Bikini-problem
Kan någon snäll liten människa förklara för mig varför ALLA snygga bikinis (som faller mig i smaken) ha en push-up vaddering som täcker 75% av kupan?!
Jag blir galen, jag har finkammat butiker i Malmö, Lund och Helsingborg och fortfarande inte hittat någon utan dessa jäkla vadderingar…
*Boobie-problem*
Har du kollat i sportbutiker?
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12
#1 Ja men nästan alla är sådana man knyter i nacken, vilket jag inte kan ha.
#2 Man ska inte knyta den i nacken utan som en BH med axelband, den ska ge stöd för brösten och de ska inte hoppa ut efter en våg… 🤪
Kappahl?
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12
Stadium brukar ha mycket. Intersport också. :)
Hälsningar Lurvas11
#4 I butiken har jag inte hittat något som passat, men ska kolla på hemsidan också! 🙂 Tack!
#4 De har bara två modeller i min storlek, båda med vaddering :(
#5 Stadium hade inte, men intersport har jag inte kollat på 🙂
Jag har nästan aldrig sett en bikini med push-up, haha. Lite vaddering måste man ju ha så den inte blir genomskinlig dock :)
#10 Förra året såg inte jag heller någon, men detta året hittar jag bara med push-up! 😕
#9 Den blå var snygg! :)
#12 ska se om jag kan hitta den i butik så jag kan testa den :)
#13 Gör så, hoppas den finns! :)
Har ni kanske tips på bra internet sidor med mycket bikinis? :)
De flesta tycker jag är lite vadderade men inte push-up så mycket.
Jag har svårt att hitta snygga, i vettigt pris.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Åh, jag har lite samma problem, hittar BARA såna bomb-shell typ… Dock behöver jag ingen ny, men det är ju alltid kul att titta. Samma sak med BH:ar, så fort jag hittar någon som ser sådär dö-snygg ut så är den också helt push-up-ig ._.
Jag hittade några på HM utan push-up, här i Stockholm. :) Så de borde ju ha dem på deras hemsida eller något.
#18 i storlek 70D?
#17 Tyvärr så är alla mina andra försmå nu, annars hade jag gärna sluppit leta efter ny… 😕
#19 Hm, inte säker vilka storlekar som fanns. Men kolla på deras hemsida om du inte har gjort det. Kanske hittar något. ^^
Jag har faktiskt beställt på Ellos. Har hittat mycket bra där. :)
#22 Tack för tipset!
Någon som har fler tips på vart man kan hitta bikini?
Vill inte ha med t.ex flagga (som är tydligen modern nu), eller sådan knyt i nacke helst (om det inte är någon riktigt snygg)
Svårt att hitta!
Kollat på H&M, Ellos, Halens, bonprix, stadium, teamsportia, nelly, bubbelroom….
Har ni kollat här? http://upbrand.se/Bikini
Hälsningar Lurvas11
#25 Yes, mest bandlösa eller med flagga tyvärr 😕 (av de med vettigt pris)
#26 okej, synd. Jag ska kanske köpa USA-bikinin därifrån :)
Hälsningar Lurvas11
#27 Ok 🙂 Ja jag vill inte ha sånt hehe (följer inget mode alls) 😛
Så är synd att mycket sånt tar övertaget, för oss som inte vill ha sånt menmen… Hoppas jag hittar någon vettig 🙂
Igår var jag med om ett "halleluja moment"! Jag HITTADE EN BIKINI!!!!
Team Sportia hade en jätteskön som ger tutt-stöd och som man dessutom han hoppa runt i utan att det blir tutt-ut! 😃
Det blev den rosa (länk)
Storlekarna hette däremot inte som min bh storlek utan istället för 70D så hette den 36c/d 🙂
#29 Härligt! 😃
Den ser skön ut, och brapris med!
På tal om bikinis har jag en fråga… Jag älskar vita bikinis, men de flesta blir ju genomskinliga av vatten. På toppen löses ju detta med lite vaddering som ingår i många.. men hur blir det med trosan? Blir inte den också genomskinlig? o.O
#31 Vet inte.. Kanske beror på hur tjockt tyget är?
Hälsningar Lurvas11
#29 Tur att det finns team sportia här i Säffle. Måste också ha en sån BH-överdel annars så åker min överdel ner hela tiden. Hoppas det finns B/C kupa :)
#31 denna har jag köpt, syns inte igenom! det e liksom tyg sen e de spets över:)http://tablet.hm.com/se/product/08712#article=08712-B
#34 Så trosorna täcker allt som de ska? xD
#35 ja :)