Kändis-crush?
Har ni någon kändis-crush?
Själv så är jag helt galen i Logan Lerman 😇
Andy Allen från masterchef Australia & Ryan Gosling
#1 Följde du masterchef? :) Tyckte Andy var en värdig vinnare! :D
Bruno Mars, haha xD
Spruca
Hayden Christensen är min senaste kändis"crush", annars har jag ju Leonardo DiCaprio, Heath Ledger, Cam Gigandet och Ian Somerhalder som standard, haha.
Johanna - Instagram
Varg Vikernes & Brody Dalle 😍
#2 Absolut, höll på Andy & Ben 😃

Zac Efron alla gånger!
sen Demi Lovato 😍 även fast jag är straight så är hon typ världens snyggaste tjej någonsin så ja ;)
Yohio 😍
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
Zayn Malik.. OMG 😭
Bilden är från : http://www.last.fm/music/Zayn+Malik/+images/82945441
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Bam Margera!!!!! Åh, munnen vattnas 😍
Harry Styles, Zayn Malik, Taylor Lautner, Tom daley
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
Hela One Direction ❤️
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Taylor Lautner <3 *dreglar*
Colin Ford ❤️
Justin bieber, heeeelt klart 💕
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Cara Delevingne och Harry Styles måste jag erkänna☺️
MVH Wilma
Justin Bieber, duuh?
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
alldeles för många… Harry Styles, Dougie Poynter, Joseph Gordon Lewitt och sen har jag väl någon liten oskyldig crush på Martin Freeman också.
Mick Jagger, både som ung och gammal..
I can't drown my demons, they know how to swim.
Jorel Decker, hehe… ;)
PJUM
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#20 gillar du hans musik också!? 😃
Hur "allvarlig" är eran crush? Har ni bilder på personen sparade, eller stalkar via internet? Själv så kollar jag på alla möjliga filmer som #0 är med i 😇
😊jag har en hel mapp på datorn av Brody Dalle och Varg Vikernes..sedan är min mobil full utav bilder på de två
22# ja, fast inte den där som du länkade.. Gilar rolling stones där han är med.
I can't drown my demons, they know how to swim.
#23 beror väl på, har pojkvän haha så är inte allt för besatt! har däremot varit sådan att jag sparat ner bilder, hållit koll på allt personen/personerna gör osv osv, men det var i sexan och med bandet McFly 😇
Hmmm… Josh Hutcherson och Taylor Lautner.. Aa, men inte så "allvarligt" att jag stalkar dom och så :P Skulle inte gillat om nån stalkat mig usch wierd ._.
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Johnny Depp haha! Tyvärr är han för gammal! 🤪
Kram Ida 
http://idapttersson.devote.se
Jensen ackles :') ❤️
Chester Bennington ♥.♥
#23 Hehuehehue, har massor med bilder och typ stalkar.. 😊
Josh Hutcherson all the way! Nej, gud har en "maddly, depply crush" på honom. 😍🤪
http://ask.fm/JessicaReips
Danny Worsnop, Gerard Way & Taylor Momsen…❤️
-
JUSTIN BIEBER OCH HARRY STYLES
är hetero och kille men skulle fan gifta mig med Will Smith 😎😃
The Wanted och Tokio Hotel. Gillar både hur Tokio Hotel såg ut för något år sedan och hur de ser ut. Okej. Kanske inte har crush på just alla, men inget fel på utseendet. Annars blir det Tom Kaulitz från Tokio Hotel. Även Jay McGuiness, även om jag inte direkt har någon kändiscruch på någon i The Wanted direkt…
Här kommer jag med en onödigt lång text om detta. Hepp.
Kurt Cobain❤️
Hanna
Tom Hiddleston och Tyler Hoechlin ♡ det var iofs mer förut nu tycker jag bara att dom är sjukt snygga (:
Harry Styles är min hihi:*❤️
Kaninuppfödning av dvärgvädur & Dvärgvädurrex & även en liten musuppfödning!
.
#36 Säker på din läggning då? ;) För jag som är hetero skulle aldrig gifta mig med en tjej, hur snygg/awesome hon än var, haha 😎
keegan allen <3333
_Kram Evelina
_
Justin Drew Bieber
Felix Arvid Kjellberg - Pewdiepie <3
Tim Cyrus Sellbrand och Shane Dawson
Klart att laxen ska ha en jolle
Tim Cyrus Sellbrand
Chatroulette Cyrus<3
#41 hahah jo jag är helt säker lite måste man ju få driva utan att det höjer misstankar 😂
#41 TILL OCH MED INTE MED MIG??!
#42 Håller med 😍 Han är bara föööööör snygg ❤️
#teamspoby :D
#50 ellerhur! <3
spoby är en av anledningarna till varför jag kollar pll.. när spencer trodde toby var död var jag nära på att stänga av och gå och dö :(
#50 Haha samma här! Skulle nog ärligt talat inte kolla på serien (eller iallafall inte gilla den alls lika mycket) om Spoby inte varit med.
När jag såg på avsnittet där Spencer trodde att Toby var död så var jag dock inte ledsen eftersom jag sett folk skriva att Toby lever. 😂 Så det ända jag gjorde var att vänta på att han skulle "komma tillbaka", mwähä :D
Och har du sett senaste avsnittet? Det var skittråkigt eftersom det inte var en enda Spobyscen. Man såg ju inte Toby över huvud taget.. 😢
#52 Ja ellerhur!!
hahaha ja ja precis! :D
Ja jag såg det idag, så himla sorgligt att han inte va med ens! men nästa avsnitt sägs det aatt han ska va med en hel del :D
Och sen är det så sorgligt när toby grät pga det med sin mamma </3 hatar att spencer inte tröstar honom ordentligt ju :(
#53 Åååååh, då längtar jag sjuuukt mycket till nästa vecka! :DDDD *EXITEDGIRL.SE*
När Toby gråter eller är ledsen vill jag bara att Spencer ska gå fram och trösta honom och kyssa honom eller åtminstånde krama honom juuuuu. 😍
#54 ellerhur!! jag skulle gjort det :( skulle kramat ihjäl honom xD hahah
#55 Är så avundsjuk på Spencer som får både krama, kyssa och… göra lite andra saker, hehe, med Toby ❤️
Och ja, det skulle jag också ha gjort! Han skulle typ kvävas. 😈
#56 Hahaha jag med ju!! ❤ Men älskar att dom två ä ihop. Det är mina favoriter!! Så helt pörfect!! AHHAHA.. Ellerhur xD
Niall Horan ☺️
#57 Inga Spobykyssar i avsnitt 6 heller, liksom sluta spring runt och leta efter en tant och börja kyssas istället!? 😍🤤
#59 BWAHHHAHAHAHAAHA 😂
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
#59 hahahah omg håller med till 100!!
SÅÅÅÅ DÅLIGT!! om det inte blir några spobykyssar i avsnitt 7 tänker jag klaga :(
det var ju inga spobykyssar i avsnitt 5 heller, så hoppas dom överraskar oss med BARA massa spoby scener och sånt i avsnitt 7 -.-
#61 Ja precis! Eftersom det inte varit alls mycket Spobyscener (inte ens en kram?!) i dom senaste avsnitten har jag märkt att jag faktiskt inte alls gillar serien lika mycket utan Spoby. 😕
#62 ellerhur.. Hjärtskärande :(