Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: länkar
Läst 1591 ggr
Ellinor.a
1

Tröja med tryck, hjälp med hemsida?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hehe, hade ingen aning om var jag skulle skriva detta men det fick bli här.

Jag har letat i timmar efter en bra hemsida där man kan beställa fina modeller på tröjor som täcker med tryck över hela framsidan.

På bilden jag lagt upp är det precis den modellen jag vill ha, och den visar också hur jag menar med tryck över hela framsidan.

Jag vill alltså ha hjälp med att hitta en hemsida där man kan ta en egen bild och trycka den på en liknande tröja. Om det är någon som känner till någon sådan här hemsida skulle jag bli överlycklig, tack!!

Ellinor.a
0

Om det inte går att trycka över hela framsidan så vill jag gärna ha tips på hemsidor som åtminstone har modellen på tröjan och där man kan trycka bilder på annat sätt. :)

[Odde]
0

http://www.spreadshirt.se/ Här har själv gjort flera, funkar hur bra som hellst :))

tonååring
0

Vart hittade du bilden på den tröjan? Skulle också vilja ha en sån.. PLL😃

Ellinor.a
0

#2 sidan var bra, men tyvärr så kunde man ju inte använda en egen bild eller text som jag vill. #3 jag såg den på facebook och blev kär i den direkt. Det fanns dock ingen länk eller liknande och jag har letat efter den eller andra snygga tröjor länge utan resultat. Därför tänkte jag nu försöka göra en egen PLL-tröja :)

[Tilde]
0
[Odde]
0

du kan använda egen bild och text :)