Serier?
Hejsan! đ skulle gĂ€rna uppskatta lite tips pĂ„ serier đjag Ă€r öppen för alla möjliga förslag!
Glee <3
Vampire diiaries !!!!
Men hÄll dig tÀtt intill mig, för vi kan gÄ pÄ vÄr egen vÀg.
Medarbetare pÄ barnens ifokus
1# jag har sett sÀsong 1 & 2 och jag funderade faktiskt nyss om det var vÀrt att se klart alla sÀsonger :) bra & rolig serie förövrigt!
2# omg vampire diaries Àr bÀstabÀstabÀsta serien! mitt liv förÀndrades typ nÀr jag sÄg den ;) vÀntar pÄ sÀsong 5!
New Girl, True Blood (om du gillar vampyrer, varulvar osv. Klarar du första avsnittet klarar du alla sÀsonger :) ) Once upon a time (blir tyvÀrr sÀmre i sÀsong 2 ) game of thrones, Suits, Teen Wolf (grymt snygga skÄdisar som hoppar omkring som varulvar) det Àr nÄgra av alla de serier jag kollar pÄ (: sen Àr ju, tycker jag iaf, VÀnner (Friends) nÀstan ett mÄste att se (:
#4 tack för tipsen! đNew girl Ă€r en serie jag brukar skratta till , riktigt rolig!
Lost đ
the walking dead <3
PRETTY LITTLE LIARS!!
Ommmggg det Àr sÄ himla bra, jag grÄter för det Àr sÄ bra
Hart of Dixie (kanal5play.se) har jag kollat pĂ„ och det Ă€r faktiskt rĂ€tt bra ^^ Följer typ inga andra för hinner / orkar inte. Har dock kollat lite pĂ„ PLL men palla inte lĂ€ngre đ
#6 ja jag har hört att den Àr bra :) ska checka in den!
#7 Ähh har sett nÄgra avsnitt av det , riktigt bra nÀr jag tÀnker efter!
#8 pll Àr vÀldigt bra :D men har hamnat i ett trÀsk dÀr jag inte orkar se mer avsnitt för tillfÀllet men snart fÄr jag nog suget tillbaka :)
#9 Okej :D

Hawaii Five-O
NCIS: Los Angeles
đ
#11 Okej tack :)
90210, handlar om nÄgra tonÄringar i USA och den Àr jÀttebra. :)
The Carrie Diaries Àr ocksÄ jÀttebra, handlar om Carrie frÄn sex and the city innan hon kom till New York. Den Àr verkligen jÀttebra.
#13 Okej tack :) MĂ„nga sĂ€ger att 90210 ska vara bra :) Jag tvekar lite pĂ„ Carrie diaries dĂ„ jag Ă€lskar carrie frĂ„n sex and the city men jag stör mig sjukt mkt pĂ„ hur hon ser ut i Carrie diaries som ''ung'' eftersom jag inte alls tkr dom Ă€r lika đźMen kanske ska ge den en chans Ă€ndĂ„ đ
om du gillar vampierer sÄ Àr true blood bra :)
#15 Ja jag har faktiskt tĂ€nkt pĂ„ att titta pĂ„ det sĂ„ smĂ„ningom đ
Gossip girl!! One tree Hill, Glee, lost, Greys Anatomy, desperate housewives
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
#16 ja gör det för det Àr jÀtte bra :)
Sex and the city och true blood, typ det Ànda jag tittar pÄ nu :P
aaaaaaaaaaaangelina
#17 Har sett nĂ€stan alla gossipgirl sĂ€songer men tröttnade lite , fast sĂ„g sista avsnittet Ă€ndĂ„ sĂ„ jag visste vem ''gossipgirl var'' ;) desperate housewives har jag oxĂ„ sett nĂ€stan alla sĂ€songer , glee ska kanske se klart :) Ă„hh greys anatomy Ă€r sĂ„ himla bra!! ser det nu đmen lost & oth har jag inte sett :)
#19 okej đsex and the city Ă€r bĂ€st!