte kontrollera mitt humör.. blir arg för minsta lilla, behöver inte vara något att ens bli arg över.. slänger in grejer i väggen om jag inte har möjlighet till att skada mig själv.. Växlar humör hela tiden… 
Sen är jag helt säker på att jag har panikångest, social fobi och depression också… så jävla trött på ALLT….. och nej det finns ingen chans att skaffa hjälp…

/Mvh Jennifer

Juliaskaniner
0

#100 exakt samma här.. Du får gärna höra av dig till mig om du vill på fb. Kramar!

Juliaskaniner
0

One of the worst kind of pain is when you're screaming and nobody cares.

Juliaskaniner
0

En biljett till botten utan retur.

Quenzi
2

#99 Together Alone

PJUM

gaabriellaaa
0

det gör ont att andas

Workingdog
0

#101 tack! Detsamma gäller för dig! <3

/Mvh Jennifer

Anoki
0

Ska man skratta eller gråta, svära. Pallar f*n inte med det, bästa vänner, juste så va de ja.. </3

nappen78
0

Hej

Jag är en kille, som undrar lite om blöjfetischism, det är så att jag för ett tag sen började att använda blöjor igen pga inkontinens men nu är det så att jag har fått tillbaka samma kännslor för dem som jag hade när jag använde blöjor på dagis när jag var mindre, ända skillnaden mot dagistiden då jag använde blöjor som nu dagligen är att jag kan känna en trygghetkänsla igen av dem och att jag blir sexuellt upphetsad av dem, vad jag skulle vilja ha hjälp med är att starta en diskussion om just det här, och få reda på om jag till och med rent av är en blöjfetischist.

Kadoor
0

Är trött på att inte veta hur man ska förklara om sitt förflutna för andra, för hur man än gör för att undvika att säga det så dyker det upp frågor. Om man ändå bodde hos sina biologiska föräldrar.. Fan för det här!

Arinya
0

Känns som att mitt förhållande kommer brista när som…orkar inte mer.

[MiniPim]
0

#107 ❤❤ #108 Som du kanske märkt kan ingen hjälpa dig här, skriv på en annan sida.

Juliaskaniner
0

Allt har brustit, jag vill inte mer. jag orkar inte mer. det går inte.

Kadoor
0

Trött på hela mitt liv just nu, jag har bara två vänner som faktiskt vill hålla kontakten kvar med mig, de andra två som jag träffade endel innan(en var till och med mil bästa vän) har slutat höra av sig eller prata med mig.. Fan vad arg och ledsen jag blir. Och nu tror min fostermamma(ja jag bor i familjehem) att jag har låtsats vara sjuk den här veckan, hörde när hon och min fosterpappa pratade tidigare idag. Visst att jag aldrig hade feber, men jag mådde dåligt, även om det inte syntes tydligt… Jag blir så ledsen, nu tror hon säkert att jag skolkade eller något, vilket jag faktiskt har haft bra lust med inprincip hela högstadiet. Fan för min skola, min klass, vänner som inte är äkta och fan för psykiska sjukdomar. Blev långt, men har så mycket känslor inne i mig som bara vill ut..

annajohannan
1

hej!

till alla er som mår dåligt: 

våga prata om det. våga ta tag i det. våga be om hjälp.

tillåt inte ångesten att bli en del av era identiteter.

jag vågade inte eller vägrade hjälp i tonåren. svepte in mig själv i ångest för det var det enda jag kunde lita på. men det förstörde mig. 10 år senare har jag fruktansvärda problem. jag önskar jag hade gjort något tidigare.

det är så svårt att prata om. det är så känsligt. men ge det en chans. låt någon annan få ta del av det där som gör så ont!

kram på er allihop!

❤️

Anoki
1

Veckan började som ett rent helvete. 
Veckan slutade med ett lättat leende. 

Jag gjorde något jag aldrig trodde jag skulle klara av, tänk vad det ändrade allt.

Blodfot
0

Jag HATAR cancer! jag hatar Gud, jag hatar shiten!!!!!!!

Juliaskaniner
0

vissa borde jobba med att förstöra andras liv och/eller dagar.

Juliaskaniner
2

Varför svälja sin stolthet och bara gå? Varför ligga lvar och bli sparkad på? Varför vara den alla spottar på? Knäck dom, sparka på dom, spotta på dom. Alla dom som förstör för dig, varför ska de få göra det? Ge tillbaka minst 5 gånger värre. Ingen kan ge mig skit utan att förvänta sig ett rent helvete, så de flesta skiter i mig nu och de andra är ju bara puckon som slutar snart, vet ni varför? Jag är inte konflikträdd. Jag står på mig, har jag rätt så har jag, och de har ingen rätt att behandla mig som skit. För jag är en människa. Alla där ute, stå på er.

Anoki
0

Vad kan jag göra åt saken, inte mitt fel. Jag vill fan aldrig mer träffa dig. Gubb-as. Denna helgen fick mig att minnas, tänka på skiten.

Workingdog
0

hade en av de värsta panikattackerna någonsin igårkväll…. hemma hos min pojkvän… kul.. Låg i sängen och skakade och hyperventilerade, han typ trodde att jag bara var sur på honom (var det innan) så han försökte typ hålla fast mig och skit… tror jag aldrig varit så våldsam mot någon som jag var då… sprang in på toaletten sen och satt där hur länge som helst innan jag kunde gå ut igen… Kul liv jag har….

/Mvh Jennifer

Juliaskaniner
0

nejnejnejnej, jag vill inte. Jag vill inte falla ner igen. Varför? Varför? Åh.

Juliaskaniner
0

Väntar på gryningen. En tredje eller fjärde natt utan sömn, har värsta ångest och vill bara gråta dels pga nåt så töntigt som att jag ite hann träna idag.. Eller igår är det väll eftersom klockan är efter 00.

[Kajsaa_00]
2

Jag är dum.

I helgen var vi på middag med några familjer vi känner. En kille i en av familjerna (han är 1 år äldre än mig och skiitsnygg). Vi promenerade längst kanalen och då sa jag "Jag pallar inte gåå" han bara "Du kan rida på min rygg" och sen blinka han med ena ögat. Så jag red hängandes på hans rygg, kände lukten av hans hår och när vi skildes åt fick jag en låååång varm kram. Det ända dåliga är att jag på nått sett råkat raderat hans nummer från mobilen och vi kommer inte ses förs om 3 veckor 😭Ska kolla om jag kan fråga mamma om hon kan fråga hans mamma vad han har för nummer, piiinsamt hhehehe 😉❤️

Thatgirl
0

#123 Hitta.se? Eniro?

Don't just sit there and hope to become something, fight for it.

Juliaskaniner
0

Att jag aldrig kan göra något bra, måttligt. Here we go again.

[Kajsaa_00]
0

#124: Hittar de inte 😕

Fridaaaa
1

Här ställer man upp, flertalet gånger och ändå för man skit tillbaka!
Väx upp någon gång!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Juliaskaniner
0

#127 :( du är bra Frida! Glöm inte det :) vissa personer har alltför svårt att vara tacksamma :(

Fridaaaa
0

#128 ❤️ 🤗 Du med!
Ja det är så himla trist med otacksamma människor, och sedan tror de att man ska ställa upp om och om igen, och kan inte erkänna att det är de själva som skapat problemet eller felen 😮

Anoki
0

Min farsa är dryg, sjukt dryg..

Juliaskaniner
3

Men det går bra nu. Mamma och pappa betalar 200:- för lunchbuffen i skellefte så äter jag inte ens mat. Och jag kan ju inte säga det till dom "hej, jag äter inte :)" Har så dåligt samvete att dom betalar för de :(

[rocklover]
5

FYHJBBBBBSAAAA! >:C FISKMÅS PÅ ER ALLA! blir bara så sjukt sur på min pappa, först vill han att jag ska går unt med "normala" (det vill säga korta kjolar och magtröjor -.-) och att jag ska börja bli mer som de andra tjejerna >:c MEN VAF*N LÅT MIG BARA GÅ I KLÄDERNA JAG GILLAR, HA MIN EGNA STIL, KYSSA VEM SOM HELST OCH GÖRA DET JAG VILL!! jag blir så sjukt arg på honom!! han tror fortfarande att jag är straight och vägrar att acceptera mig och mina val!!

Fridaaaa
2

#132 Korta kjolar och magtröjor räknar inte jag till "normala" i alla fall xD
Ogillar skarpt vissa tänk inom genus, vissa saker är "tjejigt" och vissa saker är "manligt".

Zorro_Tiger
0

#130 Min farsa med! 😛

----------

Denna **** ******** **** cancer! För 2 veckor sedan tog den ett liv till. Sov gott så ses vi snart min vän ❤️

Juliaskaniner
4

Nämen oj, ditt liv suger och äe uselt för att du inte får en häst? Kul. Ska vi byta liv ett tag eller? Gärna för alltid, men tror inte du pallar det. :)

CupcakeGod
0

En dag var jag otroligt förbannad och önskade mig något hemskt. Nu har både mormor och morfar lugncancer. Shit happens :( Det konstiga är att allt jag önskar mig, skämtar om händer alltid IRL.

FlutterShy
0

Ibland önskar jag allt kunde ha ett slut.

Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/

"The language of the heart can be understood by everyone"

DCP
0

Jag är så ensam!

Jag är trött på att jaga vänner, men nu när jag slutat gå efter kommer ingen..

gaabriellaaa
1

Mitt hjärta blöder. Sov gott morfar.

Cazzos
3

#139 Beklagar sorgen min vän, jag vet hur jobbigt det är att förlora en älskad. 😕

[Kajsaa_00]
0

#133: Inte jag heller 😉

Clementinbarn
1

Om 2 dagar är det 1 månad sedan min älskade vän blev påkörd av ett tåg utanför vår skolan 😭 
Jag hade dagen innan det hände åkt iväg till min praktikplats i Spanien där jag skulle vara i 3 veckor och så hände det ofattbara, jag tog flyget tillbaka hem igen så fort jag kunde😢

R.I.P Felix ❤️🌺

"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor

[Kajsaa_00]
0

#142: 😢❤️

FlutterShy
0

R.I.P mina älskade små gris barn <3

Juliaskaniner
0

-he ruined my life. Crashed every single thing I had. I'm ruined for life.

[EllenAlicia]
0

forever alone 😐

[rocklover]
0

#146 jag är också forever alone ;D

[EllenAlicia]
0

#147 haha, ja :( det är inte kul! ;)

Juliaskaniner
0

flera timmar ensam på ett tåg. kommer inte vara lätt att hålla masken, hoppas ingen är där eller går förbi.

[rocklover]
5

har inga vänner känns det som..hur skaffar man vänner? tja..jag kan ju bara "råka" göra så att hissen fastnar när jag är med ngn random person 😂hur får man en hiss att fastna?

Zorro_Tiger
0

#150 Du har mig! 😃

[Kajsaa_00]
1

#150: Haha 😂Jag har ett annat problem, folk följer efter mig och tror att vi är "bästisar" hallåååå?? Önska ibland att man hade typ 4 kompisar som man va med hela tiden istället för typ 30 😕

nlinds
3

#8 LLLINN

A little something like this ?  ;)

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

nlinds
5

och ibland känner jag lite såhär…

FlutterShy
0

#152 Du har ju ialf nån att vara med isåfall. :P

LLLINN
0

#153 hahahaha vad klockren!

8/5-13 & 1/6-13

nlinds
0

#156  :D Glad you liked it ;D

Quenzi
0

#155 Jag då? :c

PJUM

[rocklover]
0

#158 ja, du är en utav mina vänner xD fast jag menar IRL :c alla mina vänner är bortresta

Quenzi
0

#159 Fast nu var det till FlutterShy x) (vi känner varandra IRL :P)

PJUM

[rocklover]
0

#160 xD jaha..nee..:c vi känner bara varann online..

Quenzi
0

#161 Menade att jag och FlutterShy känner varandra IRL x)

PJUM

FlutterShy
3

Quenzi de klart :)

Helvete… Hatar när allt skiter sig gång på gång. Jobbade skiten ur mig hela dagen igår och fan vad jag svettades.. När solen började gå ner var jag klar (och jävligt trött) och redo att åka hemåt för att äta lite och sedan sova.. Sedan får pappa ett samtal från mamma att hunden hade rymt, så vi har ute till midnatt och letade efter hunden men utan resultat :'( Ingen vet om han lever eller ej.. Han har liksom varit borta sedan 19.05 igår..

Fridaaaa
1

#163 Nej fy vad hemskt! Hoppas ni hittar hunden!

FlutterShy
1

#164 Dem såg en glimt av honom inan idag, sedan en stund senare var han ute på vägen och eftersom nån galning (FAN VA JAG HATAR DENNA PERSON) hade "bråttom" och körde om min mamma som följde efter hunden så blev han påkörd. :'( Saknar honom så</3
Mitt liv är förstört..

FlutterShy
0

gaabriellaaa
0

Fel tråd, såg att en ny skapats! är det inte bättre att låsa denna då? 

#140 <3

[Kajsaa_00]
1

#165: FY FAN vad hemst! Styrkekramar ❤️

[EllenAlicia]
1

#165 ;_;

Miolina
1

#165 Jag har varit med om precis samma sak. Min hund blev också påkörd för snart ett år sedan så jag vet hur det känns. Styrkekramar till dig och din familj ❤️

Min blogg hittar ni här

FlutterShy
1

Tack. Men kan lätta på stämningen och säga att vi hittade honom idag, vid liv ❤️Han mår jätte bra och han är helt magiskt nog frisk!

[Kajsaa_00]
0

#171: 😃👋😍❤️🥳

BeccaTilda
0

Jag vill så gääääärna ha mitt körkort nu.. Jag har skrivit upp, så det är klart.. Men körningen är i morgon och jag är så nervös :( kommer inte klara det.. Och klarar jag det inte måste jag göra om skrivningen, för det finns inga andra körtider förrän om mer än 2 månader :( Vad ska jag göra :'((((

Fridaaaa
1

#173 klart du klarar det ;) Vad jag har hört, är de väl skyldiga att fixa ny uppkörning inom den tiden? En vän till mig körde upp i annan kommun pga brist på tider

FlutterShy
0

Vet inte ens vad jag ska ta mig till längre..

BeccaTilda
0

#174 Tack

BeccaTilda
0

#174 nu kom inte allt med igen, varför blir de så ibland?? :o

Fridaaaa
0

#177 Jadu, hänt mig med 😮

Juliaskaniner
1

Är nog bra om vi inte använder denna tråden när det finns en till sen flera veckor tillbaka ;)

Juliaskaniner
0

En ny alltså

Fridaaaa
2

#179 De borde låsas när de är "klara" om man säger så ;) Lätt att missa nya, med nya systemet :(

Juliaskaniner
0

Tycker jag med, dumt att de inte gör det

[alisja]
2

Rakblad….

Juliaskaniner
0

du har pm alisja

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.