(X) FRÅGA TILL TJEJER!
Hur är man bra i sängen? Jag är typ rädd för att jag ska vara dålig.
- Emil
Hehe, ingen vill svara ☺️🤪😉
#1 Du kommenterade efter 2 minuter. ._.
- Emil
1. Missa inte hålet
2. Gör henne och dig väldigt kåt före ni har sex eller så.. Se till så att hon blir våt så att ni inte direkt går till sex.
Före ni har det så kan ni hångla, ta på varandra och göra det "sexigt".
3. Tänk inte på dig själv, vad jag menar med det är att du ska försöka göra så att hon får en orgasm. Vilket kan vara svårt för dig eftersom det känns så skönt att ha sex, men försök att inte få utlösning före hon får orgasm. Och det kan ta lite tid bara så du vet.
4. Blunda inte xP
5. Kolla på henne mycket och försök göra hela grejen "personligt".
6. Säg komplimanger.
7. Du måste få henne att känna sig älskad och viktig typ.. Ha inte kul med bara hennes kropp, utan hennes huvud också. Riktigt bra sex har inte bara med att ta den in och ut flera gånger, prata med henne. Få henne känna sig vacker, och viktig.
8. Innan ni har sex så kan du pulla henne först.
9. FRÅGA HENNE. För att veta precis hur hon gillar det. Fråga hur du ska göra för att hon ska få den bästa tiden någonsin. Det är skit viktigt att du frågar vad hon gillar och inte gillar.
Det är några tips jag har..
#3 TACK MIKE :)
- Emil
You're welcome :3
#3 Låter som mycket bra saker (även fast jag är kille)!!
TS: Nu är jag kille, men basic kan man ju alltid dela med sig av. :)
Om det nu är din fösta gång, det lär vara klumpigt och lite flummigt. Även om man har kollat porr varje dag i några år hjälper det en inte praktiskt ;) T.ex. så öva på att sätta på kondomer, sure det låter inte svårt, men när man kanske ha lite dålig belysning en tjej eller kille som väntar på en så bli man kanske generad, tappar koncentration, stressar osv och då kan det mycket lätt bli världens svåraste sak ;)
Annars så ta det lugnt och mysigt (om man nu är sådan) och saker är inte konstiga, går det lite fel, bli inte oj, och tro att världen ska gå under, le istället och låtsas inte om det :)
Vill du ha mer tips eller så så skicka ett meddelande :D
Alla gillar dock inte prat, så fråga om det :) Annars tycker jag att du fått mycket bra råd.
Vill tillägga att du ska försöka vara självsäker, och försöka ta för dig lite.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Jag kommer nog inte ha sex på nåt år, men ändå.
- Emil
#8 Kan inte skada att veta lite ;)
Ta det som det kommer. Första gångerna kanske inte är något att hurra för (fast självklart kan det vara det). Men sex är inget som ska vara så och så utan man får gå på känsla och testa sig fram med en partner man känner sig trygg med.
#3 Bästa nånsin, du är otrolig du! :p
#10 Fast, det gör ju inte ont på en kille? Iaf inte när jag runkar men :p
- Emil
Som #3 sa, långt förspel och var inte egoistisk. Men tänk på att alla tjejer inte kan få orgasm av vaginalt sex, troligtvis absolut inte om det är första gången för henne också! :) Som förspel, smek tjejen och pussa henne uppifrån och ner, slicka lite på bröstvårtorna och sen kan du ge henne oralsex :) litet tips som iaf jag gillar och får mig att verkligen slappna av och bli dunderkåt :) Tänk även på att ta det lugnt.. Tryck inte in kuken så hårt du kan liksom ;) Åå nu började jag tänka på när jag och min pojkvän blev av med våra oskulder xd inte särskilt lyckat, men visst kändes det otroligt underbart efteråt iallafall :) Ingen är någon stjärna från början direkt, man lär sig att knulla liksom, precis som man lär sig att cykla och köra bil ;)
Jag gillar verkligen inte prat under sex! Det är ju jätteskumt, haha! Njuter man kan man inte riktigt prata, tycker jag.
Men i alla fall så är man bra i sängen om du gör allt för att hon ska ha det bra och njuta. Fråga vad hon gillar och inte gillar innan, finns inget värre än folk som testar på konstiga grejer utan samtycke (inte varit med om det dock)!
Min sambo har berättat om en kille som tog hem ett one night stand. Under sexet så stoppade hon ett finger upp i hans röv och det resulterade med ett slag i ansiktet. Han bröt hennes näsa av ren reflex… 😛
#14 *Stön* Så, hur var din dag?
- Emil
#15 Hahah men eller hur xD Sexiiii
#3 Mike du är ju helt otrolig! När jag har haft det så har vi inte haft sex, vi har älskat. Sen kan man ju liksom "Tänk inte, ha sex" Den brukar funka bäst och är skönast.
Bacon, svaret är bacon.
Mike, jag älskar dig. Jag ska köra så ;)
- Emil
Asså träna på att sätta på kondomer som MikeW sa, det värsta lär ju vara när killen ska sätta på kondomen och det tar aslång tid.. särskilt för en tjej som har svårt för att bli våt.
Och träna på uthållighet också. Typ om du runkar så precis när du ska komma slutar du en liten stund och så kör du igen tills du håller på att komma och så slutar du o.s.v
Men jag tyckte att MikeW's tips var asbra😃
Don't just sit there and hope to become something, fight for it.
#19 Jag tror att jag tar för lång tid att komma, därav min stora högerarm. :)
- Emil
#20 HAHAHA, ja men va bra. Då behöver du inte oroa dig😉
Don't just sit there and hope to become something, fight for it.
#21 Fast, då kommer ju jag inte ha kul :(
- Emil
#22 tro mig, det kommer du xD
#23 Pinky swear? xD
- Emil
+ om du blir trött efter ett tag, (som jag xD) be att byta. hon kan vara på dig också :P
och glöm inte att experimentera, att göra samma sak om och om igen blir tråkigt efter ett tag. testa olika ställningar efter ett tag. gör det spännande.
och om du skaffar en flickvän och har sex med henne första gången, då kommer både du och hon vilja ha det mer och mer. Har du otur så blir det som mig och du får utlösning typ innan du ens hinner börja.. Inte så kul för henne och det kan verkligen förstöra saker mellan er om ni knappt kan ha sex bara för att du kommer för fort.
Efter du har haft sex första gången, vänta ett tag och efter det vänta.. Jag och min ex tjej hade sex ganska ofta, det var inte bra för jag kom så snabbt. Ta pauser!!
Rekomenderar sex max 1 gång per vecka, annars kan det bli för mycket för dig.
Fast det beror ju på personen. Det kanske inte är så för dig, du kanske kan ha sex varje dag utan att du kommer snabbare efter ett tag.
Men man vet ju aldrig. Jag kan ju säga iaf att mitt sex liv blev skit dött efter det, och min tjej var inte så glad på mig heller.
#24 Pinky swear!
#25 men har han sex varje dag så kanske han kan hålla sig längre..lr?? ja menar e man spräng kåååt så kommer man hur fort som helst
När jag förlorar min oskuld: "Jag kan få dig att skrika med ett finger ;)" "Jaså?" *Petar henne i ögat*
- Emil
Beror på vad man själv anser är bra eller inte i sängen. Inget man kan säga hur man är bra i sängen eller inte :) (Sitter vid mobilen, så har inte läst alla inlägg)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#13 sa jag inte ngt om?
#30 Du är inte MikeW?
- Emil
#31 nää men du taggade inlägg 10 som jag skrev ? :S
#32 Ööh
- Emil
#32 Du sa att det inte kommer att vara skönt, jag är en kille, jag har alltså ingen vagina
- Emil
#34 Jag sa att de första gångerna kanske det inte kommer vara super skönt. För man lär sig / kommer in i det med tiden.
Bara för att det inte gör ont så betyder det ju inte att det är skönt. Det är en del som ska stämma in. Te x takt och känsla så även om det inte gör ont behöver det inte vara skönt och du får orgasm.
#35… Inte skönt? för, oss killar?
…tror du har lite fel där o.o
Fast det är lugnt, du är ju tjej =P
vi har det jätte skönt oavsett hur hårt eller fort vi gör det. eller långsamt.
Eller okej, det gör säkert ont om vi verkligen bankar in kuken.
Takt och känsla? det spelar ingen roll för oss. Vi kan gå långsamt och det är skönt, vi kan gå skit snabbt och det är ännu skönare.
Det gör inte alls ont för oss, inte ens sätta på kondomen på kuken gör ont, det känns knappt ingenting.
för oss killar är du bara en bra tid.
Eller det kanske beror på hur känsligt sitt ollon är. Själv är jag ganska känslig, jag kan knappt nudda det med mitt finger utan att det är obehagligt eller gör lite ont, fast första gången jag hade sex så gjorde det inte ont alls, inte ens kondomen..
Så jag tvivlar på att det gör ont för killar. Om det gör det då har den killen i så fall världens känsligaste ollon någonsin.
Btw, när jag menar "prata med henne". Då menar jag inte som att ha en konversation medans ni har sex.. Det är bara jobbigt xD
Jag menar prata före, snacka om hur ni båda vill ha det så att ni vet vad ni gillar och inte gillar.
Och medans ni har sex då kan du säga typ "du är så vacker" "jag älskar dig" typ sånt
Som sagt så pratar jag inte något om att det gör ont? För en kille har jag aldrig hört om att det gör ont bara sådär som det kan bli för tjejer som spänner sig eller inte är tillräckligt upphetsade. Eller att tjejer ibland blöder första gången.
Du kommer att förstå då du blir sexuellt aktiv…
Man har bra sex och man har dåliga. Jag har varit ihop med min pojkvän i 8 månader och vi har sex flera gånger i veckan. Tro mig, även om vi känner varandra utan & innan och vet precis vad den andra gillar så har vi inte S U P E R D U P E R sex varje gång.
Det kan beror på hur många grejer som helst: humör, var man har det, situation, tid, hur livet ser ut för dagen t ex är man stressad osv.
Jag hade haft sex flera gånger innan vi blev tillsammans medan han var oskuld. Första gångerna var så där (precis som mina tidigare ligg också hade varit) men när vi blivit mer avslappnade med varandra, han hade fått känna på det någon gång och vi lärt känna vad vi gillar mera så har vårat sexliv blivit riktigt bra.
Om ni tjejer vill ha tips på hur ni kan göra det MYCKET bättre för era killar så kan jag ge tips om det också om ni vill ;) xP
I'm like the sex doctor.. I KNOW EVERYTHING! MOAHAHAHAH..
._.
#39 Ge mig, trots att jag är pro och min kille blir helt till sig av mina talanger :p Alltid kul med nya tips och ideér! :p
#36 Samma med mitt ollon, lol
- Emil
Tips för tjejer (X)
För tjejer så behöver ni mest fokusera på insidan av deras huvud :P
Få dom att känna sig skit bra.
Ni behöver för det mesta bara ligga och ta imot och köra med dom.
Så säg saker som typ, "du är så stor" "du är så snygg" "du är bäst i sängen"..
Ni kan prova ta dom på röven lite.. INTE I om han inte är bög xD
Det kan bli en jävlig stor chock för dom och det kan sluta med att
1. han vill inte ha sex längre för han är rädd för dig
2. Han bryter din näsa. Inte med mening så klart.. men han kanske får ett ryck och oavsiktligt bryter din näsa… ._.
Som jag sa innan så är det skit bra att prata med han om vad han gillar och inte gillar före ni har sex. Gillar han att du slickar på hans näsa lite då och då så gör det xP
Tjejer brukar för det mesta vara dom som tar imot det, dom behöver inte göra så himla mycket så ni har det ganska lätt ni tjejer.
Men, det finns vissa saker ni kan göra, och en av dom är att suga av han, och runka av han.
Att suga av han, DET kommer han tycka om, det är som en tidig julklapp. (om det inte är julafton då såklart x))
Så några tips på hur ni kan suga av han och runka av han som ett proffs!!
[runka av han]
-Tjejer brukar oftast inte direkt veta hur dom ska runka av en kille för dom tror att det är skit känsligt och dom brukar oftast inte klämma åt kuken så hårt.
Fast det är bara skälva ollonet som är känsligt, ni kan klämma ganska hårt på kuken faktiskt. Var inte rädda, ta tag om hans kuk och kläm! Inte allt för hårt, fråga han om han vill ha det hårdare eller mjukare.
-Har han inte förhud så var försiktig när ni kommer upp till hans ollon, ni kan forsätta runka av han ända till toppen av hans penis faktiskt, fast när ni kommer till ollonet så ta helst inte på framsidan av hans ollon..
Med framsidan så menar jag den sidan som är pekad mot han.
På baksidan av kuken så ser ni typ hur skinn från skälva kuken sitter fast i ollonet.
DÄR kan ni pilla lite. Det kan vara skönt.
Säg att du sitter bredvid honom och runkar av han, när du kommer till ollonet då tar du ut din tumme lite så att inte din tumme nuddar hans ollon. Fast dom andra fingrarna kan du hålla kvar.
Sen sätter du bara tillbaka tummen när du går ner igen.
Sen finns det dom som gillar att du har alla fingrar och runkar även med tummen på hans ollon. Du får fråga han du är med hur han gillar det.
-Har han förhud så behöver du inte vara lika försiktig. Eftersom förhuden skyddar ollonet.
Så du tar bara tag om hans kuk helst på ollonet eller under ollonet (med förhuden på).
Och drar ner, fast var försiktig första gången för som jag sa innan så finns det skinn som sitter fast i ollonet på baksidan. Drar du bara ner helt och hållet skit fort då kommer det säkert göra ont.
Så håll koll på det.
När du drar ner då kommer förhuden att också gå ner, så när du drar upp då kommer förhuden att komma upp igen. Så du behöver inte vara orolig för att ta på hans ollon lika mycket.
FAST, förhuden kanske inte går upp helt, så det finns möjlighet att du kommer ta på hans ollon ifall du inte är uppmärksam.
-Det är alltid kul att leka lite med hans bollar :P
Det kan vara både skönt, och hemskt :P Bollarna är känsliga, ska du leka med dom så KLÄM INTE. Bara håll dom i din hand och så. Men KLÄM INTE vad du än gör xD
[suga av han]
-Att suga av han är as skönt, enligt mig är det bättre än sex.
Det första du borde tänka på är att du har tänder.. undvik att ens röra dina tänder på hans kuk.
-Det kan gå ibland att suga han som en klubba, fast för dom flesta så funkar det inte så.
När du ska suga av han ta din överläpp och rulla den över dina framtänder. Och du tar din tunga på dina undertänder.
Och du börjar långsamt med att stoppa kuken i munnen,
sen går du bara fram och tillbaka, stoppar kuken längre in i din mun.
Har han inte förhud så är det bara att köra igång.
Har han förhud så rulla bara ner förhuden så att hans ollon visar sig.
-Man kan bara göra det, om man vill. Det är jätte skönt. Fast för att få han känna sig i himlen så finns det andra saker man kan göra.
Pussa på hans ollon kan vara skönt.
Har även hört att svälja medans hans kuk är inne i munnen kan vara skönt.. Men det vet jag inte.
Och som jag sa innan så är sex inte bara något man ska göra fysiskt, du måste leka med hans sinne lite.
Ta ut hans kuk och sätt din tunga i basen på hans kuk, (precis där pungen börjar) och slicka LÅNGSAMT från basen ändå vägen till toppen. Och säg "fan vad stor".. För han kommer det kännas som att han har en skit stor kuk.. Även om den är liten xP Han kommer känna sig större än vad han igentligen är.
-Du kan även slicka på hans pung, och suga lite, fast försiktigt. Killarna är jävligt känsliga där nere som ni troligen har fattat :P
Har inga fler avsugnings tips just nu, men slicka hans kuk överallt och sug lite så blir han glad =D
För att göra han kåt så kan ni göra många saker, ni kan slita av han kläderna, slänga han på sängen och kyssa han överallt, ska ni gå för en avsugning först (vilket ni borde för eran egen skull, den kommer smaka skit om ni gör det efter sex), då rekomenderar jag att ni lägger er på han, kysser han och kysser neråt. Tills ni kommer till hans kuk. Det är sexigt xD
Och som innan, säg komplimanger, få han känna sig snygg och bra.
Stöna ganska mycket också.
Kommer inte på mer just nu. Dom andra killarna här inne kanske kan komma med fler tips
#42 Ursäkta, men det var så fruktansvärt mycket som var fel i det där inlägget. Kvinnor behöver inte vara passiva. Det du skriver spär bara på kvinnans roll som ett passivt objekt som ska tillfredsställa mannen.
Jag kan lova att jag oftast inte "bara tar emot". Det finns ställningar där kvinnan kan ta kontrollen också, och då är tekniken precis lika viktig som när mannen har kontrollen. Det finns många sätt att röra höfterna, olika hastigheter, kontroll av de inre musklerna osv.
Sen är det hemskt tråkigt att du spär på myterna:
1. Alla homosexuella män gillar stimulering av anus
2. Heterosexuella män tycker inte om stimulering av anus.
Det är fullkomligt naturligt för en man att gilla det, eftersom att mäns g-punkt sitter där. Men, som med allt annat när det kommer till sex så är det viktigt att man frågar först. Det är absolut inget man bör göra utan tillåtelse. Det är också väldigt många homosexuella män som inte gillar det, av en eller annan anledning.
Jag förstår att du bara menar väl, men dina ordval och/eller vanföreställningar om könsroller i sängkammaren gör att ditt inlägg mest bara blir stötande.
/Rebecca
jag ber om ursäkt
#44 Ja, jag godtar den. Jag menar inte att vara otrevlig, men jag blir väldigt irriterad när man spär på sådana här saker. Det var inget personligt mot dig egentligen, det var riktat till alla med liknande tankar. De gör tyvärr mer skada än nytta, speciellt på ett forum som det här där många är osäkra från början.
Men ditt inlägg gör ändå nytta, när vi kommer till dina "guider", eftersom att de är genuina och ger en del tips som man kan diskutera med sin partner 🙂
Och just det, en sak till (men detta är inte riktat till dig MikeW). Många tycker att det är obehagligt att ge avsugningar, och det är givetvis upp till en själv om man vill utföra det eller inte. Man ska ha självrespekt och känna efter vad man själv gillar också, och aldrig någonsin göra något man inte vill. Jag totalvägrade det i flera år efter en obehaglig upplevelse, men en dag bara provade jag igen, och nu gillar jag det.
Det är också viktigt att säga att avsugningar sker på DINA villkor som ska utföra det. Jag tål verkligen inte att min partner rör mitt huvud t.ex, och det får han acceptera.
/Rebecca
Mike, dina avsugnings tips är fan grymma. :3
- Emil
yon yon x3 😃
Att slicka på toppen av ollonet verkar vara uppskattat :3
#48 ;o
- Emil
#47 i grund å botten så vet du nog inte riktigt själv vad du gillar än med tanke på hur ung du är ( inte alla killar är så jätte förtjusta i att bli avsugna ) jag tycker själv inte att det är så speciellt, dock handlar det mer om att ge än att ta för mig i sängen, jag älskar att få tjejen att njuta så mycket som möjligt :3 tycker sex är roligare än vad det är skönt så när det kommer till mig så slickar jag heldre än att bli avsugen😉 och i min erfarenhet har kvinnorna inte alls varit passiva du lär nog inte ha varit med så allt för många och dom du har varit med antar jag vart ganska unga ( mindre erfarenhet ) i början tror man ofta att det är bara mannen som ska ge, men när man vart med en erfaren tjej är man i himmelen 😃
#50 Jag har bara varit med 1 tjej förr.
jag kommer ju aldrig ha sex med tjejer igen så tyvär får jag nog inte uppleva "himmelriket" ;) xP lol
Vill bara påpeka att mannens g-punkt inte sitter i anus utan i prostatan. :)
#52 Är inte prostatan inne i anuset?

#53, nej, prostatan är en körtel som sitter runt urinröret. prostatans uppgift är att producera det sekret som kommer med spermierna när mannen får en utlösning. däremot kan man stimulera prostatan via anus med exempelvis fingrar eller en leksak, men prostatan sitter inte i anus :)
Tar intiativ men ändå lyssnar på hur tjejen vill ha det, och inte försöka övertala!! Hon kanske inte vågar säga emot och det blir helt enkelt nåt mot hennes vilja.
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Det som skrevs om att man som tjej "ska" stöna mycket.. Det finns inga rätt eller fel och inget man måste göra. Man måste absolut inte stöna mycket eller något alls över huvud taget om det inte känns bra. Sen håller jag inte med om att tjejer har det ganska lätt, att vi ska ligga passiva och ta emot det sköna sexet. What? Det finns så mycket jag skulle vilja skriva om det är men jag pallar inte nu från mobilen.. Men dels så själva in-och-ut grejen vid sex ger inte många tjejer någon orgasm alls. Det är helt normalt och det är bara få tjejer som kommer av det. De flesta behöver klitorisstimulans. Det finns ingen anledning för tjejen att vara helt passiv och det kan vara väldigt många psykiska hinder som hindrar en tjej från att njuta. Det är inte alltid så lätt för en tjej även om hon för stunden tar emot.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#57 Det har redan blivit sakt och jag har redan bett om ursäkt av mitt misstag. :)
Mike got this. Listen to him (:
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Hahah poppis ämne ser jag ^^
Sajtvärd SydKorea Ifokus
#58: Oj, missade det! :) Det är ju såklart jättesvårt för dig som kille veta hur vi tjejer fungerar. Många tjejer är väldigt komplicerade rent sexuellt och en ung tonåring med 1 sexuell erfarenhet ska nog inte ge sig in i det där… ^_^
MEN! Men det sagt - dina första råd gillade jag mycket! Som riktade sig till killar. Alla höll jag inte helt med om, men alla tycker ju om olika saker :) Rent överlag tyckte jag dina råd till killar var jättebra och det lät som mysigt sex med mycket bra tips!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]