Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: känsliga-rummet
Läst 1402 ggr
sweet38
1

Fast i mitten på ett bråk :(

Jag klarar inte av dem mer. Jag skulle börja skypa med en vän och hon började genast prata skit om en annan tjej (Vi kan kalla den andra tjejen Amira) Hon läste allt allt var de hade skrivit till varandra och jag försökte verkligen byta samtalsämne men den tjejen som pratde skit om Amira(vi kallar henne Nell) fortsatte. Så sen Satte Nell in mig i ett guppsamtal med Amira och henne så jag kunde höra allt. Jag ´tog bort mig från samtalet och loggade ut men Nell invaderar bara allt jag är inne på. Så nu sitter jag här och hör Amira och Nell skrika: hora, fitta och värre saker än det och jag har ingen aning hur fan jag ska få dem att hålla käften?!

[rumelle]
11

Stäng av datorn och skit i dem. Det är upp till dem om de vill bråka, du ska inte behöva bli inblandad mot din vilja.

sweet38
1

Kan inte göra det. Då ringer hon Nell på hemmtelefonen min mobil och allt där hon kan ta kontakt med mig, bara för att jag ska ta hennes facking sida!! Detta har hållt på i 2 veckor. En gång gick Nell till och med hem till mig!

[rumelle]
11

Låt bli att svara när hon ringer.

sweet38
1

Hon har en gång gått hem till mig och sagt att jag inte är en riktig vän om jag inte tar hennes sida.

Thildalulu
11

Blocka dom på Skype och strunta i att svara när hon ringer :p

Mitralis
8

Låter inte som att det där är någon som man vill ha som vän ändå.
Hitta någon annan att umgås med istället. Det kommer du att må bäst av i längden 🙂
/Tant Mitralis 35 år

[Odde]
3

Be hon dra åt H***** om hon inte förstår att du inte vill vara inblandad!

sweet38
4

Tack för alla hjälp! Ska blocka henne och inte vara vän med henne länfre. Ska också be henne dra åt h*****e!

Mitralis
5

Nja, kanske bäst att låta bli att be henne dra åt helvete.
Men annars så tänker ni helt rätt 🙂

Sugar Mist
0

Be henne hålla käften och dra åt he****e

-

Mitralis
7

Vad jag har förstått så är hon en otrevlig vän, men en ännu värre ovän. Häll inte bensin på elden, för då kan det bli att du får ett hel**te och varmt om öronen.
Låt allt bara vara. Blocka henne från fb, skype och sånt. Sedan så ligger du väldigt lågt tills det blåst över. Ta ingen kontakt med henne.

hahael
2

Blocka dom på skype, svara inte när hon ringer och om hon går hem till dig, stäng dörren i ansiktet på henne. As simple as that

Klart att laxen ska ha en jolle