Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmode-och-skönhet
Läst 559 ggr
[Ebsanbebsan]
0

För kort för att bli modell?!

Hej! Har precis blivit medlem här ;) Men till ämnet, Jag är 15, 5 år och är 169 cm. Min högsta dröm är att bli modell, men för att bli det måste man MINST vara 170-172 för att lyckas, men helst kring 174-180 :/. Problemet är att jag är för kort.. Har stannat på samma längd i cirka ett halvår/år… Min mormor är 172, mamma 170 och mim moster är till och med 176cm. Pappa är 185cm. Min syrra är 18 år och 163 cm. (Om denna information hjälper så fick jag min mens för exakt 2 år sedan) Jag är så orolig för detta och går och tänker på min längd varenda dag! :( Min fråga är nu: tror ni att jag kommer att växa mer, till typ 174cm? Har jag slutat växa nu?? Sedan undrar jag oxå om det hjälper att stretcha ryggraden och sånt, för jag har sökt på internet och fått fram en massa sidor (growtaller4idiots o.s.v) , funkar detta?? Tacksam för svar!! Kram på er! ;)

Galopptjejen_98
0

Du kommer förhoppningsvis växa två år till ;)

Jag är lika gammal som dig och är 1,73 cm, men kommer bli några centimeter till och jag fick min mens för 2,5 år sedan

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

[Ebsanbebsan]
1

Tack för svar! Du var rätt lång:) Hoppas att jag växer lite till då;)

[Bolten]
1

Jag slutade växa när jag var 14 så de är väldigt individuellt :) Finns vissa modeller som lyckas även om de är kortare :)