Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettom-ifokus-sajten
Läst 931 ggr
[Tilde]
13

Till alla Tif:are

Hej alla kära medlemmar! Här kommer ett litet random meddelande från er Sajtvärd. 🙂

Jag vill bara berätta för er hur roligt det är att ni alla vill vara medlem. Det känns som om det bildas ett riktigt starkt band mellan alla medlemmar på sajten (trots ett och annat bråk ibland, men även bästa vänner och syskon bråkar ju). Speciellt alla ni som har gått med i TiF på Facebook  och är med i chatten (här är länken)! Det känns nästan som om vi är en liten familj - eller rättare sagt en väldigt stor familj! 🤗

Jag har fått några riktigt fina vänner på iFokus och jag hoppas verkligen att några av TiF-träffarna blir av så vi kan lära känna varandra utanför internet också. Ni är alla underbara människor och jag är verkligen glad att just ni vill vara medlem här på Tonåringar och bidra till att bygga upp denna fantastiska sajt ❤️

Ett extra tack till alla fina Medarbetare som hjälper till att hålla styr på TiF. Tack kära ni! 😘 och tack till alla ni andra för att ni är unika och därmed gör Tonåringar iFokus till en one of a kind sajt. :)

[MikeW]
3

Älskar TiF!! Jag känner också det så att vi är del av en stor familj! :) Jag känner verkligen att jag kan öppna upp mig här som jag inte kan i "verkliga" livet, och ni är alla här inne helt underbara mot varandra även om det blir lite bråk då och då!

Älskar våran familj! <3 😃

[Tilde]
0

#1 Vad kul att jag inte är den enda som känner så! 😃 Blir riktigt glad av att höra det!

Duvethon
1

Trivs riktigt bra här! Det känns liksom som att man kan vara sig själv, och Tirin, du är en riktigt bra Sajtvärd!! :)

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

[Odde]
3

Jag må vara ny här men jag trivs jätte bra med allt och alla här <3 :>

[00livia]
4

Tif är bästa iFokus sajten

[rocklover]
0

Mihihi, ja, vi är en stor familj ;3 och Majk, staph being so adorable!

CorneliaAndersson
0

TIF, underbar sajt. Underbara människor (fast att jag ej träffat, typ någon) ;)
Hoppas också att träffarna blir av, och att man får vänner utanför internet också :)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

[MikeW]
1

Eller hur! Tirin du är BÄST!!! <3 =D

#6 Naaawwww you staph being so adorable!! <3 

\(^ω^\)   \(T∇T)/  ∩(︶▽︶)∩

[Tilde]
0

#3 #8 Awww tack så mycket båda! Blir riktigt glad av att höra att ni tycker att jag gör mitt jobb här 😊😃

[rocklover]
0

#8 <3 (^>ω^)> <(^ω<^) -hugs-

[00livia]
4

Halva min text försvann :(. Men skrev iaf:

Tif är bästa iFokus sajten, alla här är så gosiga och har så där underbart härlig humor ❤️ Och vi kan också snacka väldigt seriösa saker på ett bra sätt 👍