Vad har ni för mobiler?
Det finns säkert en likadan tråd men aja. Det händer verkligen inget just nu så varför inte starta en mobil tråd där vi helt enkelt säger vad för mobiler vi har haha simpelt men jaa xD
Jag kan la börja med att säga att jag har en Samsung Galaxy Note II som jag har ägt sen ett par månader tillbaka. Jag är riktigt nöjd med den och sen får jag la skylla mig själv att min hand är för liten för den ;)
Xperia

En svart iPhone 4
En vit iPhone 4 :)
Vit ajfån (aldrig igen, iphones suger).
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Folk tycker olika
Svart IPhone 4s
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
iPhone 5, vit :) Älskar den! ❤❤
Xperia J, vill ha en iphone :(((
#5 jag vet? Skrev bara vad jag tyckte :)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Samsung Galaxy s3 :D
#4 Jag tycker olika med dig 😉
#11 haha okej, då vet jag 😃
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Jag har en svart iPhone 4s🙂
Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.
Jag vet inte vad jag har, det står huawei på den så då borde det vara en sån. Men jag får ha den en stund för att min xperia gick sönder. Den här huaweien ska jag ha tills jag får min ipad. :)
iPhone 4S vit
Xperia mini! Tycker att alla mobiler är så galet stora numera. Jag vill ha något som får plats i framfickan på jeansen.
Då ska du inte ha min ;)
#17 Det var den jag hade innan den jag har nu. Usch va den sög. :P
#19 Hahaha
Tappade precis min experia v från båten ner i älven…
iPhone4
Samsung Galaxy s2, dock är den inne på lagning för andra gången nu så just nu har jag en Samsung knappmobil, ni vet en sån där jobbar mobil som aldrig går sönder typ? Har haft den i en vecka nu och ska nog ha den 1-2 veckor till 😕
// Vilma Lönn, Conejos Hoppkaniner
Samsung galaxy s3 mini. Som det varit mer än tusen problem med. Men älskar den ändå 😃
iphone 4s, samsung galaxy s4
Iphone 4 🙂
Skulle aldrig ha iphone sa jag, men testade och gillade dem
Bra mobil tycker jag. kort batteritid tyvärr men förövrigt bra 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Samsung Galaxy S3. Bästa mobilen jag har haft! :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Har en vit HTC Wildfire S, ska dock byta snart.
Batteriet och allt är helt knäppt för att den är gammal, så den går knappt att använda. :p
Tips på ny telefon?
Jag gillar ju inte så stora mobiler egentligen men. :P
Inte iPhone. c:
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
Htc legend, hatar den, batteriet är dåligt, den är dryg, det finns inte ens å, ä och ö direkt på tangentbordet, den stänger av samtal och igår när jag svarade funkade inte ljudet så jag hörde inte den andra personen. Sååå kanske kommer få en ny mobil ^^
Svart iPhone 4. Lär förmodligen beställa hem en iPhone 5 snart. :)
#30 Hoppas du har bättre tur med din i så fall 🙂
Känner några (bland annat min sambos bror) som köpte iphone5 och de har bara krånglat en massa.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
iphone 4s svart
Svart iPhone 4
Vit Iphone 4
En vit Xperia x8 🤓 Tycker inte alls om den och ska köpa ny mobil efter sommaren när jag har pengar. Den är riktigt kass >.<
Min mormor har skaffat sig en iPhone 4… Känner att jag behöver uppgradera mig lite bara för den sakens skull asså xD
Never judge someone. You don't know their history.
Seriously, you don't!
#31: Jaså? Det har jag inte hört något om! Har mest hört att det ska vara en väldigt bra telefon. :)
#36 Har hört att dom ska ha lättare för att gå sönder, men jag vet inte, har ju aldrig haft iPhone.

#37 har hört att den har svårare för att gå sönder då baksidan inte är av glas som på 4an. Dock så har 5an sämre batteritid än 4an
iPhone är en mobil som går lättare sönder. Kanterna är dåligt skyddade så om du tappar den fel så spricker den lätt
Svart iPhone 3gs…..
En svart trasig (läs: väldigt trasig) iPhone 3Gs
Min är också laagom trasig ;)
Dock tappade jag ned den typ två våningar XD

har haft tur med min iPhone känner jag.. har haft den i 1 ½ år. Tappat den hur många gånger som helst, slängt in den i väggar osv och det har aldrig blivit en spricka! Lite stött är den i kanterna och lite repor men ingen spricka.
En vit iPhone 4s.
Fattar inte hur folk lyckas med dessa sjuka sprickor och krossade skärmar?😮Jag har tappat min flera gånger (den är 1 år om en månad) och det har inte hänt något. Har en liiiiten repa på baksidan, men det är för att den låg i väskan med mina nycklar.

#44 men eller hur! Min har åkt i stengold, betong, jag har slängt den in i väggar x antal gånger, men den har bara repor :o
#45 De får skaffa varsin Nokia 3310😊
Samsung galaxi s3 mini 😃
Iphone 4 svart
iPhone 4 vit
Klart att laxen ska ha en jolle
jag har en doro 😭 jag hör inget i andra telefoner så måste ha en sån…. men nu ska jag få hörapparater så då kommer de bli bra då ska jag skaffa en annan :D
älska dit liv! det kan ta slut imorgon!
#50 Vad har hänt med dina öron?😕
iPhone 4, trivs riktigt bra med den. Tappade den efter ca 1 år, marken tog i kanten så den har en del sprickor där, inget som är ivägen förutom att framkameran är lite suddig i kanten. Hoppas på en femma när abonnemanget går ut eftersom att mobilen har blivit seg, kanske inte konstigt då den har 3500(+) bilder och massa onödiga appar haha!
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Samsung Galaxy S III Mini - Jag gillar den men den har gått sönder nu utan anledning så kan ju börja undra hur bra kvalité den har? 🤓
Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/
"The language of the heart can be understood by everyone"
En Lila Iphone 4. men är skapligt trött på att den går sönder om man råkar tappa den..
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Jag har en vit iPhone 4 med rosa skal 😃 Jag tycker iPhone är jättebra! Mitt batteri håller betydligt längre än sambons HTC (har den på 24/7 och laddar kanske varannan dag). Har tappat den i golvet sådär en 20 gånger och den har inte tagit någon skada alls av det! Sen är den ju såklart också lätt och smidig att använda. 🙂
samsung GT-S…. nånting kommer inte ihåg 😛 den suger i vilket fall!
#57 haha såg inte att det var ett skal först och trodde det var något spel xD
#51 en medfödd hörselskada typ
benen inne i örat funkar inte som dom ska så ljudet kommer inte in i snäckan och jag har fått hjälp nu och jag är 14 och har haft det från födseln men det blev sämre när jag blev 4 och har blivit opererad 2 gånger per år.
älska dit liv! det kan ta slut imorgon!
Samsung galaxy s2, vit! Tappar den jätteofta men som ny fortfarande 🙂
#58 haha ;)
Samsung Nexus S, jätte braa! Förutom att touchen är sönder på ett ställe. Men ska byta nu under sommarn 🙂
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
iPhone 4s
“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth
Iphone 5, som är på lagning nu 😛
Sony Xperia U c:
iPhone 4S, NIGGA. :3
- Emil
En vit Ifåne 5
En blå Samsung Galaxy SIII. My precioussssssssssssss 😉
Vet inte, HAHA. Den är….röd…. ?
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#0 Iphone 3g :)
Ha en trevlig dag!
svart iphone 4 :)
Lydia & Tindra 
iphone 4s, vit
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
Vit iPhone 4S, min bebis 😍
ZTE Blade
helt okej, men den börjar dampa nu xD så jag vill ha en ny!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Vit iphone 5.. sjukt nöjd!
Mvh Linnéa
En xperia neo, som flera önskar jag mig en iPhone!
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Köpte en ny idag, en xperia tipo 🙂Har inte testat den än, så den håller på att ladda nu :)
Samsung Galaxy S4 I LOVE YOUUUUUUUUUUUUUUUUU Har tappat den flera gånger och glaset har hålt hela tiden :P Och om den inte var gigantisk nog så köpte jag ju ett skal till den så nu är den jätte stor XD BUT I STILL LOVE YOU S4
#80 Hajfena!! Antik jue 😛
Samsung Galaxy Pocket eller något liknande. Duger för mig! Går precis ner i fickan till ridbyxorna vilket är det bästa med den 😃
//doge
iPhone 4S.
iphone 5.