Paintball/airsoft?
Jag ska på bröllop denna månaden, då min bror ska gifta dig.
Självklart ska det ställas till med svensexa, och då ska vi tydligen köra antingen paintball eller airsoft..
Någon som har någon erfarenhet kring det?
Har inte träffat två av mina bröder på snart 5 år, och vill inte framstå som värsta mesen…
Ja, jag är medveten om att det kommer göra svinont.
Men hur gör man på bästa sätt för att slippa att dom skjuter på en? Haha…
Eftersom jag är minst i syskonskaran är jag mest rädd för att mina bröder ska ge sig på mig x( Om jag har tur ger dom sig på han som ska svensexan är till för ;)
HJÄLP?!
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
klart det känns men så jävla farligt är det endå inte..man har ju skydds utrustning och är du träffad så är du ju " nere " inte så att dom tömmer ett magasin i ansiktet på dig 😂
#1 HAHA, man kan aldrig vara säker när det gäller mina bröder…
Men vadå? Om någon skjuter på mig, är jag typ ute ur leken då?
- Darren Criss
jepp om man kör efter regler så ja
#2 I paintball brukar man vara det, men det beror på vilka regler man har. I vilket fall så: UNDVIK ATT BLI TRÄFFAD XD
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
När min moster skulle gifta sig så var det några som hade svensexa för hennes man. Då körde dom paintball. Det är typ regler på att man inte får skjuta för nära, tror det är 5 meter men inte säker. Iallafall så blev min mosters man träffad någonstans så att han fick ont och blev liggandes (han fick ju inte vara med igen) då gick allihop (kanske 6-7 st) fram till honom och sköt han i huvudet. Ungefär 1-2 meter ifrån.. Fatta vad ont det gjorde, haha han fick åka på lasarett med hjärnskakning och blev sjukskriven från jobbet och allt. Haha dom fick inte komma på hans bröllop sen..😃
Don't just sit there and hope to become something, fight for it.
Min sambo hade en svensexa för sin bästa vän förra året och då körde de paintball. De fick alla blåmärken efteråt. 😛 Mads säger att det gör ont (eller snarare att det skulle göra ont på mig, lol) så man får helt enkelt försöka att undvika att bli träffad och köra på sneak attacks! :P Ta med extra kläder om man får, det hjälper ju att skydda huden.
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
förlåt, men de lät så kul..;)
göm dig hehehe
Haha, jag är så sjukt inte pepp inför det xD
Skrev till min bror som frågade om jag ville hänga med och då sa jag ''Jag vet inte om jag är så taggad på den aktiviteten''
Och han bara ''Det är ju bara på skoj''
INTE NÄR MAN FÅR ONT, jag är jätterädd att jag börjar gråta :(
- Darren Criss
hahahah ser framför mig hur du ligger ner och gråter på golvet medans alla andra står och skjuter på dig hela tiden och skrattar 😂
#10 Usch fy, då åker jag hem :(
- Darren Criss
Paintball gör ganska ont ja, fast jag tycker att smärtan går över snabbt. Det är mer efteråt som det gör ont. Fast det är sjukt kul också.
Några tips är att hitta ett ställe som är skyddat och sedan om du kan försöka träffa dom flesta på distans, och ha alltid koll på ryggen xD
Jag är också minst i syskonskaran men var faktiskt en av dom tre sista så lite duktig va jag. Fast sen kom brodern min och släppte loss på mitt lår :l
Klart att laxen ska ha en jolle
#12 Okej!
Fick höra att man ska lägga sig ner typ direkt i början, för motståndarlaget förväntar sig att någon ska komma springande, inte att någon ska ligga på marken och skjuta ;)
- Darren Criss
#13 jupp det kan funka bra :)
Klart att laxen ska ha en jolle
jag kan ta din platts älskar paintball <3 :D
Tror inte man tänker så mycket på smärtan för allt adrenalin och grejer :D