donera bajs
asså jag såg nog det sjukaste jag någonsin sett på jnytt nyss hahahah xD man kunde nämnligen donera bajs till ryhovs sjukhus i jönköping xD vet inte varför jag skriver detta men det lät bara så sjukt kul hahah tror jag dör. skulle ni kunna tänka er att göra det?? ;) ^^ det skulle nog inte jag göra…
Verkar ju väldigt märkligt. Känns ju som ett skämt. Undra vad dem ska ha de till
Varför skulle man göra det? :0
det var till dom som använder antibiotika tror jag. och då försvinner en del av dom bra bakterierna i tarmen som man behöver och då skulle man få det genom andras bajs. usch låter grymt äckligt :S
kan länka sidan så får ni läsa själva, det e svårt att förklara xD
Vad sjukt :0
Men kul för dem att det fungerar då haha xD
#5 haha aa det tycker jag med att det är.
men om det fungerar så e det ju bra xD
Man kan ju äta yoghurt och grejer som innehåller magens goda bakterier? xD
Lätt hoppar på första flyget för att dela med mig av min avföring 😂
jag måste bara säga att titteln fångad mig med storm hahahahaahah😂😂😜
… ew
Åh guuuuuuuu va trevligt att man bor i Jönköping osv.. 😮
Håller med #7! Låter mycket bättre!
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
Det verkar ju fungera och rädda liv enligt artikeln, så varför inte? då tycker jag det är superbra!
Haha, usch. :C
Säger som #11, trevligt att bo i Jönköping. :'D
Får typ kräkreflexer av att tänka på det. xD
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

#7 yoghurt innehåller inte ens en bråkdel av de bakterier mage och tarm behöver. vid vissa behandlingar slår man ut precis hela tarmfloran (alltså inte som när man själv äter lite antibiotika och blir skum i magen, utan hela tarmfloran är finito) och utan den fungerar inte tarmen alls. då får man ge ett lavemang, eller andra mindre roliga behandlingar, med uppslammad avföring för att få tillbaks bakteriefloran. läste om detta när jag läste till sjuksköterska bland annat :) finns många roliga behandlingar :)
Jag såg detta på nyheterna i förra månaden. De hade lyckats behandla flera personer som haft problem i flera år med den här metoden. Så, fungerar det så är det väl jättebra!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Dafuq did I just read?
- Emil
MEN EWW JAG VILL INTE ÄTA ANTIBIOTIKA USCH
#15 Men när de endast skrev att det blev så av antibiotika tänkte jag ju bara på en vanlig kur och inte extremfall :) Men jag tror jag har hört det förut att de samlar bakterierna från avföringen.
BWAHAHHAHAH
Fan vilket,, SKIT jobb!!! =D
HAHAHAHAHAHAHAHA
Det låter ju jättebra! Räddar det liv så är det ju utan tvekan värt det.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
vad får man för det? hur mäter dom ut det? dl? xD eller är det typ för varje gång man donerar?
HAHAHHAHAHAH
Drick actimell B)
Nämen, låter inte sådär jättetrevligt att få någon annans avföring uppsprutad i rumpan, som det skrivs 🤮
-
#20: Hahahahah, älskar att du skriver "SKIT" med stora bokstäver också hahah 😂😃
#24 eller hur, visst låter det sjukt äckligt 🤮 hahahaha
#25 hahaha xD
Jag tycker detta är bra för de personer som lider av diareé i flera månader utan att någon behandling hjälper… man kan faktiskt dö. Såg ett program som tog upp detta :)