BH storlekar?
Jag var och skulle köpa en ny BH i helgen, provade en 75D men den satt perfekt över själva bysten men för stor runt kroppen lixom, och D kupa är ju det största dom finns på det flesta affärer… gick in på cubus och kollade alla BHar där det stog "upp till E-kupa!" men det fanns ju bara 75E och uppåt. gah, finns det bara såna sorlekar på Triumph och andra underklädesaffärer? för jag hr inte lust att lägga så mycket på en BH jag antagligen kommer växa ur snart då jag bara är 14… Vet ni ngra "vanliga" affärer som säljer större storlekar? börjar bli så trött på det här snart :C
Siffran (75) är det som går runt kroppen och bokstaven (D) är kupan. Du har inte testat 70D då? Kanske sitter bättre. 
// Lise
When nothing goes right, go left!
jo jag provade 70D men själva kupan var för liten på den.. :/
Kanske 70DD skulle passa då vet inte hur lätt det är att hitta däremot, om du inte vill gå in på twilfit eller liknande.
// Lise
When nothing goes right, go left!
70DD/70E skulle jag nog ha testat.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Problemet var väl att 70E inte finns i normala klädaffärer, utan bara i speciella underklädesaffärer? :P Det är jättesvårt att hitta större kupor på smala bh:ar… Jag har samma problem! 
jag har 65i och en bra affär då är Change.