Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettböcker-film-och-musik
Läst 729 ggr
Babydino
2013-07-04 19:10
0

EDC

Hej. Vet inte om jag är rätt ute, men jag prövar skriva här.

Jag undrar om det finns några som et något om EDC (Electric Daisy Carnival) Jag hade tänkt åka när jag blir 18. Fyller 18 2015, men tyvärr hålls EDC innan jag fyller år så det blir tyvärr att jag åker om 2016. Suger apa.
Jag har läst mig till på deras sida (http://electricdaisycarnival.com/) *att man måste vara 18 för att komma in och 21 för att dricka,
*att man måste bo på hotell, 
*att biljetten man får är ett plastkort som är laddat med det antalet biljetter man har köpt, 
*att man bara kan gå in en gång per dag (har man gått ut, så har man gått ut, men man kan komma tillbaka dagen efter då biljetten är giltig igen),
*att man (om man bor utanför USA) måste ha sitt pass med sig då de inte accepterar utländska id kort. 

Läste också att man kan köpa ett skåp man kan lägga sina saker i. Hur fungera det? 

Jag vill väldigt gärna höra lite från er som har varit där hur det är där och hur det funkar. Vad man har på sig, vad man inte bör ha på sig…osv :) 

Så mycket som möjligt :D 

(OBS! Jag är där för att uppleva stämningen och musiken, inte för droger)

Michaela-N
2013-07-04 19:53
0

Åh jag vill också hemskt gärna dit… blir också 18 år 2015 men fyller år efter EDC så jag får gå 2016.

Babydino
2013-07-04 20:10
0

Precis som jag. :P

Babydino
2013-07-05 02:14
0

EDIT: Jag kanske kan åka till London 2015 då EDC (i år) i London hålls 20 july , alltås efter min födelsedag. Men det kanske inte hålls den tiden när jag är 18. :/ Jag får bara hoppas.