perioden hos tjejer
jo jag har en fråga till alla ni tjejer här. när ni har eran "period" med ett finare namn xD brukar ni bli sugna på något då. för när jag har min så känns det alltid som om jag vill ha något och tugga på eller äta något. känner mig lite smått hungrig hela tiden xD även fast jag nyss ätit. är det någon mer som känner såhär? :)
Precis samma som du, haha! Hela veckan tänker jag bara MAT🤤
Jag äter typ allt som kommer i min väg, blir också hungrig hela tiden 😃
Jag är precis lika, fast mest innan..
Don't just sit there and hope to become something, fight for it.
haha vad kul att det e fler som känner som jag. :) just nu e jag plötsligt sjuuuukt sugen på godis :D haha xD
Jag blir alltid värsta chokladmonstret, haha! 😇
Jag blir också hungrig innan! Tror det är kroppens sätt att liksom förbereda för graviditet, men ger extra mat till "bebisen" ^_^ Sen när mensen blev det uppenbarligen ingen graviditet och då går allt tillbaka till det normala igen… För att börja om igen nästa månad!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Glass och choklad, äter minst en halvliter glass per dag (y)
Det är typ det vanligaste PMS-symptomet hahah så du behöver inte vara orolig ;). Äter som en kossa när jag har mens!
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
#9 haha då e vi på samma plan iaf ;) det e ju typ det enda man tänker på, MAT, mat o mat 🤤 haha :3
Jag blir extrem kissnödig hela tiden haha
† Min portfolio: http://ebphotography.portfoliobox.me/ †
HAHAHAHHAHAHHAHA are you fucking kidding me?!
Jag åt 3 stora marabou daim, 4 stora japp och 2 stora snickers + extremt mycket mat på 3 dagar sist jag hade mens 😂
Tackar gudarna för att jag kan äta hur mycket som helst utan att gå upp ett gram, därför unnar jag mig att vräka i mig innan mensen xd
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
#12 det e precis som mig, går inte upp ett enda gram även fast jag äter hur mkt som helst :)
måste ha något söt eller mat i allmänet dock har jag mens hella tiden för jag har p-stav har en eller två dagar utan
Tvärtom för mig 🙂 Jag vill helst avstå från att äta då smärtan är alldeles för olidlig dom första dagarna så jag vill endast ha vatten , nån varm dryck och smärtstillande 😉Men sen efter dom värsta dagarna kommer sötsuget tillbaka!
Jag har inte fått min första "period" än men är ändå alltid sugen på något sött, ibland går jag flera gånger på samma timme och tittar i skafferiet om det finns något sött även om jag vet att det inte gör det 😛
#7 *dreglar* 🤤
När jag inte skriker, gråter och är utmattad av smärta så äter jag allt som finns, klagar på att inget finns och äter mer.
-
Gurka hjälper som fan, åt nyss upp en hel gurka😇
Jag hatar att äta då haha, slutar och äta helt typ ahahah.
Fet som man är så är jag alltid småhungrig, oavsett mens eller inte
;)
Nu har inte jag det längre pga p-pillrena men innan så fick jag sådan sötsug haha
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Sitter och äter detta nu, gissa varför? Jo för jag får min 'period' snart.
Haha jag var skitsur idag, som jag alltid är innan, och mamma bah "shit nu måste jag åka och köpa choklad" haha, min mamma är typ rädd för mig denna tid på månaden😇
#23 men ååhh vad sugen jag blir!!
Jag har så fruktansvärt ont att jag inte klarar att äta pga illamåendet haha
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
#23: Mumma!! 😍
#24 , #26 Hihi😃
Jag vill nog äta extra mycket och helst sött. Hahah Marabou 😃😍🤤
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se