Magrutor och choklad
Varför börja man gilla choklad och killar med magrutor när man kommer upp i tonåren och pubiteten
Choklad är ju sött och när hormonerna kommer igång så kräver de mer socker och ''skräpmat'' dels för att utvecklas men också för att det stimulerar en, magrutor på killar tycker jag absolut inte om jag personligen tycker magrutor är det fulaste som finns så det beror nog på från person till person, inte alla som gillar choklad heller 
Det har inte med det att göra. Alla gillar inte det :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Haha jag har oxå svårt för magrutor på killar, de ska inte vara förmycke.
Men de där med sötsaker/choklad är vanligt för tjejer tycker jag. Kan ha nått med hormoner och mens tider att göra kanske.
Är man sugen på choklad är det kroppen som behöver magnesium =) Egentligen är det alltså inte just choklad som kroppen kräver. Magnesium som jag sa tidigare får man om man äter; Nötter, Frön, Frukt m.m. äter man det bör suget försvinna.
Men som alla andra sagt, alla börjar inte gilla sånt när man kommer upp i tonåren :P Jag tkr visserligen det är snyggt med lite magmuskler på killar men chokladsuget "tog jag bort" genom att helt enkelt sluta äta choklad. Vissa gillar inte ens choklad, och vissa gillar inte magrutor.
Mitt i prick, choklad och magrutor är de bästa som finns. Synd att de inte funkar nå vidare bra ihop bara.. haha ;)
#5 Haha amen to that!
Sabina
www.anibaz.blogg.se
#5 o #6 va inte ledsna hittar ni någon snygging med magrutor kan ni ju bara ''råka'' tappa en chokladsås eller så på honom 
hahah
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Nu blev jag ju sugen på choklad!! 😕
keegan + choklad + mcdonalds = <33
han har magrutorrrr
mm jag vill bara smeta nutella på justin bieber och slicka av allting <3333
choklad är bäst, man kan äta massor av choklad och de e fortfarande gott men man kan inte äta massor av lakrits för då blir det äckligt. Alla älskar choklad ♥
#12 Lol, I just died. 😃🤮
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
#16 Haha jo, men om killen är lång är det bara mums ;) Hans kropp såg bra ut, men på tok för mycket konturer för min del! ^^
Är jag den enda här som inte tycker om magrutor så mycket? xP
Vet inte varför jag gillar det bara inte så himla mycket. Jag gillar inte 6-pack så himla mycket alls 4-pack går väl, det kan vara snyggt. Men jag föredrar typ platt utan rutor.. Kanske LITE rutor är snyggt..
Eller typ så här!!
Den killen..🤤
#18 håller helt med dig. du e inte ensam. tycker inte heller om när det e typ en väldigt stor 6 pack. det ska vara precis som bilden du länkade det är perfekt 😃🤤
#18 & #19 Jag instämmer helt😃