Säg ingeting ni inte kan stå för!!!
En sak jag har tänkt på är att folk inte stå för det dem gör. Min tanke är att de säger något men sen ta tillbacka det. Fall ni bråkar med era vänner över internet är det lätt att skriva något hemskt. När du sedan ser den vännen och ni träffas igen då är det nästan alla som säger att det inte menade det eller att det inte var jag som skrev det. Att säga något och inte mena det i en bråkig konversation är nog det vanligaste som finns. Men då tycker jag att det är bättre att säga förlåt till varandra än att skylla på någon annan, då rör du till det bara med. Detta skriver jag för det är precis det som händer med mig nu. Så snälla säg eller gör inget ni senare kommer ångra!!!
Jag vet att detta inlägg är lite Rörigt…
Enjoy the small things in Life...
For one day you will look back and realize they were the big things 
#1 men håll din käft stängd
#1 haha wtf???! vart fick du det ifrån? :s
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
#1 Dafuq, stick, det är bara jag som får säga sånt.
- Emil
du kan inte mena att då aldrig sagt nånting i stundens hetta, det är mänskligt att fela men gudomligt att förlåta, det säger mer om en person om du klarar att förlåta den personen som du bråkar med, tycker inte precis du ska låtsas vara så mycket bättre än alla andra..🤔
och förresten förstår jag inte meningen med detta inlägget? är det bara för att klaga på alla? för i princip alla har sagt nåt fel ju :p
#7 Okej?
#7 fy fan för dig! Hoppas du blir avstängd Skriv inte så äckel
#7 DÄR FAN GICK GRÄNSEN! MAN SKRIVER INTE ATT NÅN SKA DÖ, HERREGUD. DU BORDE KOLLA UPP DÄR FÖR DET STÅR NÄSTAN "VARNING! UR FUNKTION!" I PANNAN PÅ DIG. NÄR MAN SKRIVER SÅ LAN DE LIKA GÄRNA GÖRA DET OCH DÅ HAR DU HAFT IHJÄL EN ANNAN MÄNNISKA. FY TUSAN, GÅ OCH LÄGG DIG. HERREGUD! Fan vad arg jag blir på såna som du. Håll truten och stick från sajten, vi vill inte ha sånna som då här. FINE?!
oj :o
i hettans ögonblick.. ._.
Vad skrev #7, kan någon berätta i pm?
- Emil
Undrar samma
Jag undrar också vad hen har skrivit,PM:a mig någon!😃
Don't just sit there and hope to become something, fight for it.
Hon skrev en jävligt korkad sak, ni vill ens inte veta.
#16 vad skrev hen? Kan du pma?
Jag vill veta ! herregud vad jag vill veta
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se
Tillbaks till tråden folk. :)