Mens-undersökning
Tycker att det är kul att ta upp "pinsamma" ämnen och tänkte ha en undersökning för TJEJER.
Glömde att kryssa i rätt på alla svarsalternativ på sista frågan
I am a man
- Emil
5 Rätt utav 6. =D
#2 Har du mens? :O
- Emil
#2: Haha finns inge rätt och fel! 😂
#4 Slutet säger något annat.. =D
#3 Ja. Jag hatar när min vagina börjar blöda.
varje gång jag läser vagina tänker jag på det engelska sättet att säga de xD true fact :o
#6 Jag med.. Fast det låter lite bättre än fitta. Jag kan bara vagina och fitta för den nedre delen på tjejer..
#7 haha.. jao :))
Är det bara jag som typ aldrig får humörsvängningar?
Den ända skillnaden är att jag äter 5-6 Marabou Daimchoklad den veckan 🤔🤐😂
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#9 xD =D
Hahahaha,, jag döör x'')
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
DAIM! XD
Tampong är en otroligt bra uppfinning! Lever normalt och tänker inte på att jag har mensen förutom när jag måste byta :)
Jag blir sjukt harmonisk. Inga humörsvängningar eller något, är as snäll. Konstigt xD
Jag kan bli en riktig bitch ett par dagar innan och in på första dagen haha… Men jag lyckas hålla mitt humör i styr ute bland folk, så det är bara familjen som får vara med om det xd sen blir jag extremt känslig -.-
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Jag blir extra känslig :P Jag började gråta och blev förbannad för att jag tog på mig tröjan åt fel håll xD
Vad konstigt att så få kan tänka sig att ha sex under mensen.. får typ ökad lust precis innan och under mensen tbh (inte så mycket för att jag tänder på sex under mensen så mycket som att mina hormoner går i taket) så det skulle vara jättejobbigt att inte ha sex under mensen för mig =p
Vet att det är många som tycker det känns äckligt men har aldrig fattat grejen, det är lite blod, det går ju att tvättabort, blod kan ju uppstå av fler anledningar under sex, ser inte problemet med just mensblod
Jäklar, jag hade fel på sista! Bara att börja ha sex med syndaflodsblödningen då. Mysigt! :P
#17 Det är väl upp till var & en om man tycker det är äckligt eller inte? Och kan ju vara så att killen tycker det med?
Sedan finns det dem som är lite ömma där pga mensen plus andra orsaker.
#2 Finns ju inga rätt eller fel i dessa frågorna 😛
-----------------
Tänkte på en sak. Stod "har ingen mens (p-piller)" men p-piller har ju inte med det att göra, då de flesta har mens fastän dem har p-piller?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det är ganska lugnt under själva mensen,
däremot veckan innan, fyfan, värsta monstret blir man. 😛
Gärna 1kg godis eller 1L glass varje dag också för att hålla humöret i schack! c:
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
#16: Haha 😂🙂
#20: Jamen heller hur? Om det inte finns godis hemma skriker jag typ hahah! Min förra pojkvän tog med sig 2 chokladkakor varje gång vi träffades, haha lite komiskt 😛😊
Förra veckan (😂) började jag böla för att det va så jobbigt att borsta ut en tova i mitt hår 🤔😭😂
#19 Finns ju de som har p-stav/p-piller som blir av med mensen helt :)
#22 Ja det vet jag. Läs vad jag skrev 😉
#7: Snippa FTW! Snippa och snopp, plättlätt!
Jag använder menskopp, den är skitbra! I nödfall blir det tampong men föredrar menskopp.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag är som ett vrak dagarna före jag får mens. 😃 Sedan brukar det gå bra, haha.
Dagen efter, när den är slut, är jag på hemskt humör när jag är hemma. I skolan är det inte farligt, då kan jag kontrollera mig. Har aldrig haft såna humörsvängningar innan, har börjat för några månader sen. Haha jag blir verkligen jättearg x) Har alltid varit en så tålmodig person innan, alla tycker jag verkar så snäll och tålmodig 😇 You haven't seen the real me.. 😈 Haha usch så bitchig jag är ibland.. Vill knappt veta av mig själv då 😡
Never judge someone. You don't know their history.
Seriously, you don't!
Är glad att jag slipper den hehe (förhoppningsvis fortsätter det), blivit så sedan jag började med cerazette, vilket tydligen är ganska vanligt. Bra för mig hehe och min sambo kanske hihi kan vara på uselt humör annars nämligen 😛

Är inte rolig att umgås med under den veckan.. har sån fruktansvärd mensverk att jag typ ligger och skriker… humörsvängningar så jag vet inte vad. Kan var jätteglad till att börja gråta till att bli arg på typ 5 minuter, äter otroligt mycket choklad… och så blir jag jättelätt irriterad!
Lite konstigt med ett resultat som är rätt eller fel 🤔
Och samtidigt missade jag att jag svarade på en undersökning på Tonåringar i Fokus (kollade bara på uppdaterade inlägg i högerspalten och kastade mig in. Lääänge sen jag var tonåring :))
Har nog inte så farliga humörsvängningar, kanske lite mindre sugen på att göra något efter skolan men annars inte så farligt. Kan irritera mig något rejält på familjen då också. :P
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
#7 Dosa, mus, mutta, sköte xD
Är alltid på gott humör under mensen, får inga humörsvängningar xD får ingen mensvärk heller för den delen ^-^ godis hemma är ett måste dock!
#28 och #31: Japp, choklad och godis thats it! 😉
Jag får ingen mensvärk förutom kanske lite ont i ryggen och inga humörsvängningar, jag är likadan både före och efter mensen :'D
Ojojoj, försök handskas med mig och min PMS! :P
Jag blir konstigt nog väldigt Ljudkänslig under mensen
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Fyller tretton om två veckor och har fortfarande inte fått den :)
Dagarna innan och under mensen är jag otroligt lättirriterad, är faktiskt riktigt jobbigt. Jag klarar absolut inte av när folk tuggar tuggummi eller smaskar, inte heller när någon andas tungt/högt. Klarat knappt av att vara i skolan då jag stör mig på absolut ALLT. Jag är annars en väldigt lugn person men under mensperioden så är jag oftast sur, försöker dölja det så mycket det går. Dock varierar det lite, vissa mensperioder har jag inga humörsvägningar alls medan andra gånger… Nej, usch :( Använder förresten tampong, världens bästa uppfinning ;)
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Under min mens vecka så skrattar jag åt allting som inte är roligt och även det roliga.
Jag blir så jäkla sötsugen varje gång det är dags för lingonvecka! Går ju inte hålla nån diet här inte :( buhu!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#40: Det är man värd 😉
Tycker det är sjukt jobbigt då jag får förj*vlig mensverk typ dom två första dagarna. Det får mig på dåligt humör. Har inte mer sötsug än vanligt, haha :3
Vill testa tampong då jag hatar känslan av… "kladd". Vet inte om jag vågar dock, folk säger att det har gjort ont på dom första gången :c
#42 Om det har gjort ont för dem, har de nästan garanterat gjort fel😉
#43 Ja det är det jag är rädd för att jag kommer göra, haha. 🙂
#44 Övning ger färdighet 🙂