Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettböcker-film-och-musik
Läst 4038 ggr
Vikan
0

Vad lyssnar du på?

Vet inte om det redan finns ett inlägg liknande detta…?

I alla fall, vad lyssnar ni på? Vem eller vilka? Nyfiken. Eller har ni någon favoritlåt? Kan vara intressant att veta och för en del kan detta ses som musiktips. Typ

Själv har jag börjat gilla The Wanted och Tokio Hotel. Av Tokio Hotel har jag upptäckt Hey You som jag älskar… även Noise. Annars älskar jag Warzone.

…Och ni?

[GerbilLooover]
0

Jag lyssnar på Linkin Park, Evanescence, Hollywood Undead, Amaranthe och Dead By Sunrise. Jag tycker mest om Linkin Park men sen kommer Evanescence på tät andra plats. Mina favoritlåtar är Linkin Park - One Step Closer och Evanescence - Bring Me To Life :)

Tregly
0

Hehe många låtar i min lista består av killar med en gitarr i handen 😎 Annars är det lite Lifehouse, Every avenue, He is we, The fray, Boyce avenue och Secondhand serenade. En låt jag fastnat för är "Wish you well" med Thousand foot Krutch, och även låtarna "Look away" och "All I need to know" av samma grupp. Linus Svenning är också en duktig kille med sjuukt fin röst! Jason Walker har fina låtar med, exempelvis Echo och Down <3

Never judge someone. You don't know their history.

Seriously, you don't!

BonaDea
0

Jag lyssnar mest på svensk musik. Markus Krunegård, Oskar Linnros och en maaaaassaaaaa fler. :)

Hälsningar Johanna

Min blogg: teamvinter.blogg.se

Thatgirl
0

Jaa, Linus Svenning är typ bästa jag hört❤️

Don't just sit there and hope to become something, fight for it.

Tregly
0

#4 Yey jag är inte ensam! :D

Seriously, you don't!

FlutterShy
0

Linkin Park är helt klart min favorit. Sedan gillar jag även Hollywood Undead, Amaranthe m.m.

Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/

"The language of the heart can be understood by everyone"

[Bolten]
0

Jag lyssnat främst på Eminem som är min gud i princip =) Men även Bob Marley, 2 Pac, Cash Haley, Damian Marley, Ky-Main Marley, Rasmatthew, Ziggy Marley och Labyrint hört ofta hos mig =)

[tråkig]
0

Avicci här dock inte alla hans låtar har flera favorit låtar av han :)

[brallis123]
1

Bring me the horizon, adept, a day to remember, in fear and faith, Young Guns, we came as romans ^^ lite jag lyssnar på

[rumelle]
0

Arjen Lucassen. Musikaliskt geni.

[GerbilLooover]
0
[Taxie]
1

Paramore

fsigge
3

Jag kan inte presic säga vilken musiksmak jag har presic för att jag hittar en låt och lyssnar på den och tänker " men  den här var ju bra" och sedan lyssnar jag sönder låten så jag kan den helt utantill och sedan ttröttnar jag och hittar en annan låt 😉just nu så är det I NEED YOUR LOVE med Calvin harris

Frida

Vikan
1

#13 Jag är typ likadan, fast gällande artister och så… kan gilla de ett tag och sedan Poff, jag vill inte lyssan på dem något mer. ?_. Har gillat The Wanted nu i över ett halvt år, nytt rekord!

[Nisseplupp]
1

Jag kan lyssna på allt typ! Min lista ser ut ungefär såhär: 3 doors down, foo fighters, metallica, nirvana, Toto, Red hot chili peppers, linkin park, fall out boy, nickelback och en hel drös med andra band och lite sånt! Gamla band och låtar, jag kan lyssna på allt ^^

Gimbergsson
1

Jag tycker om mycket musik, just nu lyssnar jag mest på One republic och Bastille. Några bra låtar av one republic är Counting stars, burning bridges, Can't stop och marchin on. Av Bastille Weight of living pt I, Weight of living pt II och även den mest kända Pompeii :)

Annars lyssnar jag på många olika låtar av olika artister. Musik är så fantastiskt!

Jag lyssnar även på mycket musik av William Fitzsimmons, Trevor Hall, Greg Laswell, Hoffmaestro och Avicii.

Jag har väldigt blandad musiksmak och lyssnar gärna på det som spelas på radion också :)

Kristall
0

Jag lyssnar mest på rock (metal, punk, alternative…) från 80-/90-talet. Ganska blandat, favoriterna är bl.a. Metallica, Offspring, Danzig, Pearl Jam, Alice in Chains, Nirvana och Rammstein.

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

NelliZ
0

Jag har väldigt blandad musik stil, men lyssnar för det mesta på pop. Dock inte såndär "NRJ pop" eller va man ska säga. Bastille matchar verkligen min musik smak klockrent! Tycker om i princip alla deras låtar. Just nu lyssnar jag också en del på Florence + The Machine. Sedan är det massa andra också, men orkar inte rabbla upp dom.

I vissa perioder lyssnar jag också  på rock/hårdrock. Paramore och In flames är väll favoriterna där.

//Julia

TheEpic
3

De bästa låtarna utav mina 2 favoritband är "Black Hole Sun" - Soundgarden och "Heart Shaped Box" - Nirvana. Annars gillar jag Metallica, Guns N's Roses, Linkin Park, Nickleback, In Flames, Iron Maiden, Black Sabbath, Judas Priest mm.

Hanna

Workingdog
0

Lyssnar mest på Demi Lovato, Miley Cyrus, Justin Bieber, Ed Sheeran. Men även mycket på One Direction, Olly Murs, Robin Stjernberg, Ulrik Munther, The Script, We The Kings, Taylor Swift, The Wanted och lite mer. haahah

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

OskyldigEnhörning
1

Man har ju jävligt konstig musik 😮, men oftast är det Hiphop som gäller men andra dagar är det Rock kanske, Men favoriterna är: Raubtier, Slipknot, Nirvana, Mobbade barn med automatvapen, Sober, Wu-tang clan, Ol Dirty bastard, Public Enemy, men ibland så blir det lite Dubstep kanske hehe.

kingston&charlie
0

Justin Bieber is the man! svårt att välja ut den bästa låten för det varierar men just nu är det nog "Be alright acoustic"

[Odde]
1

KMK,mad child, Henry bowers, red hot chilipeppers, oter, swollwn members ja och många mer:)

NaDa...
0

I fight dragons, family force five, Alex day, Lenka och Marina and the diamonds.
Lyssnar mycket på Youtubers musik.

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

Jojaton
0

Mest house och dubstep, favoriterna är Rebecca & Fiona, Tommy Trash, Carli, Albin Myers, Nervo och Eric Prydz.

Annars Muse, Maskinen, The xx, Robyn, Sigur Ros och AWOLNATION… Har väldigt blandad musiksmak och lyssnar på väldigt mycket musik, så det är svårt att säga vad som spelas mest just nu.

Johanna - Instagram

Dipsie'n'Poo
0

Är för det mesta allätare! Förutom dubstep o rock o dyl.
Lyssnar mest på One Direction. 👍 Men annat från typ Imagine Dragons till Avicii osv.

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Tregly
1

Just nu spelas Marianas Trench mycket, speciellt låtarna fallout och beside you. Även The summer set med heart on the floor och begin again! 🙂

Seriously, you don't!

Moalinn
3

Bring Me The Horizon, A Day To Remember, All Time Low, Sleeping With Sirens, Pierce The Veil, Linkin Park, We Came As Romans, Of Mice & Men, Simple Plan, Fall Out Boy, You Me At Six, Mayday Parade, Memphis May Fire, Bullet For My Valentine och sååå vidare.

musik ❤️

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[EllenAlicia]
0

typ allt xD

:holmgreen:
0

Det går i perioder. Just nu är det väldigt mycket Nause, Avicii, Icona pop, kesha, katy perry, osv. Blandat helt enkelt. Blir sjukt påverkad av serier och filmer. Ett tag hade jag en period där jag kollade sjukt mycket på pitch perfect. Då lyssnade jag typ bara på musik som kom därifrån och liknande. Så det varierar sjukt mycket. :)

UrchinFamiljen
0

Avicii är det som gäller här! :D

Bästa låt: I could be the one, har fortfarande inte tröttnat på den låten och jag brukar tröttna på låtar snabbt annars. :P

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

Metallica1999
0

Metallica

HoppanLoppan
0

Just nu? Min kompis som tjatar hål i huvudet om Justin Bieber! :P

Vikan
0

#33 Tror alla måste ha en sådan kompis. Jag är mer eller mindre en sådan person… fast jag pratar bara om artister jag gillar med en tjej. Hon pratar med mig… okej, vi båda är likadana. Även om jag måste vara värst..

Min kompis har försökt få mig att gilla Justin Bieber. Det går inte så bra.  .-.

Frosstis
0

Justin Bieber och lite One Direction :)) (mest för att få höra harrys uuuunderbara röst♥♥)

Yen-Chan
0

Jag själv kanske lyssnar på lite udda musik enligt er :P för mig är det bara kpop (koreansk pop musik) som gäller nu ^^

Några av banden är SHINee, 2PM, B.A.P :)

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Sugar Mist
0

The Pretty Reckless, Asking Alexandria, Nirvana, My Chemical Romance, Fall out Boy, i princip.

-

Maccrap
0

Chillstep för det mesta c:

Vikan
0

#36 Min kompis lyssnar nästan bara på k-pop. Hon har en hel del posters…  hon älskar dem. Allt som har med Asien älskar hon. Trevligt är, trots alla människor hon känner, som till och med gillar K-pop, så pratar hon med mig om dem. Jag som knappt vet något om dem… ._.

Zorro_Tiger
0

Håkan för det mesta, Hellström då! Anledningen till att jag orkat kämpa <3

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

Thildalulu
1

Dubstep aall the way ^^

Om jag lyssnar på nåt annat är de oftast hardstyle

hahael
1

Skrillex, Klaypex, Knife Party, Krewella och Hardwell. Allt är episkt ;p

Klart att laxen ska ha en jolle

Thildalulu
1

#42 Pure awesomeness

hahael
1

#43 yes yes

Klart att laxen ska ha en jolle

Yen-Chan
0

#39 haha kanske för att du ligger närmre som vän? Eller kanske hon bara vill få dig att gilla dem med ;) Ge dem ett försök vet ja! haha :D

Sajtvärd SydKorea Ifokus

0

Boyce avenue rullar för fullt här nu. De gör så sjukt bra covers :')

felle-j
0

Metallica, Iron Maiden, Sator, Adept. Det mesta som är hårdrock eller liknande :P

Anoki
0

lyssnar inte på musik längre -_-

fladdy
0

Lana del rey har fasnat för, sen lyssnar jag på justin bieber, svensk hipho och jaa lite allt möjligt :P

aaaaaaaaaaaangelina

Juliaskaniner
0

Åh allt möjligt. Syster sol, kapten röd, genral knas, labyrint, a day to remember, my chemical romance, askimg alecamdöp, och nu på sistone väldigt mycket på nightcore haha

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Vikan
0

#45 det kan väl ligga så… med både att hon försöker få mig att smågilla dem och att jag kan ligga närmare som kompis. Vi har fortfarande en kontakt, trots att hon flyttat… ._.

Maccrap
0

#50 nightcore<3

fairyautumn
0

Finns bara country för mig.. Haha, nädå lyssnar på de mesta, men för att sammanfatta mitt musikliv:

Taylor Swift, Rodney Atkins, Joe Bonamassa, Kenny Wayne Sheperd, Björn Skifs (haha jaa..) ALAN JACKSON (oms glömde nästan xD) och de e typ de jag lyssnar MEST på. Jag har ganska varierad musiksmak och är ganska snablärd på låtar, behöver bara lyssna typ två gångersen kan jagde utantill.. Hehe.. Om ni vet någon bra countryartist/något bnd får ni mer än gärna dela med er! 😃

//doge

BunnyHope
0

Vad jag lyssnar på?
Jaaeehm när det plingar från FB av oläst chattmeddelanden…

Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12

Juliaskaniner
3

Jag lyssnar på mamma ibland. Ibland även pappa :)

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Thatgirl
0

#55 Weeey! Där fick du till det😃

conadrie
0

Min bror och hans tjej ;) 

Haha, nej men. Jag lyssnar på det mesta faktiskt, dock mest System of a Down, Sleeping With Sirens, For All Those Sleeping, My Chemical Romance, Raised Fist, Three Days Grace, Pierce The Veil, Tankard, Sodom, Slayer, Metallica, A Skylite Drive, Of Mice and Men, Destroy Rebuild Until God Shows, Black Sabbath, Chunk! No, Captain Chunk! Bring Me the Horizon, A Day To Remember, Asking Alexandria, Avenged Sevenfold, Trivium, Skrillex, Sabaton osv osv. 

Inte lyssnat så mycket på Black Sabbath och Metallica förut - nördat med andra ord, men sen jag och min pojkvän blev tillsammans så har jag det, haha.

0

#57 Ouff, säger samma sak. Brorsan och hans tjej! *Skadad för livet*💔

Thatgirl
0

#58 HAHAHAH

Vikan
0

Nästa gång, är jag mer specifik med vad jag menar. xc