sommarjobb: hur mkt tjänade ni?
Ja jag skulle bara vilja veta hur mkt alla har tjänat/ kommer att tjäna i sommar.🙂 Och vars/vilket jobb ni har jobbat på. 😉
Själv har jag planterat (skog) i 3 veckor och har tjänat just över 6 tusen.😃
Svårt att säga, kan ju hoppa in extra osv. Plus OB-tillägg mm så :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
lite över 17.000 kmr jag tjäna! 😃 Ett feriearbete inom kommunen i 3 veckor, sen 3 veckor "feriearbete" inom landstinget. Heter inte feriearbete där men vet inte vad det heter egentligen men sak samma 🙂
Never judge someone. You don't know their history.
Seriously, you don't!
Barnvakt :)
1000:-, cirka.
56 papp när jag ska ut på ishavet ^^^
Varierande.. Är dock inte så noga med hur mycket jag får i papper ^^
0
Jag är dagmatte åt en hund, räknas det som ett sommarjobb?
0kr. Men hunden liksom!! Han är bara bäst :)
Jag har precis slutat sälja simmärken och tjänade ca 5000 kr för tre veckors arbete. Om en vecka ska jag jobba som ledare på öäger och då kommer jag att tjäna ca 2000 kr. Så sammanlagt tjänar jag ca 7000 kr i sommar.
Euh, lär väl få in ca 19 000 efter skatt på injobbad semester. Ibland ger chefen en liten bonus också, får se om man får ngt i år. :)
jag känade ihop 2220 kr
på mitt sommar jobb arbetscentrum
30 000 - 35 000 blir det ungefär sammanlagt per månad. "Jobbar" med att blogga, dansa, fotografera och modell.
Asnajs att tjäna pengar på sina intressen! :D
Simon Lindbäck
SimonLindback.se
Tjänar 520:- om dagen på seglarskola, jobbar 8 timmar om dagen måndag-fredag med att lära barn att segla, leka med dem och hälla upp saft, typ 🙂
Jobbar 4 veckor så 520 x 19 = 9880 kr
Ska sommarjobba 3 veckor inom kommunen på ett ålderboendes kök , min kompis som jobbade där förra året i 3 veckor tjänade 7500 kr så förväntar mig en liknande siffra 🙂