Höga betyg? :)
Jag tycker att jag kommit långt mot mitt mål att gå ut 9:an med Så många A:n som möjligt :) Lite stolt är man :D men… jag har fortfarande känslan av att lite bevikelse :P Någon som kanske har tips på hur jag ska höja Musik och Idrott/häsa ?? :o
Jag är en otaku(anime,manga,japan-nörd) som pratar snabbt =u= <3
BLI MIN VÄN! [desperat]
har ingen speciell signatur så det får väl duga xD
Grattis!! Bra jobbar :D
Jag fick inte ens se mina betyg, så illa är det.
Bra jobbat.
Bästa är att prata med läraren, vad som krävs av dig för att höja dig osv, och då ha de målen att sträva efter 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Var som jag, bo inne på ditt rum, smöra, gör alla extra och vanliga läxorna. ^^
- Emil
Det är väl bara att prestera lika bra i de ämnena som du gjort i de andra? :P
Idrotten handlar framför allt om att verkligen vara med, vara aktiv och alltid göra sitt bästa. Att höja sin personliga prestation och uppvisa mångsidighet, du får inte högsta betyg av att endast kunna en sport mycket väl. Därutöver tillkommer teoretiska kunskaper, men de lär du inte ha några problem att utföra tillfredsställande baserat på dina övriga betyg. Däremot skulle det kunna vara så att du slarvat med att komma förberedd och ombytt till varje lektion och verkligen delta aktivt.
Haha ja tack allihopa :D underbara tips!! :3
#5 Ja,jag har alltid varit lite mer av den mindre aktiva gruppen och oftast varit ganska lat :P Asma och dåligt imunförsvar har inte gjort det bättre :/ Jag ska defenitivt ändra på mina dåliga vanor och anstränga mig nu i 9:an ^^
Jag är en otaku(anime,manga,japan-nörd) som pratar snabbt =u= <3
BLI MIN VÄN! [desperat]
har ingen speciell signatur så det får väl duga xD
Gympan är ett av de ämnen som jag tror är svårast att bedöma men även ganska orättvis många gånger tycker jag, för dem som kanske inte kan göra vissa saker för att uppnå höga betyg pga flera olika anledningar.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.