tappat silverring känner mig dålig
hej allesammans idag på dagen så fiskade jag lite och då tappade jag en silverring som min mamma gav mig och då jag tappade den så försökte jag fiska upp den men fick ej tag på den. Jag känner mig dåligt. Min mamma sa att det gör inget men känner mig dåligt och små grinade lite och jag vill glömma bort det eller nåt och jag undrar har ni några tips på att glömma bort det
Ta en god vän i handen och gå lös i några timmar !😂
em, ok😕
Tänk på något annat, du gjorde ju det inte med mening. :) och din mamma vet säkert att det var en olycka.
ja det gör hon, men problemet är att jag vill glömma det.
Nej men allvarligt, mammor är väldigt förstående och man har oftast en otrolig kärlek till dom så även fast man vet att det är okej så känns det ändå jobbigt, men hon vetju att det är en olycka men vad jag kan föreslå är att göra det som gör dig glad annars jag skulle se en film spela eller umgås med mina djur, men vi är alla olika shit happens life goes on liksom, som många har sagt till mig när jag vart nere vi har alla upp och nergångar det är det som formar oss, och utan ner skulle de tinte finnas så mycket upp :) och det där men en god " vän " i handen kanske du förstår när du blir äldre 😂
men nu har jag tänkt bort det. Mamma vet att det är en olycka och jag vill inte prata mer om det hära för annars börjar jag tänka på det så inga fler kommentarer. Jag kommer då inte att vara med på det hära med
Varför gjorde du en tråd om det då? :)