Ny här
Har precis hittat in här, tycker det verkar vara en bra sida och tänkte även om jag inte kommer vara så jätte aktiv så kan jag ju alltid presentera mig lite så ni vet vem jag är :)
Ja, Sabine heter jag och fyller snart 17 år. Bor mitt ute i den norrländska skogen…..eller ja förutom då jag går skola, då bor jag på ett elevhem som hör till skolan. Går på en naturbruksskola med inriktingen djur. Och som ni kanske fattar är mitt intresse djur, har levt med djur enda sedan jag föddes och skulle aldrig kunna leva utan dem. De är mitt liv. Vi har haft alla möjliga djur, häst, får, råtter m.m. Just nu har jag två egna katter, en kanin med 5 ungar, ett marsvin (som tyvär misst sin kompis för några månader sedan och är just nu sjuk) och kommer snart hämta hem en liten valp :D Min brorsa har även två katter och mamma har två hundar och 4 anker.
Mina föräldrar är skilda sedan några år men är helst hos pappa då jag är uppväxt där och trivs bäst där. Jag har alltid vara rätt så tystlåten och pratar inte så mycket med folk jag inte känner (med dem jag känner kan jag babbla på hur mycket som helst😉) men tycker jag blivit bättre sedan jag började gymnasiet och tror det beror mycket på det fantastiska människorna som går där (de flesta i alla fall).
Heheh det var "lite" om mig….. juste glömde bort att skriva att jag även gillar att fota….
Mvh Sabine
Hej och välkommen hit, Sabine! :) Kul att du ville bli medlem! Jag hoppas att du kommer att kika in här ofta 😃
Vad är det för valp ni ska hämta?
#1 Tack 😃
En shetland sheepdog, hämtar henne på lördag :)
Mvh Sabine
Välkommen! :)
#2 Åh vad kul! Vill också ha hund! xD
#3 Tack :)
#2 Ja, längtar! :D Förstår det, hunda är så härliga :)
Mvh Sabine
Välkommen behövs fler norrlänningar här👍
Lägg gärna upp en bild på valpen när han/hon kommer älskar djur! :3
#6 Tack! 🙂Det ska jag absolut göra :)
Mvh Sabine
Välkommen hit! :D