TATTOO
tattuering på en timme!! Något taggad och spänd, börjar på min sleeve 😎 Resultat kommer
Blir i en " mörk " stil då det speglar mig rätt bra heheh :)
Wiuu gud va kul! Du får lägga upp en bild sen^^ Lycka till hoppas det blir snyggt
Klart att laxen ska ha en jolle
Ja han är duktig så det hoppas jag också ser nog lite tomt ut med bara den första mn det tar sig nog :)
Då var man under nålen:)
Hoppas det går bra! Och jag är väldigt nyfiken på bild sen :)
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Lycka till! :D
Ååh vill också ha en tatuering..
Aaaah jag skulle aldrig kunna tatuera mig… har så känslig hud att jag bara VET att jag skulle få utslag. 😕 Fast det gör ju inget då jag ändå inte vill ha någon tatuering, haha. Ser inte så classy ut när man blir äldre - det är så jag tänker. 😉
#7 äh när man blir äldre är man inte så vacker iaf:)
#8 Nu tänkte jag inte 90 år, men typ 30-40 och har barn osv. :) Då planerar jag att fortsätta vara vacker! 😂
#9: Det finns många vackra tatueringar ;)
Jag har 1 tatuering i nacken men vill snart tatuera in min dotters fotavtryck från när hon var 10 veckor gammal i sidan. Väntar bara på 'rätt' tillfälle :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#10 Självklart, jag säger inte att det är fult eller nått :) Jag tycker bara inte att det är classy, men alla vill ju heller inte vara classy.. 😉
Min sambo har flera tatueringar, så jag har absolut inget emot det - det är bara inget jag själv vill skaffa.
Så nu har jag plågats nog för idag men den är långt ifrån färdig, lägger upp resultat ikv då jag ska byta plast :)
Nice! Vill också ha en tatuering, men vill ha något som betyder något så jag väntar tills jag hittar nåt jag verkligen vill ha. Funderar på något som symboliserar mina 5 syskon eller nåt sånt! :)
Vill se bild!!! :D
Never judge someone. You don't know their history.
Seriously, you don't!
Åh vill också ha tatuering, men är ju bara 12…
Vill iallafall se bild sen :D
Har du någon tanke/story bakom motivet? :) Vad ska du lägga till?
ja det är en rätt djup story som jag hellst itne går in på nu men den har med familj att göra:) Lite osäker än men har några idèer :))
Fancy ^^
Snygg!! 🙂
Jättesnygg! 🙂
Liknar han från final fantasy 7 :)
Det är han vincent valentine:> älska ff♥ växt upp spelande det så:)
#25 Tyckte det liknade honom! Kom dock inte på vad han hette :p
Snyggt!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
AH Jag spelade mycket för att stänga ut dom sakerna som hända runt mig som liten och då var ff7 ett av dom spelen jag spelade mest :)
Snygg!