Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 1252 ggr
[HamsterPamster]
0

tråkigt sommarlov?

hejj.. Detta kanske egentligen är ett ganska onödigt inlägg men men…

Jag undrar om någon har några förslag vad man kan köra under sommaren egentligen? 
Jag har extremt tråkigt och alla mina närmsta vänner förutom en är borta och reser, så dem kan jag inte spendera någon tid med. 
Jag är 15år, så gärna förlsag som funkar för en 15åring.
Jag blir sjukt tacksam om jag får några förslag på vad jag kan göra :3

[fiskenn]
4

det finns ju massor av saker som man kan hitta på :)

kolla på film eller en serie, öva att hjula eller stå på händer, sola, bada, hjälp till hemma, umgås med familjen, har du något djur kan du spendera tid med det också, lär dig The cup song, spela instrument, lär dig en låt, sov, ut och jogga, träna, gå på gym och träffa nytt folk ;), bara ligga ute i gräset o inte göra någonting bara kolla upp på himlen :P

det var nog allt jag hade som förslag, alltid är det väl nått iaf :)

Juliaskaniner
1

Kom och besöka mig typ. Haha nejmen jag har också sjuukt tråkigt.. Åk till nöjesfält eller festivaler? :) du fick massa roliga förslag i #1 :)

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Jessicahagstrom94
1

Har också en sjukt tråkig sommar.. min pojkvän går på nån slags "aktivitet" genom arbetsförmedlingen och ska ut på praktik nånstans till veckan.. det betyder att vi inte kommer kunna hitta på nåt för att han kommer behöva sitta där hela dagarna………. arg flickvän.

Så jag uppfostrar kattunge istället, det tycker jag är kul! Sedan tycker ju jag att det är sjukt tråkigt att göra saker själv, men kanske inte du;

rita
ut och cykla
ut och gå
lek med husdjuren om du har
besök en släkting
ut och fika någonstans med någon (för exakt alla du känner är väl inte ute och reser, det vore ganska otroligt..) 
fråga en granne om du får gå ut och gå med deras hund (haha det gjorde jag förr!)
kolla på tv
spela dator/tv-spel
åk ner på stan och kika runt
ut och åk skateboard (haha vad vet jag?)

[HamsterPamster]
2

haha tack för alla grymma förslag, kommer vara underhållen ett par dagar framöver när jag gör det mesta av det ni skrev. TACK :D