Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmode-och-skönhet
Läst 1034 ggr
[Tilde]
0

H&Ms online shop

Hur snabba brukar H&M vara med leverans? Jag beställde nämligen varor i söndags (tidigt), men min beställning har fortfarande inte blivit behandlad. :S Det stod att jag skulle mottaga paketet denna vecka, alltså mellan 24-28:e juni, men det lär ju inte hända när de inte ens har packat ihop paketet med TVÅ plagg.

Bör man kontakta dem eller ska man bara vänta? 

Så dålig service att det tar sådan tid för ett så stort företag. Jag tror jag kontaktar dem imorgon om de inte har packat ihop paketet då…

Vad har ni för erfarenhet av H&Ms online-shop?

[Tuulikki]
0

Var beredd på att det kan ta tiiiiid! Lång tid!

Beställer aldrig därifrån längre utan försöker leta upp vad jag vill ha i deras fysiska butiker istället. Eller så struntar jag helt enkelt i det och försöker hitta en liknande produkt i någon annan butik. :) Så bra service har dem..

[Tilde]
0

#1 Men nää, varför kan det ta så lång tid tid? :( Min syster sa några dagar upp till 2 månader… Båda sakerna är ju i lager och det står att jag ska få dem mellan 24-28/6… Får de verkligen ljuga om sånt? Då borde man få någon slags kompensation! På deras hemsida står det 3-5 vardagar.

[rumelle]
0

Jag har beställt därifrån ganska många gånger och har alltid fått varorna levererade inom en vecka.

Thatgirl
0

Köpte nyligen ett par koftor, dem skulle komma 3-7 juni men kom runt 14 juni…

Don't just sit there and hope to become something, fight for it.

[Tilde]
0

Blä på H&M :/ Jag har mailat både svenska och danska kundservicen och frågat angående leverans och varför de inte har några garantier, osv..

HejPåDig
2

Men det är ju bara den 25 idag och de sa senast den 28. Så det är bara att vänta

[Tilde]
0

#6 Jo men de har inte ens packat ihop varorna.. De måste skicka paketet imorgon för att jag ska få det på fredag… så det ser inte så ljust ut. :/

[Tilde]
2

Kan glatt meddela att det hjälper som tusan att klaga! Jag skickade ju mail till den danska kundservicen och de bad om ursäkt och sa att nu fick mitt paket högsta prioritet! Så idag är paketet packat och kommer förmodligen nästa vecka. 👍

panini
0

Inom en vecka brukar det vara för mig. Beställer där typ varje månad, och tycker om de :)

Fridaaaa
1

Jag har beställt därifrån flera gånger, väntat 1-2 veckor, inte mer.
Vissa få varor har kommit senare men då har det alltid stått det.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Tilde]
0

#10 Mjo, grejen är ju det att det stod att paketet skulle komma denna vecka, så det är väl därför de ursäktade sig och satte högre prioritet på mitt paket :)

Fridaaaa
0

#11 Aha ok.
Vad bra 🙂 Ja det kan ju lätt bli fel också, av olika anledningar. Men vad bra att de bad om ursäkt och skickade det med högre prio 😃

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.