(X) sjukt..
Helt sjukt hur ensamen man känner sig nu för tiden…efter att jag slutade knarka så har jag inte haft kontakt med någon då det var vad jag var tvungen göra för att klara det..men när man bor i en sån här liten håla som jag gör döms man fort ut..kan inte umgås med mina gamla såkallade vänner då finns risken att jag faller tillbaka i träsket. och det är nästan omöjligt hitta nytt folk som vill umgås med en ex knarkare..förlåt om jag gnäller mycket, behöver bara skriva av mig en del🥵
Det är jättebra att du inte umgås med dom längre eftersom du vet att det finns risk att falla tillbaka! Menar du att alla vet att du har knarkat? Det finns säkert många som inte vet, hur liten håla är det egentligen? :P Försök skapa nya kontakter och vänta tills ni känner varandra lite innan du berättar om den delen av livet. Då känner ni redan varandra och dina nya vänner dömmer inte ut dig lika fort eftersom de känner till alla dina positiva sidor!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
alla vet..vart ute och cyklat rejält för att säga det så, 17k invånare kanske inte nå mer iaf :/
Starkt av dig att sluta ta droger och att ta avstånd från de vänner som fortfarande knarkar, trots att det lämnar dig utan vänner.
Folk glömmer med tiden, det gäller att du bara kämpar på och bevisar att du är något mer än "bara en knarkare", så kommer knarkstämpeln att blekna med tiden.