Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 718 ggr
deleteduser
0

Vad kan man göra?

Det är så att jag har ett riktigt välfärdsproblem. Jo, nu på somrarna spenderar jag en hel del tid på Liseberg, särskilt på kvällarna. Och lite då och då frågar nån kille om ens nummer, och grejen är att jag inte är så pigg på att ge ut mitt nummer. Det spelar ingen roll hur snygg eller snäll han är, jag orkar verkligen inte med något som har med kärlek att göra längre. Så, frågan till er är följande; Vad tusan kan man göra? Jag vill ju inte verka asdryg och dissa nån. Inte heller vill jag ge någon ett falskt nummer. Och jag vill verkligen inte ge ut mitt nummer och ha en halvdan konversation med nån okänd kille. För det mesta blir det det sistnämnda… Vad skulle ni gjort/ vad brukar ni göra? Förlåt för ett rörigt inlägg såhär på kvällskvisten :$

Sugar Mist
0

"Jag vet inte vad mitt nummer är och har inte telefonen med mig.."

-

deleteduser
0

#1 ja den skulle kanske funka ^^

Sugar Mist
0

#2 När jag säger så är det oftast sant, annars kan man helt enkelt säga "Ledsen, jag ger inte ut mitt nummer.."

-

deleteduser
0

#3 normala människor kanske kan det, men jag ska vara alla till lags hela tiden på min egen bekostnad, så det funkar liksom inte… Jag klarar verkligen inte av att såra någon. Men jag uppskattar alla tips! :)