Vila i frid Macke
Beklagar sorgen 😕
Jag förstår din sorg..
Åhh kan inte ens föreställa mig, en massa styrkekramar till dig!
😭
beklagar verkligen! må han vila i frid!😕
Vad tråkigt! :( Vila i frid. Kram!
//Julia
Nejmen fy, kan inte ens föreställa mig.. beklagar sorgen och vila i frid fina Markus ♥
❤️
Beklagar.. :(
- Emil
hemska saker.. varför måste de hända :/
Vet på ett ungefär hur det är att förlora någon som betyder mycket för en, min pappa är död… Du kan skicka ett pm om du vill snacka!
- Emil
Beklagar.. :(
Vi sitter i samma båt TS, jag förlorade en nära vän till mig för ungefär ett år sedan, då låg han i koma i någon månad, tills han vaknade och återhämtade sig, men till slut dog han på grund av att han fått i sig någon slags drog.
Beklagar sorgen TS, om du vill prata så säg till! <3
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Herregud vad hemskt 😭
Vila i frid Markus.
Beklagar.. styrkekram ❤️
Beklagar sorgen, vila i frid Markus.
Min bästaväns mamma dog i en bilolycka för 2 år sedan, jag stod hela familjen nära och minns fortfarande hur hennes pappa grät i telefonen och jag kunde inte fatta det..så ledsen för din, hans vänner och familjs skull…
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
Stay Strong, everywhere and always! ❤️
Riktigt sorgligt :( Hatar när unga dör.
Vila i frid Markus!
#0 Åh, vad hemskt! 😕😭 Vet inte vad jag ska säga men en massa styrkekramar till dig! ❤️
Ha en trevlig dag!
Nej gud vad hemskt! :( Det är det värsta som finns, att förlora någon närstående. Extra hemskt är det när allt för unga liv tar slut. 😕 Beklagar verkligen..
Usch, vad hemskt!
Verkligen ledsen, tänker på dig. Stor kram ❤️
Beklagar & skickar massa styrkekramar!❤️
Beklagar 😕🌺
Beklagar! :(
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Beklagar :(
synd att han dog
villa i frid 🌺
gud vad hemskt 😕 beklagar verkligen sorgen. min styvfar dom för 3 månader sen nu
förstår att det känns orättvist att bara just han dog utav alla som satt i bilen. men sånt är livet tyvärr :(