(X) Hur var första gången för er?
Som rubriken låter - Hur var första gången för er när ni hade sex? (Om ni haft det än) :)
// Linn da' coolest!
En besvikelse typ, förväntade mig att det skulle vara bättre antar jag :D
#1 Vad var det som inte kändes bra då? Har du haft sex någon mer gång efter det? :)
// Linn da' coolest!
._. har väl vart med kring 20 st sen jag förlorade oskulden:o trodde väl bara att det skulle vara skönare :)
Det var inget speciellt, det var inte med killen i mitt liv, det var ingen magisk natt. Men det hade jag inte förväntat mig heller, och var ingenting jag ville ha😛Men det gick bra, gjorde inte ont och blödde ingenting. En bra första gång tror jag😃
Det var helt okej - men inte mer än det, haha. Jag har ingen direkt kontakt med killen idag, men vi var ganska nära då. Det gjorde inte ont, men var inte direkt skönt heller. ;) Så, helt okej, men det är allt.
Var väl okej antar jag. Det var en tjej så jag kunde inte riktigt få stånd i början. Men när jag fick det så körde vi på.. Jag kom aldrig.. Hon hade det säkert trevligt, vi höll på en halvtimma.. Jag var helt slut efteråt!
Hon med xD
Fast jag räknar inte det som att jag har förlorat oskulden eftersom det var en tjej jag gjorde det med. För mig förlorar jag oskulden när jag har haft sex med en kille :)
#6 Fan vad länge du höll. #respekt
- Emil
Han höll ju dock länge för att han även då visste att det inte riktigt var i intresse för han
Ja det är lite lättare att hålla sig när man inte alls blir ens kåt av den man har sex med :P
Det ända som höll mig hård var själva känslan. Hon gillade det dock! eller, inte först men efteråt =P
Ja det var ganska fumligt, tror det var lite "klumpigt" för de flesta första gången :P
Men det sved väl till lite först men sen var de väl okej haha.
Första gången brukar inte vara någon riktig höjdare direkt ;P
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
Tycker ni att en halvtimme är länge…? o.O I genomsnitt tar det 15-20 min för en kvinna att få orgasm!
#11 Fast sex är ju så otroligt individuellt och tiden till orgasm beror ju väldigt mycket på vem man ligger med. Har du någon källa på att genomsnittet är 15-20 min? :o
#11 tror dom syftade på att det var länge för första gången hoppas jag iaf…:o man ska ju hålla på i timmar med nån enstaka rökpaus 😂
#13 hhahahaha (y)
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
#13 hhahahaha (y)
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
#12 Ja, de sa det i en dokumentär, hihi :) Det tror jag stämmer väldigt bra, men jag tror de syftade på penetrering främst. Självklart varierar det mycket, vissa kan komma riktigt snabbt och för andra tar det låååång tid - även om hon är med en sexgud. 😛
#13 Haha ja det hoppas jag också :) För framtida partners skull i alla fall, hihi.
#16 Hade gärna fått en länk eller något men okej😛Tror det är svårt att kolla upp något sånt lixom :o
#17 Haha tyvärr :( Jo såklart, de har ju också ett begränsat antal kvinnor som kan svara på frågan, osv.
#17 Här har jag hittat: http://www.sexualityeducation.com/femaleorg/ och här "women have a longer average time for reaching their orgasm. Research has placed this at around 20 minutes. " http://www.womanshealthweekly.com/articles/the-truth-about-the-female-orgasm/
#19 Intressant! Thank you :)
Jag känner att jag har en sån tur att jag är bög!!
Min kille kan aldrig fejka =D Och ifall jag kommer men inte han då kan han hoppa bak och köra tills han kommer istället, eller om han redan är där bak så kan jag bara ligga där tills han är klar =D
Och så får killar lättare orgasm än tjejer.. Jag har sån tur! :D
#21 +1 man ska trivas med den man är 👍
Det var helt okej! Det var med samma man som jag är gift med nu, faktiskt. Jag var överst, och det tror jag var bra, för då var det jag som hade den mesta av kontrollen. Det gjorde inte ont och jag fick faktiskt en liten orgasm (mina varierar i styrka ganska kraftigt). Men, vi har ju helt klart blivit bättre under de här fem åren :P
Det var även mitt på dagen i mina föräldrars hus när alla var hemma, haha…
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Jag körde min suv, betalade henne, blev klar, mördade henne och tog tillbaka mina pengar. Eller räknas inte GTA San Andreas?
- Emil
Inget speciellt, inte med mannen i mitt liv, det var väl helt okej. Blödde lite och hade lite ont. Men vi gjorde det sakta och försiktigt. Inget speciellt helt enkelt och jag kommer faktiskt knappt ihåg det alls. Men kommer ihåg att jag tänkte: "Jaha, var det bara det här?"
Nu några år senare, när jag har sex med mannen i mitt liv är allting SÅ mycket bättre. 👍
det var världelöst, vill nog glömma hela grejen om man endå kunde
Våra höftkotor slog i varandra på nått vänster och hans ben knakade vid varje tag och vi hade sex flera gånger om samt att jag inte kunde gå dagen riktigt dagen efter och hade fett ont. Fast vi hade sex ändå även om det brändes som eld. 🤔 Men jag är fortfarande ihop med honom 😃
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Killen som jag låg med första gången var väldigt bra. Han har en sån röst som bara gör en säker, vilken var väldigt bra. Jag var överst och blev rätt stressad när det började göra ont haha. Men han var lugn och det fick mig att bli lugn. Tror att set är viktigt att göra det med rätt person. ^^ annars en rätt trevlig upplevelse och idag är han min kk så jag antar att jag gjorde något rätt. ;)
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
Det var väl sådär. Ingen höjdare. Det gjorde inte ont och sådär men njae, ingen av oss hade nog speciellt skönt. Det är liksom ingen höjdare när båda är oskulder, det var liksom ingen av oss som riktigt visste vad vi höll på med. Men vi har ändå hängt ihop och i år har vi varit tillsammans 10 år!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Mysigt förspel men hemskt ont gjorde det. Vill inte skrämma er, gick mycket bättre tredje gången =)
Mjeh, inte särskilt skönt alls. Skillnad nu dock.